Psikoloğuma karşı tuhaf bir şeyler hissediyorum lütfen yardım edin?

1 yıldan fazla oldu ona gitmeye başlayalı ve özellikle son zamanlarda onu o kadar çok sevdiğimi fark ettim ki onsuz yapamayacağımı düşünüyorum ilk başta aşık mı oldum dedim ama eşcinsel değilim yani olamaz ama onu o kadar takıntı haline getirdim ki onun gibi giyiniyorum onun gibi davranıyorum hatta sırf onu görmek için belki karşılaşırız diye iş yerinin olduğu yere bile gidiyorum bazen ama o benim ona verdiğim değeri bana vermiyor ve bu beni çok üzüyor tabiki beni seviyor ve bana çok iyi davranıyor ve çok yardımcı oluyor ama sırf para için bile olabilir onun etrafında yakın olduğu çok kişi var ve benimle de yakın olsun istiyorum psikolog danışan ilişkisi olmasın istiyorum son zamanlarda ise garip bir düşüncem var o da başıma kötü bir şey gelirse bana daha çok destek olur daha çok yanımda olur ve daha samimi oluruz diye düşünüyorum onun için başıma kötü bir şey gelmesini sağlamaya çalışıyorum biliyorum çok saçma sizce ne yapmalıyım?
Psikoloğuma karşı tuhaf bir şeyler hissediyorum lütfen yardım edin?
Cevapla