Sizce bu kız iyi mi kötü mü yakın arkadaş olur muydunuz?

Kız 24 yaşında tesettürlü. bu kız içkili mekanda bir erkekle tanışıp bir hafta sonra parkta buluştu. Çocuğun arabası varmış. Çocuk kızın instagram daki tüm resimlerini beğenmiş. Kızla halen takipleşiyorlar diye biliyorum. Başka bir gün içkili bir mekanda Bmw si olan kaslı bir erkekle tanışmış. Onunlada 2 ay takipleştikten sonra takipten çıkmış. yakın arkadaşının yanına muğlaya 1 hafta tatile gitti oradada biriyle tanışmış. O çocukta kıza onu sevdiğini söylemiş kız reddetmiş. arkadaşının yanına gitti 2 hafta orada kaldı.


bir üniversite etkinliğinde de bir erkekle tanışıp takipleşmiş. çocuk kızın instagram daki tüm fotoğrafları beğenmiş. 1 seneye yakın takipte kalmışlar sonra takipten çıkmışlar. Üst sınıftan sevgilisi olan birisi ile ortak dersimi vardı. Çocuk bayağı kaslı boksör birisiydi. Kız ilk günden çocuğa yürüdü. Ikinci kez karşılaştıklarında sürekli çocuğa dersle ilgili sorular sordu. Sonra çocuk kızın yanına oturdu. Bir ay sonra çocuk derse geç geldi. Kızın tam ters tarafına oturdu. Belkide kızı görmedi. Çünkü kızın önü boştu. Kız tenefüste hızlıca erkeğin yanına gidip sorular sordu yanında oturdu. Hep ortak derslerde yan yana oturuyorlardı. Kız çocuğun sevgilisi olduğunu biliyor buna rağmen ilgisini açıkça belli ediyordu. Çocuk mezun oldu


kız fitness salonuna yazıldı. Tenis dersine giderken bir tık fazla makyaj yaptığını düşünüyorum. bire bir erkek hocadan tenis dersi alıyordu. bir kız arkadaşım da menfaati için herşeyi yapabilecek biri demişti. bu kız bence kendini iyi göstermeye çalışıyor. ama o kadar iyi biri olduğunu düşünmüyorum. menfaatçi biri ve bencil ve empati eksikliği var bence. birde ilgiyi seviyor. ben böyle gözlemledim. ilk tanıdığımda sessiz sakin gibiydi ama tanıdıkça böyle olduğunu düşündüm. üst sınıftaki erkeklerle muhabbeti var ders notu ödev geçen yılın sınav sorularını alıyor. ders notları iyi belkide bu yüzdendir.


bir erkek sınıf arkadaşım yarışmada derece alınca mesaj atıp muhabbet kurmak istemiş arkadaşım menfaatçi olduğunu anladım. direk kafamda sildim dedi. çok da iyi bir kız değil dedi. bir proje için kız bunlara başvurmuş. bana sordu ortalaması iyi felan diye. bende dedimki iyi biri değil bence almayın dedim. almadı. Ama bu sene bu kız ders sunumlarında projelerde o arkadaşında bulunduğu 4 erkeğin ekibine katılmış 4 erkek 1 kız proje sunum yapıyorlar. bende çocuğa mesafe koydum. neden böyle oldu sence. bana o da demişti. bende ona demiştim. ama günün sonunda beraber sunum ve proje yapmaya başladılar o kızı almasalarda olurdu bilmiyorum. yakın arkadaşım ama böyle yapması tuhaf geldi. bende arkadaşımı tutarsız bulduğum için mesafe koydum siz ne düşünüyorsunuz?

Sizce bu kız iyi mi kötü mü yakın arkadaş olur muydunuz?

Sizce bu kız iyi mi kötü mü yakın arkadaş olur muydunuz?
Cevapla