Güncellemeler
1 yıl
Maalesef düzgün birisi olmadığı için yalnız kalmak zorundayım
Temiz kimseyi bulamıyorum genellikle aralarında ileri düzey ilişki olmuş oluyor çirkin olması da problem değil ama sadece temiz olsun diyorum ama temiz ahlaklı birisi olsun diyorum ama bulamıyorum hep hayal kırıklığı oluyor neden böyle oluyor neden benim gibi temiz birisi yalnız kalıyor onu anlamış değilim ya da karşıma gelen kişiden niye hep böyle sorunlu oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Birkere oldu oda evlenecektik kandırdı ya da zorla yaptı
Bu senaryo hep aynı
Halbuki kankilerine bile vermiş çoğu
Evet öyle diyorlar hep fix bir kere oldu evlenecektik kandırdı işte güvendim ona çok sevdim hep aynı şeyleri söylüyorlar
Her çıktığına vermiş arada mervelerde tanıştığı berkecanlara bile günü birlik vermiştir
Nasip abi ya bakalım ben de görücü deneyeceğim öyle patlak kızlar görücüye cesaret edemezler
Nisanlyken bile nişanlısına evlenmeden olmaz deyip eski sevgililerinden kanka adı altında etrafında tuttuğu kişilere veren kadınlar var hunharca hemde
Ya nişanlısı onun öyle olduğunu biliyor olabilir belki de görücüye yanaşamaz çünkü adı çıkar bu sefer o da biliyor şimdi karşısına gelen kişi belki çok takılan biriyse adı çıkar görücüye yaklaşamaz o tarz kişiler
Ilk gece ağlar söyleyemedim der erkekte saf ise inanir onun tecavüze uğradığına
Ama akıllı bir erkekse onlarca kucak gezdiğini bilir bu senaryoda
Kadinlar çok fena gerçekten istediği an da aglayabilen yapiya sahipler
Ama şu da var bakire olup cesit cesit erkeğe saxo yapmış surtturmus bekaret harici herşeyi yaşamış olanlarda var
Zaman kötü
Nasıl anlayacağız artık bilmiyorum direkt götürür ailesinin evinin önüne bırakırım ama ailesini falan tanıdığımız çevre tarafından tanınan bir kızı alacağız yani
Abi bildiğimiz bir ailenin kızını alacağız ondan dolayı yani öyle dışarıdan birisinin değil Bir de benim memleketim Küçük Bir şehir herkes herkese tanır orada öyle kafana göre at koşturacağım bir yer değil yani
Köylerde bile oluyor artık okul du iş di gidip yaşıyorlar herşeyi
Sen kiza dürüst ol de herseyini bileyim de
Bakacağım benim de kendimce taktiklerim çevrem var
Mutlaka nasibinde sana layık olan biri çıkacak bence
Bir tane buldum konuştum dedim ki hani doğru kişiyi buldum herhalde o da aileci çıktı dedim ki hani anlaşırsak dedim ailen seni bana vermese bile benim yanımda durur musun benimle kaçar mısın dedim Yok dedi tamam dedim seni ailenden istedim verdi seni bana dedim benimle yaşar mısın dedi ben dedi okul okuyacağım dedi işte dedi benim şehrimde oku dedim ailem göndermez dedi en sonunda onunla konuşmayı kesmek zorunda kaldım çünkü hiçbir şekilde ilişkinin olması yanına fedakarlığı yok yani
Fedakarlık yapmak isteyen yapar ama herkesin bi düşüncesi kararı olabilir fedakarlık nedense hep kadınlardan bekleniyor kadın bıraksın gelsin düzenini ailesini bilmediği bir şehre ve başka bir düzen kurşun ona alışsın ha birde düzen kurup kuramamakta var anlaşıp anlaşmamak yani kadının o durumdaki halini düşünebiliyor musun hic
Tamam kusura bakma öyle diyorsun ama o zaman ben oraya gelirim sıkıntı yok ama kadın beni doyursun o zaman tamam mı eve para getirsin bana baksın evin kirasını ödesin sıkıntı yok ben kadının yanında yaşarım benim burada düzenim var evim var arabam var ben bunların hepsini bırakacağım orada iş yok güç yok 5 kuruş para yok nasıl geçineceğiz oradan konuşması kolay yani
Sen mesela benim senin yanında yaşamamı istedin seni istemeye geldim ailenden senin ailen kabul edecek mi 5 kuruş parası olmayan işi olmayan gücü olmayan birine kızını verecek mi çok biliyorsanız o zaman işe girin çalışın siz bize bakın benim canıma minnet yani ben evde yatmaya yer arıyorum zaten
Yok kadınlardan bekle yok kadınlara şu oluyor bu kadar mağdur edebiyatı yapmayın abi iş orada şey orada gidin çalışın siz bize bakın madem kadın her şeyi başarıyorsa sıkıntı yok rolleri değişelim ben bıktım çünkü çalışmaktan gidin siz çalışın bize bakın sıkıntı yok aynı şekilde ben senin memleketine geleyim evi arabayı ayarla tamam mı ev işi de yaparım yemek yapmaya da razıyım sen git çalış eve ekmek getir benim için problem yok
Büyükler boşa demiyor koca eline bakma meslek sahibi ol çalış diye. Daha evlenmeden böyle diyebiliyosan yarın bir gün ilk zorlukta ne kdr gidersin karının üstüne ne psikolojik şiddet yaparsın sen var sende o potansiyel Allah kalbine göre versin herkesin senden hiçbisi isteyemez bile kadın su lazım bu lazım
Ya kardeşim akşam akşam beni güldürme ya ben eşime kendim yemem yediririm içmem içiririm beni ne kadar tanıyorsun da bu yorumu yapıyorsun neyse seninle fazla uğraşmayacağım kardeşim haklısın sen ben kötü birisiyim
En iyi insan sensin senden daha iyisi yok ben haksızım
Kardeşim ben haklı olma derdinde falan değilim başka açıdan da düşünmen için yazdim o kadar kolay konuşuyorsun ki kız benle kaçmazmis vermezlerse falan ya insan evlenince ancak tanıyabilir gerçekten ve sen kız kacmazmis hic fedakarlık yapmazmis ffln filan diyosun yani çok kolay diyebiliyorsun bazı şeyleri ama öyle değil işte sana demek istedigim bu iyi aksamlar
Tamam kanka o zaman evde kalsın turşusunu kursunlar o zaman
Valla erkekte çok kız da turşusunu falan kurmazlar merak etme sen
Aynen erkek çok televizyonda görüyoruz dayak yiyip öldürülen kadınları böyle erkek ararsan çok fazla var benim gibi kaliteli erkek yok piyasada iş ciddiye bindiği zaman hepsi kaçıyor artık erkeklerin %90'ı cinsellik düşünüyor %10 kısmı artık evlilik düşünür oldu sana dm'den yazan abaza tayfadan bahsediyorsan onların kendine faydası yok emin ol yani onlara bakarak bu kanıya vardıysan yanlış düşünüyorsun
Bu ülkede eşeğin de talibi çıkıyor köpeğin de talibi çıkıyor erkeğin bile talipleri çıkıyor erkek olarak önemli olan talibinin çıkması değil önemli olan düzgün karakter sahibi bir insanla evlenmek yoksa evlenmek için evlenilecek bir sürü kadın da var erkek de var ama dayak yedikten sonra öldürüldükten sonra bir gram sevgi görmedikten sonra aldatıldıktan sonra hiçbir anlamı yok
Bana bile bir erkek tarafından teklif geliyor düşün yani bu kadar seviyesi düşmüş insanların sana mı hayır diyecekler
Sana mı derken? Pardon kendini benden üstün mu görüyorsun sen sırf gayin biri sana teklif etti diye hemde
Yani senin gerçekten IQ seviyenin benden düşük olduğunu düşünüyorum çünkü bu kadar yazdığımdan anladığın cümleye bakılırsa sen de bir anlama bozukluğu olabilir galiba
Seni engellemiyorum senin gibi biriyle evlenen biri gerçekten kafayı yer yani umarım bir yerde bana falan denk gelmezsin yani
Valla engelle de bana bir iyilik yap be kardeş hani bide gizlisin amamdigim Allah korusun bilmeden falan ayyy düşünmek bile istemiyorummm🤣
Ben de temiz birisini bulamıyorum namus bitmiş ya
Siz nerelerde takılıyorsunuz ben çözemedim bana niye rastlamıyorsunuz ben anlamadım bana gelenler hep böyle saçma sapan insanlar biz birbirimizi neden bulamıyoruz
Olasılık çok azız o yüzdendir
Ben ondan kendi memleketimden bakıyorum işte benim memleket küçük bir de akrabalara falan söyleyeceğiz bakalım onlar biliyorlar kimin ne olduğunu öyle görücü usulü bakacağım bakalım ya dışarıda ben bulamadım bir tane buldum böyle buradan o da ben mesafe olarak uzakta anlaştık resim falan attım ama onun da istekleri çok fazlaydı anlaşamadık
Ben genel olarak pek güvenememeye başladım kızların anlaşılabiliyor geçmişi filan ama erkeklerinki anlaşılamıyor beni kandıracaklar gibi geliyor çünkü akrabalar da bazen hatalarını kendi aralarında kapatabiliyorlar gizleyebiliyorlar kız tarafı için muamma
Nasip belki bulursun
Nasip
Yani bende öyle tek kalmaya devam yanlış olmaktansa yalnız olmayı tercih ederim
Yani bilmiyorum sen de görücü usulünü denersen daha iyi olur orada temiz insanlar olabiliyor ailen tanıştırırsa aileler bizden daha iyi bilir kimin ne olduğunu
Hayırlısı olsun
İnşallah bulursun nesil gittikçe bozuluyor
Aslında birisini buldum konuştuk ama çok aileci birisiydi hiçbir fedakarlık yapmıyordu ailesinden ayrılmıyordu her şeyi bırakıp onunla olmamı istiyordu o da olmadı yani
Okul okuyacağım dedi ailem dedi işte dedi çok muhafazakar dedi senin şehrine gelemem falan dedi yani bulduklarım da pek bana uyumlu olmuyor ben anlamadım ya Bir türlü mutlu olamadım doğru insanı bulamadım
Yaşın daha genç bulursun illa ki
Sanmıyorum artık ümidimi kestim yani ailem kaldı son umudum onlar bakacaklar eğer o da olmazsa bir daha kimseyle olmayacağım hayat boyu yalnız başıma yaşayacağım
Ben de görücü usulü sadece
En iyisi katılıyorum sana bakalım ailem soracak ben tipe falan bakmıyorum dedim hani tipi önemli değil temiz olsun yeter dedim babam dedi hani güzel birini mi bulalım yoksa hani tipi önemli değil mi dedi ben önemli değil dedim iyi olsun da temiz olsun da dedim
Hakkında hayırlısı