Sevgilim sıkıntılarını benden hep saklıyor dertlerini anlatmıyor bu kötü bir şey mi?

Biliyorum canı sıkkın, anlıyorum, her halinden belli oluyor, ama yine de o haliyle bile hem gülüyor hem de beni güldürüyor, anlat diyorum, içini dök diyorum, beraber çare bulalım, beraber atlatalım, ama sanki kötü giden hiç bir şeyi anlatmak istemiyor, sıkıntılı konular açılınca hemen atlatıcaz geçicek diyor 9 aydır birlikteyiz. Bu kötü bir şey mi? bana neden anlatmak istemiyo

Sevgilim sıkıntılarını benden hep saklıyor dertlerini anlatmıyor bu kötü bir şey mi?
Cevapla