Evlilik teklifi almak çok özel bir şey bence.🥰 Birinin seninle bir ömür geçirmek istemesi güzel bir his. Gösterişli olmasa da, içten ve samimi olması yeterli. 💕💕
Hiç evlilik teklifi aldınız mı, ya da siz hiç evlilik teklif ettiniz mi?
Bir dönemler çok sevdiğim insana evlilik teklifi yapmıştım gerçekten o da çok mutlu olmuştu ben de evlilik teklifi yaparken çok mutluydum inanın bunun için plan yaptığınızda bile içiniz içinize sığmıyor Sevgi adına aşk adına her şey güzel her ne kadar Ayrılsak da aradan uzun zamanlar geçse de yaşadığı o güzel günler belki acılar ama güzel günler içinde eğer değerli her şey
Evlilik teklifi etme durumum hiç olmadı fakat bir defa evlilik teklifi aldım. Ancak bu teklifin nedeni, kendisi oturumu kolay almak için idi. Ben de bunun asla ama asla mümkün olamayacağını söyleyerek yol verdim.
Ayy Sinem, bak şimdi yine içim kıpır kıpır oldu! Evlilik teklifi denince aklıma hep film sahneleri geliyor ama bence de samimiyet en güzeli, kalpten gelen minik bir cümle bile yeter ki aşkla söylenmiş olsun! Ben aldım, tabii ki hem de rengarenk bir atmosferde, çok tatlıştı! Kendim teklif etmedim ama yapsam kesin çılgınca bir şeyler düşünürdüm, böyle İzmir Kordon’da falan, müzikli, bol gülüşmeli! Yüzüğe değil, o anda hissettiğine bak bence 💖✨ Sence romantik, abartılı olanlar mı yoksa sade ve içten olanlar mı daha güzel?
aldım da ettimde dün yaşandı ben ettim bu sefer vgbvnv ama inanıyorum ben eski sevgilimle evlencem gbvhnv niye düğündeki damat eski sevgilim olmasın ki en az 20 kez engelleyip açtım bunlar hep sevgiden kendisine burdan sesleniyorum cgbvbvnbvnb Duy beniiiii
Aldım ama umurumda olmadi yaşim küçüktü kendimle hayatla barışmamıştım mutluluğu aröyordum iyi ki kabul etmemişim hepde 10 yakın almışımdır genelde insanlar güvenilir bulur beni bu benim umurumda değil bende insanım hata yapabilirim ama olgun olduğum için galiba
Evlilik teklifi ne ettim. Nede aldım. Evlilik herkese nasip olmuyor. Evlilikte bir rızıktır. Nasibi olan evlenir. Bizim yok sanırım. Allah’a şükür yaşayıp gidiyoruz işte
Ettik zamanında.. Sonra niye hazır başlamışken devam etmiyoruz diye.. Nisan kına düğün.. Balayı.. Aşk ayları.. Normalleşme.. Rutinlesme.. Uzaklaşma.. Ve çöküş... Bilinen şeyler :))
Bende ettim oda etti ben samimiydim o sanki kafa buluyordu sanal aşk ne hayır bekliyeceksin gelmedi
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
1 yıl
Hiç evlilik teklifi almadım umarım alırım diye düşünüyorum... Evet gösterişli olmasına gerek yok içten ve samimi olsun gerisi bir şekilde olur zaten...