Sürekli flörtleştiği kızları anlatan erkek neyi ima etmeye çalışır?

Kendisiyle iyi geçiriniz, arkadaşız. Ne zamandır flörtleşip öylesine konuştuğu kızları bana anlatıyor, onlarla tanıştırıyor ve bu durumu çok gülünç buluyorum. Yine dün bahsettiği bir kızla tanıştırdı beni. Kız çok yapmacık ve ilgi çekmeye çalışan biri, sesi de aşırı çocuksu geldi bana. Kız yanımızdan gidince "arkadaşım da tanıyormuş bunu, birkaç kişiye sordurdum diyince" sigaramı yakarken yüzüne bakmadan "eve yani? Banane bundan" diyince sustu "söyledim sadece" dedi. Bana neden tripli ve tavırlı davrandığımı sordu, bende öyle bir şey yok dedim. Sonra kızı nasıl buldun dedi. Çok saçma birini bulduğunu, kızın ona olan niyetinin belli olduğunu, çocuksu ve komik kişilerle muhatap olduğunu söyleyip üstüne "ayrıca banane elalemin kızından? Madem flört edecek eğlence arıyorsun kendine o zaman olgun birisini bul, kendini küçük düşürüyorsun" diyince bana "ya zaten Max 3-5 gün veriyorum sonra keserim muhabbeti" dedi güldüm emin öyledir diyip eve gittim. Açıklama yapıp ben o kızla çok takilmam ciddi birisi değil diyor telefonda ayriyeten. Niye böyle bir şey yapar ki bir erkek? Neden anlatır?

Sürekli flörtleştiği kızları anlatan erkek neyi ima etmeye çalışır?
Cevapla