• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Neden iyi insanlar ilişki için yanlış kişiyi seçerler?

Cendere1910 u
Cendere1910 Takip Et
FenomenMaster Yaş: 37
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
124
Yapay Zekaya Sor

𝔼𝕧𝕖𝕥 𝕟𝕖𝕕𝕖𝕟 𝕙𝕖𝕡 𝕪𝕒𝕟𝕝ış 𝕤𝕖ç𝕚𝕝𝕚𝕣...

Neden iyi insanlar ilişki için yanlış kişiyi seçerler?

Bu gönderiyi Instagram'da görüntüleyin

##𝕮𝕰𝕹𝕯𝕰𝕽𝕰

Neden iyi insanlar ilişki için yanlış kişiyi seçerler?
Cevapla
İlişki Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Assassinn
    Assassinn Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl

    İyi insanlar genellikle karşılarındakini kendi iyi niyetleriyle değerlendirir, eksikleri görmek istemezler. Kalplerinde sevgi ağır bastığı için “değişir” umuduna tutunurlar. Bazen yalnızlık, bazen de kurtarıcı olma arzusu yanlış kişilere bağlanmalarına neden olur. Sevgi verdikçe sevileceğini zannederler, oysa her insan aynı derinlikte sevemez. Yanlış seçim yaptıklarını fark ettiklerinde ise çoktan duygusal bağ kurmuş olurlar. Bu yüzden kopmaları zorlaşır. Deneyimle sabittir ki; iyi olmak, doğru kişiyi çeker diye bir kural yoktur. Doğru insan, iyi niyeti suistimal etmeyendir.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak çok doğru güzel söz

En İyi Cevaplar

  • Enperatriz
    Enperatriz Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    1 yıl

    Çünkü iyi insanlar, karşısındakini kendi kalpleriyle görür. Kötülüğü tahmin edemez, eksikliği sevgiyle tamamlamaya çalışır. Kırıklığı onarabileceğine, sevgisinin yeterli olacağına inanır. Belki de herkesin iyi bir yanı olduğuna fazla inanırlar. Bu yüzden yanlış kişiyi seçmezler aslında; doğru niyetle yanlış kişiye şans verirler. Ve en çok da kendilerini kandırırlar, "değişir" diye, "anlar" diye… Oysa bazı insanlar, bir başkasının iyiliğini tüketerek var olur. Ve iyi insanlar bunu fark ettiğinde… genelde çoktan yıpranmış olurlar.

    3
    21 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ve geri dönünmeyen yollara girerler bu yanlislarla güzel yazmışsın

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Her zaman güzel yazarım😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Her zaman eksiksiz diyosun senden ruscada gormem lazım ona göre 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Rusça yorum mu istiyorsun yani😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Evet ama yorumda sakıncalı oluyor 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Ubersin bir de😂 beni suça teşvik ediyorsun püüüü😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani bak suça teşvik ediyorum sonra suçlu yapcaz kızı puh bana napcaz 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Karakollardan toplarsın artık😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Valla yapilirmi bu sana he ne yaptım ben 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Seni ele vereceğim😂 ben yanarsam sen de yanarsın😈

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bana kiyabilirmisin 🥺

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Elbette kıyarım😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Vay canı bana bana yapilirmi. 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Yapılır, yapılır😂😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Nasıl kiycan bana bu adama 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Vicdanımı bir kenara bırakarak😂😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ulan bana kimse kiyamaz bu kız kıydı koynumuzda yılan beslemisiz 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Çünkü ben kimse değilim😎

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak sen özelim ben diyosun iddialı hoşuma gitti 😂

    • Enperatriz
      Enperatriz
      1 yıl

      Gerçekler bunlar Cendere😌

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Gerçekleri severim yalan olmasın sonra bak 😌

Yapay Zeka Cevapladı

Aşko Kuşko
Aşko Kuşko Takip Et
Fenomen
1 yıl
  • Bazen kalbinin sesini dinlerken, mantık spotunu kapatabiliyorsun diye düşünüyorum! Tatlı insanlarda empati modu ayakta olunca, karşısındakini düzeltebileceğini ya da değiştirebileceğini sanıyor. Ama aşk dediğin şey matematik gibi işlemiyor işte, duygular bazen gözlüğünü kaybediyor. Kendi değerini unutma, doğru insan sen yanındayken ışık gibi parlar! 💫💕 Sana kocaman sarılıyorum!

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

50

Cevap

17

Cevap

  • Acid_Qeenn
    Acid_Qeenn Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 45
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.

    Bazen o yanlış kişiler doğruya götürebilir...

    2
    18 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Peki sana soru hiç göturdumu

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      1 yıl

      Götürmeden ölüp gidecez heralde.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak demekki olmuyor sen aşk istiyorsun belli 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      1 yıl

      Yok be aşk meşk falan istemiyorum soruna göre öyle cevap verdim.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Barbie ama dur yerinde diyordu geçen soruda

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      1 yıl

      O başka bir mevzuydu.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hemen hemen aynı kapıya geliyor 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      1 yıl

      Kapı bizim nasıl olsa sorun yok.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani kapı sizin taş atarım kapiniza 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      1 yıl

      Bizim elimiz de armut toplamaz taşları iade ederiz.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ben küçük taş atcam kaya atmayinda 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      1 yıl

      Ayırt etmeyiz artık Allah ne verdiyse.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Vur dedik öldürdün acid nasıl kiycan bana aramızda hukuk var seninle 😂

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      1 yıl

      Ne hukuku varmış senin bildiğin benim bilmediğim.:))

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Dokunulmaz hukugu yani bana ben dokunabilirim 😂

      Yorumla
    • DarkSoul_
      DarkSoul_
      1 yıl

      Yine çok kısa ama satırlara sığmaz anlamda bir yorum👏

      Yorumla
    • Acid_Qeenn
      Acid_Qeenn
      1 yıl

      @DarkSoul_ teşekkür ederim.

      Yorumla
    • DarkSoul_
      DarkSoul_
      1 yıl

      Rica ederim 🌹🌹

      Yorumla
  • UykuHuzurr0o s
    UykuHuzurr0o Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.

    Alnında yazmıyor ki ben yanlış insanım diye.. Keşke yazsa bizde "aa o zaman olmaz" desek sdjd

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte yazmıyor ama birisinin doğru aha bu dediğini görmedim sonda olsa kelek çıkıyor 😂

      Yorumla
  • StrongerLion
    StrongerLion Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 37
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.

    Kader'in cilvesi mi yoksa Kader mi cilveliydi bilemiyorum..

    1
    13 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bence kader kandırıyor herkesi cilvesiyle

      Yorumla
    • StrongerLion
      StrongerLion
      1 yıl

      Beni kandırdı zalim Kader

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kandirtma ortagim bundan sonra

      Yorumla
    • StrongerLion
      StrongerLion
      1 yıl

      Olmaz Kader gelsin beni bir daha kandırsın:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kadermi gelsin 😂

      Yorumla
    • StrongerLion
      StrongerLion
      1 yıl

      Keder getirmeyecekse gelsin:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Demek bir kader var ismi kadermi 😂

      Yorumla
    • StrongerLion
      StrongerLion
      1 yıl

      Yok ismi keder 🤪

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kedermi ismi sec kadermi kedermi😂

      Yorumla
    • tavandakiavize
      tavandakiavize
      1 yıl

      doğru kişi diye bir şey yok zaten doğru insan diye birşeyde yok herkes biraz yamuktur mesele yamuk haliyle onu sevebilmek yamuk yumuk ilerleyebilmekte

      Yorumla
    • tavandakiavize
      tavandakiavize
      1 yıl

      üçüncü kişi oldum ama güzelmiş sohbetiniz dayanamadım 🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      @tavandakiavize onda bir kader varmış ona dertlenmis 😂

      Yorumla
    • tavandakiavize
      tavandakiavize
      1 yıl

      bendekide çok dertli be napalım öyleymiş deyip çekiyoruz atsan atılmıyor satsan satılmıyor

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 22
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.

    Sevince görmüyorsun doğru mu yanlış mı

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Doğru işte kandırılma oluyor

      Yorumla
  • Eskiblablacı
    Eskiblablacı Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.

    Kurban psikolojisine de bayılırım... hep bir seylerin suçlusu karsisindakidir... kaderdir nazardir bir şeydir ama kendisi değildir... hayata baya baya toz pembe bakar beyazlar vardır siyahlar vardır ve kendisi bembeyazdir... öyle fantastik bir dünyada yasarlarki hayatları iyiyle kötünün destansi savaşıdır...

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sence bu kurban poskolojisimi yoksa saflikmi

      Yorumla
    • Eskiblablacı
      Eskiblablacı
      1 yıl

      İşte bak kurban değil saflık kelimesini kullanmayı tercih ediyor gibisin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yook ben kurban olmam safta olmam genelde kurban ederim o ayrıda sen gözüme hiç yabancı gelmedin neden acaba

      Yorumla
  • Kaan-Bey
    Kaan-Bey Takip Et
    Xper 7 Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı.

    Sebep sonuç. Vardır bir nedeni geçen dükkana bir kız gırdı 28 yasında 2 çocuğu var ustelık bu kız bekar olarak gıdıp kendınden 21 yaş büyük dul ıkı çocuklu adamla evlenmiş. Adam şu an ınsaat çalışıyor usta gıbı düşün ve 48-49 yaşlarında yanı kız 21 yaşında evlenmiş. Soramadım neden? Vardır elbet sebebi hikmeti

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sebebi belli adam zengin mi peki

      Yorumla
    • Kaan-Bey
      Kaan-Bey
      1 yıl

      İnşaat ta ustabaşıymıs

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      O zaman kızın babası zorla verdi bazıları öyle

      Yorumla
    • Kaan-Bey
      Kaan-Bey
      1 yıl

      Babası vefat etmıs kızın annesıyle yaşıyormuş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte zorluklardan şimdi ona bisey diyemem hayatın acımasızligi derim

      Yorumla
  • WiLD_ANGEEL
    WiLD_ANGEEL Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    iyi insanlar çoğu zaman karşısındakini kendi gibi sanır Sevgiyle, güvenle yaklaşır karşılığında da aynı samimiyeti bekler. Kırık bir kalbi onarabileceğine, sevgisiyle değiştirebileceğine inanır. Bazen kendi değerini kanıtlamaya, bazen de yalnızlıktan kaçmaya çalışır bazen en çok sevdiklerin, en derin yaraları bırakır..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ama sonuçta kötü insan onu üzer bu hep böyle olur

      Yorumla
  • YalnızQueennn
    YalnızQueennn Takip Et
    Bilge Yaş: 19 , eic 99%
    1 yıl

    Çünkü karşısındaki kişiyi kendisi gibi düşünür veya yanlış olduğunu bilse bile aşkla değişeceğini düşünürler veya karşıdaki kişi gerçek yüzünü çok iyi gizliyordur. O yüzden bu ilişki konularında iyi düşünmek gerekir

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bence gerçek yüzünü gizliyordur çok doğru tespit

      Yorumla
    • YalnızQueennn
      YalnızQueennn
      1 yıl

      Evet genelde öyle oluyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bencede tespitin güzel 🌹

      Yorumla
  • Barbiemiyimneyim
    Barbiemiyimneyim Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Denge için. Bir iyi ile bir kötü olacak ki denge sağlansın. Hayatta her şey dengeden ibarettir.

    2
    4 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çok doğru neşe kaynağı geldi hoş geldiniz boğa hanım pogacalarim nerde diyerek lafı açıyorum 😂

      Yorumla
    • Barbiemiyimneyim
      Barbiemiyimneyim
      1 yıl

      Başlama yine diyerek ben kaçıyorum ajsjsjsjskdkdkdkd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kacamazsin yoluna poğaça dökmüştüm bana getir diye 😂😂

      Yorumla
    • Baleman
      Baleman
      1 yıl

      @Barbiemiyimneyim hiç böyle düşünmemiştim. Güzel bir bakış açısı. Bir de genelde anne ve babası ile ilişkisi de eş seçiminde rol oynuyor saniyorum

      Yorumla
  • Boze_
    Boze_ Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 81%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 368 cevap paylaştı.

    https://voca.ro/1bCLdzwqfTov

    yorumum👆

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hayatın dersleri zor o zaman desene

      Yorumla
    • Boze_
      Boze_
      1 yıl

      Aynen

      Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    İki iyi insan yan yana gelirse dünya cennete döner, bu yüzden yanlış kişiyi seçerek mazoşist bir ilişki içine hapsetmeyi kendilerine bir borç bilirler.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak sen çok bilgilisin sana soleyim solicem solicem dedim soleyemedim 😂

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Aha işte şimdi söyledin ama dediğin gibi keşke gerçekten bilgili olsaydım 😄 o zaman bir işe yarardım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yoo öyle deme herkesin bir işe yaramışligi olur haksızlık etme kendine

      Yorumla
    • Eirenee1
      Eirenee1
      1 yıl

      Züğürt tesellisi 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ne alaka kız 😂

      Yorumla
  • Firu_Zen
    Firu_Zen Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl

    Toksik iyilik, iyilik zehirlenmesi, herkesi iyileştirebileceklerine inandıkları, temelde bu inanan beyin 🧠 yüzünden..

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak çok güzel tespit

      Yorumla
  • bfbfatih
    bfbfatih Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    bazıları yanlış insanı sever bazıları da doğru insanı yanlış sever bu bir kanun hata yapmadan doğruyu bulamazsın

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çok doğru bir söz

      Yorumla
  • Dark_Scourge u
    Dark_Scourge Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.

    Birisi sizin için yanlış insan, siz başkası için yanlış insan. Mükemmel uyum diye bir şey yok. Onu mükemmel hale getirmek insanların elinde

    1
    21 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İnsanlar kötü işte o mükemmellik olunca bir yerleri kalkıyor kesin

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Bir yeri kalkan da kötü. Kalktığı yerleriyle baş başa kalabilir. İlgi sevgi görünce kendini geri çeken bir tarafı kankanla işim olmaz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak çok doğru çoğunluk böyle olduğu için bizde ona göre yol çiziyoruz bak yeni foton yakışmış kardesim pek görünmuyorsun

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Teşekkür ederim. Fotoda mı görünmüyorum sitede mi onu anlamadım :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sitede görmedim seni hiç gerçi bizim deli ruyamsida siteyi bıraktı , 😂

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Çok fazla takılmıyorum ya açıkçası. O iyice saldı sanırım artık. Arada gelip troll soru soru sorup kaçıyor :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Doğru gelir o arabasıyla Fink atiyor şu an 😂 az görünün sizde eski üyesiniz 😂

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Küstürdüler be diyormuşum :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sen bakma herkes herşeyi yapar yapmamış gibi durur takilmana bak 😂

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Takılmıyorum valla. Bulaşan olursa ağzının payını verir, oturturuz :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      En güzeli acıma valla 😂

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      https://www.youtube.com/watch?v=ZD7KgruJafc

      Acırsam ş. erefsizim, acırsam p. uştum bak acırsam da :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bu videoyla soru sordum diye hatırlıyorum 😂

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Şirkette masa tenisi oynarken diyorum ben bunu ahaha

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Haha iyisin o zaman masa tenisinde bu masa tenisini hizli oynayanalra bazısı bayağı pro

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Turnuva 1. siyim, bir bölge 1. si vardı onu da yendim ama çok pro değilim ya o oynayanlar gibi.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Oo daha ne Olcan ucmusun sen bak koşu spor iyiyimdir kick boks belgem vardır ama su yüzme bir teniste iyi değilimdir 😂

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Aikidoda siyah kuşakta bıraktım federasyona bağlıydım :D Yüzme de çok kendime güvenmem :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak iyi sende yüzmede iyi değilsin hadi benim memlekette deniz yok sizde demi yok 😂

      Yorumla
    • Dark_Scourge u
      Dark_Scourge
      1 yıl

      Çok olduğu için nasıl olsa gideriz diye hep ertelemek :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Valla ben havuzda güzel yuzerim bu denize gelince ileriye gitmem 😂

      Yorumla
  • Tatlıı_Kızz
    Tatlıı_Kızz Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Çünkü iyi gözle baktıklarından kişilerin maskelerini asla göremezler.. Ve bir süre sonra yıpranınca farkederler..

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sonra kimseye güvenemezler doğrumu

      Yorumla
    • Tatlıı_Kızz
      Tatlıı_Kızz
      1 yıl

      Evet sonrada güven hissi büyük ölçüde uçar gider.. Yakala yakalayabilirsen..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte ben bir insana guvenimi yitirirsem bitiyor bana yalan ve guvenilmicek hareketler yapmicak bazıları valla kolay yalan söylüyor

      Yorumla
    • Tatlıı_Kızz
      Tatlıı_Kızz
      1 yıl

      Bende bir kaç insan yüzünden böyle oldum.. Yaptıklarını yaşasınlar diyorum..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Haklısın yaşarlar merak etme insan ne yaparsa onu katliyle yasar

      Yorumla
  • davetsizmisafirrrrrr
    davetsizmisafirrrrrr Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl

    bence çoğunluk yanlışı seçiyor bu durumda zarar gören yine iyi insanlar oluyor kötüler aynı şekilde yollarına devam ediyorlar

    1
    61 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Evet çoğu seçiyor buna nasıl çözüm bulabiliriz bakım

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      kisi kendini koruyacak dogruyu bilecek bilincte degilse zor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çoğu öyle kendini koruyacak nitelikte değiller doğruyu yanlışı bilmiyolar bak ben misal 6 hissim ne derse hep olur yani doğru yanlış

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      benimde tutar kendi hakkımda da tutar ama bazen insan yine de farklı sonuc olur diye hatada ısrar eder aslında sonuc degisecegi icin degil ilerde pismanlık duymamak icin denemis olmakta onemli

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Oda var demek sendede 6 his var bak sen

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      kötü qma ya mesela kaybedeceğini bile bile bir oyuna girer misin şöyle kazanırsan kaybedeceğini biliyorsun kaybetmek icin ugraşıyorsun yine kazanıyorsun falan oyunun sonj aynı hep😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Doğru şahsi ben kendi adıma söyleyim girmem ben önce insanları tartarim bakarım ne yapıyor bu iyimi kötümü safa yatarım hala aynımı yüzüne vururum halamı devam ediyor yol veririm

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      yol vermek kolay bence bazen derste vermek gerek😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Dersten anlamıyorlar yüz kere dersin gene aynısını yapar bak unutma 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      yüz ne 3 te sıkılır defederim zaten ajsjs bende cok sabırlı degilim😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bana çektin sende sen artık bir bensin 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      ayy yok ya sen sen ol bende ben ajsjj

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      😂 benden olmak istemedi okadarmi 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      ahaqha hayır ya niye sen olayım garipsin sende😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Huy olarak huy 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      kalsın sen sinirlisin😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Olabilir hep değilim ama altını çizelim 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      tama degilsin😃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sinirli olduğum da sana söylücem uzaklaş diye söz 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      sagol Allah razi olsun ajsj

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      😂 o derece kötü demekki 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      ehehe ne kadar kötü sen daha iyi bilirsin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Valla bomba gerçekte görsen köşeye sıkışmış kedi gibi titretir o derece 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      sen hep uzak dur o zaman 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yok sana söz verdik 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      şaka yapıyorum korkmam ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani benim gibi adamdan korkulmaz bakma merhametliyim ondan çok kaybederim

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      evet merhametli iyi birisin sinirlensende zarar vermezsin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani öyleyim işte o merhameti bazen kullanmak isteyen oluyor ona hiç acımıyorum

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      olması gereken

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani tavsiye ederim bak bunu sana

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      merhametsizlik yerine mesafe koyuyorum bana zarar veren kisileri hayatmda tutmam kimse icin kendimi degistirmem😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ama önceden öyle yapmış bu kişi anladın 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      anlamadm kim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Dedimki hani mesafe koyuyosun ya önceden böyle bile isteye yapmış onu dedim

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      genel dedim insanların sınırlarını yapacaklarını merak ederim bu yüzden göz yumduğum çok olur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte onlar o zaman coşuyor

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      karşımdakinin hataları beni bağlamaz dogru olanı yapmaya çalışrm

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      çoşsunlar ajahsh bi sey olmaz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ezerim diyosun o zaman😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      ahaha tersim pistir had bildirme konusunda iyiyim ama çogunlukla ugrasmak istemem

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      hayatıma en bastan almıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani kalibreme almam değmez diyosun iyi ozamn sinirimden korkma tamam 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      ahah çözdün aferin ajsjs evet gereksiz kalabalık sevmiyorum😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Senin çevrende benden çok olması lazım o zaman 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      evet sinirli çok insan oldu hayatımda 🤔

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Anlasabildinmi peki

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      ben sakinim anlaşrım bana genelde kızamazlar zaten😄

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani sen sakinsen beni dinlersin kesin 😂

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      niye bir derdin mi var sjsj ne dinleyecem

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Derdim yok valla olsa anlatıyım keyfim yerinde

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      iyi o zaman

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Olsa sana söz anlatcam

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      anlat dinlerim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Tamam anlatırım olursa ama

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      olmasın Allah dert vermesin

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Amin sanada aynen dert vermesin

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      amin tesekkur ederim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim ☺️🌹

      Yorumla
    • davetsizmisafirrrrrr
      davetsizmisafirrrrrr
      1 yıl

      🙏🏼iyi geceler🌸

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sanada güzel geceler artık uyuma vakti geldi 🌹

      Yorumla
  • Aybuke6 u
    Aybuke6 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı.

    Kötü niyetli düşünmedikleri için ama bazıları iyi insan derken çekingen pasif insanları da kast ediyor. Onların yanlış kişiyi seçmeleri çok normal

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Pasif oldukları için mi

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Evet biraz dişli olmak, her şeye boyun eğmemek lazım

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Dişli güzel bak sevilir dişli insan 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Haha hoşuna gitti 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani severim dişli 😂

      Yorumla
    • Aybuke6 u
      Aybuke6
      1 yıl

      Güzel 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Güzel tabi 😂

      Yorumla
  • sinem23__ u
    sinem23__ Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    Doğru insanları görmedikleri için, değecek insanları görmezden geldikleri için. Bu coğu insanda var ne yazıkki.

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Nasıl düzelticez bunu mesela saçları güzel kadın ☺️

      Yorumla
    • sinem23__ u
      sinem23__
      1 yıl

      Doğru seçimlerle olabilir.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Peki doğruyu bulmak zor değilmi

      Yorumla
    • sinem23__ u
      sinem23__
      1 yıl

      Tabiki zor , hayatta kolay birsey yokki.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çok doğru bak sen çok mantıklı konuyosun olgunluk güzel sende

      Yorumla
    • sinem23__ u
      sinem23__
      1 yıl

      O senin güzel görüşün tesekkür ederim🙏

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim öyle görüyorum seni 🌹

      Yorumla
  • Carvel
    Carvel Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Hak ettiğimizi düşündüğümüz sevgiye razı oluruz, ulen dün gece aynı soruyu hazırlamıştım :D keşke ben önce davransaydım :D

    1
    25 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ciddimi desen bak sormazdim 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Valla bak :D genelde iyi sorularımın 1 tanesini akşam sorarım ki gırgır yapabileyim :D sağlık olsun yapacak bir şey yok :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Benim bunlar genelde taslakta durur hazır kıta 4 tane daha var 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Ben genelde en fazla 2 soru bulurum önceki günden 1 tanesi öğlen :D aralarda anlıkları sorarım 1 tanesinide akşam :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Taslak kaydet hazır beklet onları daha güzel oluyor 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Anlıklar daha iyi oluyor ya :D 2 tane hazırda bekliyordu biri gitti biri zahi oldu :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hadi biri benden gitti diğeri nasıl iptal oldu 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Öbürü gitmedi yaw sabah sordum zaten :D bi ortak arkadaş sayesinde yeni süper oldu sadece :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Senin sorular güzel ama bakiyorum on numara

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Yok bea 3. etiketi alayım diye aşk ilişkileri soruyorum, yoksa sormam

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Alırsın ay sonunda ne zaman başladın

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      2. gün galiba bugün

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      O zaman bayağı bir zamanın var gibi

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Aynen anca öbür ayın sonu gibi olur galiba, birde yapay zeka kullanmıyorum ya bazıları gibi 2-0 gerideyiz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bazıları yapay kullanıyormuş onu nerden yapıyorlarmış soru doğal olmalı bence soru sormak için tuhaf bence

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Soruyu yapay zekaya sorup cevabını kendi cevapları gibi kullanıyorlar, bazısı kendi sorularını bile bulamayıp yapay zekadan çıktı gibi sorular paylaşıyor zaten

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      E bu yanlış kötü ne anlıyorlar bunlardan ben biraz sanırım teknoloji özürlüyum bu konuda bak çok iyi anlarım PC diğer şeylerden ama yapay konusunda geride kalmışız 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Valla bilmiyorum, bazısının yorumları açık zaten belli oluyor bazısı da kullanıyorum, yetişemiyorum veya fikrim olmadığı için kullanıyorum diyor :D benim bildiğim bilgin yoksa es geçersin :D uzun uzun yazıyorlar zaten :D yok bea yaparsın da ne gereği var ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bencede bu zevk soru sormak için olmaz bana göre 😂

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Bak bak yapay zekasına soxuğum burada da var dikkat et :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Burdada var

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Aynen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Valla dikkat etmedim

      Yorumla
    • Carvel
      Carvel
      1 yıl

      Artık edersin işte :D sanal arkadaş tavsiyesi :D

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Tamam hadi bakalım 😂

      Yorumla
  • DorothyFoster
    DorothyFoster Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Videoda söylenen şeye katılıyorum. Hak ettiğine inandığı aşkı kabul eder ve onu yaşar herkes.

    1
    31 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hak edilen var mı peki bu zamanda

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Var. Mesele görebilmek. Bakmak ayrı görmek ayrı.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Pek konuda hep insanların zıttı geliyor dikkatimi çekti bu konu

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Evet ama şimdi ben çok mütedeyyin bir insan değilim bu konuyu dini bütün insanlar şöyle cevaplar ; imtihan dünyası, kader... psikologlara sorsan baba faktörü der. Yani eğer kız baba sevgisi gormemisse ona o sevgiyi verebilecek potansiyeli taşıyan kişileri seçer ki bu hep yanlış bir seçim olur seni seven seni bir sevgili gibi sevmeli.. baba gibi değil. Hangi cevabi doğru bulursan sorunun cevabı da odur. 🌸

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak orasida var doğru diyosun ama bu konu karmaşık konu

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Evet saatler alır konuşmak

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani bunu bakalım çözebilen var mı ☺️

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Çözen çözsün beni ilgilendirmiyor ilişkilerden uzağım 🌸

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bana uzak olsunlar diyosun güzel ☺️🌹

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Aynen öyle bana uzak 🌸🌸

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Tamam sana uzak yaklasmasinlar sana

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Cıs olurlar yaklaşmasınlar tabi onların iyiliği için diyorum yaklaşmak isteyen varsa gelsin yansın cehennemimde

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ateşi benden olsun ozaman 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Acıktım Burger King geldi aklıma ateş seni çağırıyoooo

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Burger hiç yemem o tarzlari söyleyim sende diyosundurki bu adam hicbirseyi sevmiyor 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Yok demiyorum istesem sevdiririm 😂 sen yakmaya dünden razıymişsin ateş senden olmasın 😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bende odun bol yakarız 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Yak gitsin 😄

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Tamam benzini sen dök odunlara 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Olmaz ortak olacaksak önce hesap kitap imza maaş konuşmamız gerek. Yoksa kılımı kıpırdatmam bir damla benzin bile dökmem😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yuh bu maaşlı olur sen yakalım dedin odunu benden işte 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Odunu bedavaya vereceksen tamam

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bedava bedava bir kamyon 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Olmaz ömürlük artık bedava dedin öyle bir kamyondan cehennem çıkmaz.

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bedava doğru çıkar benim cehennemimde herkes yanar 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      İlla son sözü sen söylücen dimi tamam bundan sonra bende yanmak isteyenleri sana göndercem iyice yansınlar 😂

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani nokta koyalimmi virgül yapmasınlar değilmi 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Evet. 😂🤝

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak anlaştık şimdi 😂

    • DorothyFoster
      DorothyFoster
      1 yıl

      Anlaştık 😄😄

    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Anlaştık ☺️🌹

  • gizemgizo1
    gizemgizo1 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 101%
    1 yıl

    İyi insanlar herkesi kendi gibi bilir. Herkese çabuk inanırlar. O yüzden kalpleri çok kırılır…

    2
    36 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak çok doğru merhametinden yararlanılıyor bu insanların

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Evet haklısınız. İyi insanların merhametinden, anlayışlı oluşundan yararlanıyorlar maalesef

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Evet sen bu konularda yararlandirma tamam

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      O yüzden insanlara karşı çok mesafeliyim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      En güzelini yapiyosun ben gibisin

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      ☺️😌🙈

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      ☺️🌹

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Yaaa teşekkür ederim çiçek için.
      Çok naziksiniz 🙃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim saçlarına tak diye attım ☺️

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Ah siz erkekler yokmusunuz ☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Nolmus bize bakım ☺️

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Bilmem 🤷🏼‍♀️
      Sizce ne olmuş?
      Neden biz kadınları üzüyorsunuz mesela?
      Neden kıymet bilmiyorsunuz?
      Neden gözünüz hep dışarıda?

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ben kalpsiz adamım bana sordun bunları öyle bir adam değilim bak sorduğun sorulardaki gibi ben seversem ya severim ya hiç sevmem

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Doğrudur

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sende kendini uzdurme ok

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Okey. Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim 🙏 beyfendi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim henfendi fazla kafaya takmayın herkese ederi kadar davranın 🌹

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Tamam beyefendi, söz bu sözlerinizi aklında tutup uygulayacağım. İlginize gerçekten çok teşekkür ederim ☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim hanfendi demek çok kibarsiniz ☺️

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Ah bu kibarlığım. Başıma bela ☺️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yoo bence güzel 😂

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Ama cerimesini çekip kullanılan benim.
      Kibarım diye bu yalnış anlaşılıyor erkekler tarafından.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ne anliyolar peki

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Mesela iş atıyorum sananlar oluyor.
      Bunun dışında kibarlığımı kullanıp bundan yararlanmaya çalışıyorlar.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Anladım anlarlar haklısın sen kendini bil sallama onları burdami oluyor o

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Geçenlerde erkek arkadaşımla taksiye bindik, taksiciye 1,2 soru sordum, erkek arkadaşım bana kızdı, adama iş atıyorsun dedi. Oysaki adam dedem yaşında biriydi, yanımda sevgilim var, ben onu canımdan çok seviyorum, neden başkasına iş atayım? Çok kırıldım o söze. Sonra düşündüm ki, herhalde herkes böyle samimi olduğun zaman seninle ilgili öyle düşünüyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Valla sevgilin ayıp etmiş soleyim

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Bilmiyorum ki. Ben şoföre nerelisiniz diye sordum, sonra gideceğimiz yerle ilgili bir şey soracaktım aslında. Sorma sebebim oydu. Erkek arkadaşım bunu duyunca bana böyle dedi. Bilmiyorum belki de haklı.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Halami peki erkek arkadaşın şu an

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Hayır, ayrıldık

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İyi kurtulmussun diyeyim sana

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Gerçekten mi?
      Bilmiyorum ki 🤷🏼‍♀️
      Aceba bende mi sorun vardı diye düşünüyorum @Candere1910

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      @Cendere1910

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yok koca adamdan da kiskanmaz sanırım

      Yorumla
    • gizemgizo1
      gizemgizo1
      1 yıl

      Ben de ona şaşırdım. Genç olsa hadi neyse de, adam dedem yaşında, yaşlı. Bir de o anda bankaya yetişmeğe çalışıyırduk. Baktım gecikeceğiz, yetişemeyeceğiz, taksiden inip yeni taksi sipariş vermemek için o zaman ben eve gideyim dedim. Galiba adam hoşuna gitti dedi. Ben de inmek zorunda kaldım @Cendere1910

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kafana takma güven her zaman önemli o güven olmazsa ilişki hiçbir zaman olmaz sen yenimisin burada

      Yorumla
  • Yoğunbakım
    Yoğunbakım Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 73%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.

    Kendin gibi zannettiğinde kötü taraflarını görmüyorsun.

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Evet kendimiz gibi sanıyoruz genelde çürük çıkıyor

      Yorumla
    • Yoğunbakım
      Yoğunbakım
      1 yıl

      maalesef. Olduğu gibi kabul ediyoruz ama olduğumuz gibi kabullenilmiyoruz.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ben olduğum gibide kabulleniyorum ama kolay sevemiyorum misal

      Yorumla
    • Yoğunbakım
      Yoğunbakım
      1 yıl

      Sevmek de sevilmek de zor.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bencede çok zor bu arada senin nick neden yoğun bakım kötü bir aninmi var

      Yorumla
  • Kerimkaratekin
    Kerimkaratekin Takip Et
    Bilge Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.

    Şansı yoktur ya da kalbin adresi yoktur kimi severse o

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Doğru bence şansı yoktur

      Yorumla
  • Selinawoman
    Selinawoman Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Herkesi kendi gibi sandığı içindir herhalde

    1
    22 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak buda doğru sonra yanlışlar

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Eveet maalesef doğrular

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sorunu gördüm geldim sen az soruyosun 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Hee evet ben çok sormuyorum 😅 arada bi atıyorum ortaya karışık bir şeyler

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte yakaladim sorunu güzel soru beğendim

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Yiiaa teşekkürler 😌

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim güzel güzel sordummu 12 vuruyosun sende 😌

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Öyle mi dersinn, ilham kaynaklarım oluyor genellikle 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kimmiş onlar 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Bende kalsın😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak sen gizliyorsun demekki 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      En doğrusu bence hahah

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak sen tamam diyimmi buna

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Tamam demelisin 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Diyimmi eminmisin 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Eminim son kararım jshs

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hadi senimi kiricam 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Kırma bencede 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kırmadım cici seni 😂

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      Teşekkürler 😌

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim al sana gül 🌹

      Yorumla
    • Selinawoman
      Selinawoman
      1 yıl

      😇🙏

      Yorumla
  • sesizlerinsesi
    sesizlerinsesi Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Düzgün seven insanlar yanlış insanı severler ve ona ömürlerini harcarlar sonra aşka küserler

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak çok doğru bunun doğrusu neden olmaz acaba

      Yorumla
    • sesizlerinsesi
      sesizlerinsesi
      1 yıl

      Nasip

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Doğru her şey nasip

      Yorumla
  • herakleitosubenyedim
    herakleitosubenyedim Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl

    Çünkü sonrasında travmasını başka iyi bir insandan çıkartmak için ve bu döngü aska bitmez..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak buda doğru başka bir insandan çıkarması

      Yorumla
  • Nslem
    Nslem Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 100%
    1 yıl

    Şanssızlık diyelim yanlışlar elbet bir gün doğruya götürür bizi

    1
    22 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Götürürmu dersin bakım

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Götürür diyorum götürmeli..

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak inanırım ☺️

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      İnan inan bir gün olacak 🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak inandım sana ona göre. ☺️

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Pişman olmazsın 🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Tamam sana güveniyorum

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Hadi bakalım şansın bol olsun o zaman

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Şans varda bakalım şansı ben itiyorum hadi bakalım olsun.☺️

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Aaa ama şansı itmeden olmaz ki çaba sarfetmek lazım🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte ben şansı itiyorum 😂

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Devam😂 elbet bize de gülecek o şans

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sana hiçmi gülmedi bakım. 😂

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Azck ucundan güler gibi olmuştu🙂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Noldu sonra odamı yanlış çıktı

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Arafta kaldı

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İyi demekki o yanlismis

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Evet öyleymiş

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çıkar şansı sana gönderdim

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Hadi gelsin bakalım o şans

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Gelcek gelcek bekle

      Yorumla
    • Nslem
      Nslem
      1 yıl

      Bekleyelim görelim

      Yorumla
  • r_engarenkyollar
    r_engarenkyollar Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Bacı insanlar insana imtihandır seni tecrübe sahibi yapar olgunlaştırır

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak buda çok doğru ama genelde o insanlar daha çoğalmaya başladı gibi

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Teknoloji geliştikçe insanlarda değiştir , çıkarlar değişti

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çıkar zamanı gerçekten

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Kesinlikle öyle 👍

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sen öyle diyosan öyle olsun maviş 🌹

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏❤️

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim 🌹

      Yorumla
  • EhliyetsizGalerici
    EhliyetsizGalerici Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    İyi insanlar sıkıcı olduğu için tercih edilmiyor

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sıkıcı olduğu için değişik bir düşünce

      Yorumla
  • isabella181919
    isabella181919 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    Yani bilerek yaptıklarını sanmıyorum sjsj. Adam sandık foss çıktı.. biz nerden bilelimm 😂

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak doğru bir kişi iyi çıktı demez başlarda iyi tanidikca berbat 😂

      Yorumla
    • isabella181919
      isabella181919
      1 yıl

      Eee sonra şut çekiyoruz stfgs

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ee bu döngü hep öyle gidiyor 😂

      Yorumla
  • İstanbul-bey
    İstanbul-bey Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 100%
    1 yıl

    Bu insanların tabiatında var zaten doğruyu bulsaydık insanları eleştirmezdik..

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ama doğru bir türlü bulunamiyorki oda var

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    O seçmek ile olmaz ki
    Tamamlanmak için kendin gibi olmayanı seversin gibi geliyor bana

    1
    17 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ama kötü çıkar ozamanda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Nasipten öteye yol yok
      O da onun imtihanıdır
      Aynı şekilde iyi anne babanın da evlatları kötü olabiliyor büyüdükçe

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak oda doğru adamlar melek çocukları şeytan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Öyle tabi
      Hayat öyle çünkü
      Herkesin imtihanı farklı şimdikiler sabretmeyip hemen ayrılmaya gidiyorlar
      Sevseler bile
      Ki oda saçma

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani bazıları sevmeden evleniyor onları hiç anlamıyorum

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      O da daha faklı bi durum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani ondan insan hata yapar gene yapar doymaz yani

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Seven yapmıyor mu ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Zaten seven hata yapıyor sevmeyen değilki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Mantık evliliği her zaman 1 0 önde bana göre o yüzden 😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Mantık nerede o mantık ama , sevmedin birisiyle aynı yatakta mantıkla uyulmaz tiksinirsin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Zamanla seversin 😀

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Şaka bi yana ısınmadan tabiri caizse elektrik almadan tabi ki olmaz
      Ama eski usul düşün anne babalarımız aşkla mi evlenmisler
      Hayır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bende zamanla hiç olmaz normalde zor sevenim sen düşün 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte o eski zamandaki insanlar yok şu an

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben niye düşüneyim
      Ben unumu elemişim
      Eleğimi asmisim 😀😀

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      He sen bitirmissin olayı ben düşüneyim ben zor adamım dusunmem 😂

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    1 yıl

    Bunu zaman zaman ben de çok düşünüyorum ama nedenini bir türlü bulamıyorum...

    1
    14 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bende bunun nedenini çok merak ediyorum daha kimse iyi bu oldu dediğini duymadım gormedim

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bazen denk geliyor görüyorum hatta bir arkadaşım var 35 sene bekledi beklediğine değdi gerçekten maşallah diyorum onlara, Rabbim herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani iyi şu an onlar o zaman

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Evet evet maşaallah her anlamda birbirlerini o kadar tamamlıyorlar ki onları 2024 yılının çifti seçtik 😊😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Helal olsun birde birbirlerine benzer derler oylelerine benzerlik var mı peli

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Evet var gerçekten benziyorlar gülmeleri güler yüzlü olmaları gözlerinin içinin gülmeleri bile aynı , birbirlerine çok benziyorlar her açıdan ikisi de oynamayı çok seviyor çok güzel oynuyorlar🙃🙃

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ne oynuyolar peki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Hangi müzik çalıyorsa ona göre oynuyorlar erik dalı halay aklınıza ne geliyorsa...

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bende zeybek severim bak

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Rabbim sizin de gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Amin inşallah sizinde versin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      aminnnnn 🤲🏻🤲🏻 teşekkür ederim 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim 🌹

      Yorumla
  • iloshsh
    iloshsh Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    1 yıl

    Onlarin nasip sandıkları aslında imtihanlariydi onlar nasip sandi
    dibi görmeden zirveye ulaşamazsınız

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Dibi gorelim diyosun

      Yorumla
    • iloshsh
      iloshsh
      1 yıl

      Çok zorlanacz ama dedim bile

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hadi kabul ettim o zaman

      Yorumla
  • ciptrols
    ciptrols Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    1 yıl

    Bence insanın doğası bu avcı ruhumuz hep olmayacak olanı seçiyor ki kovalasın manyakmiyiz neyiz biz ya

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Valla bak oda doğru bazende o avcı kimlik avi yakalayınca heveside gidiyor

      Yorumla
  • Mertt32
    Mertt32 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    1 yıl

    İlk başta melek gibiler sonra eyşan çıkıyo bilemiyoruz ki her kızı kendimiz gibi biliyoz

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Eyşan bu eysanlar hala yaşıyor güzel yorumdu 😂

      Yorumla
    • Mertt32
      Mertt32
      1 yıl

      Maalesef gerçek sevenlere geliyolar imtihan

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çok doğru imtihan hep

      Yorumla
  • cemerenn57
    cemerenn57 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 25
    1 yıl

    İyi insanlar kullanılırlar iyi insanlara cinsellik ve aşk yok

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak doğru kullanilirlar

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    1 yıl

    kötülüğü ayirt edemedikleri için aldaniyorlar işte bu hayatta kurnaz olacaksin yoksa seni elerler jfkekej

    1
    13 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kurnaz olmayanı yerler diyosun 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      yiyorlar dkdjdjsj çok şahit oldum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bende oldum hep zıt oluyor ilginç birisi iyi dediğini görmedim 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      anlayamadim ya 2 kez okumama rağmen 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani bende şahit oldum onu dedim dediğin gibi oluyor hep 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      sağol tekrarin icin anladim şimdi 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani o senin cevaba verdim tam anlamlı yazmadım ondan anlamadın kusur bende bakma sen 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      bende anlamak icin yaşım yetmedi herhalde diyordum 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yok anladinda kendi cevabinla beni okusan direk anlardın 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      tamam şimdi oldu 😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak şimdi oldu artık beni direk anlarsın 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      🌹🌹

      Yorumla
  • fundaaksoy
    fundaaksoy Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    1 yıl

    Verecek cevap bulamıyorum bende henüz anlamadım

    2
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Doğru bak kimse anlayamıyor

      Yorumla
  • butterfly_c61
    butterfly_c61 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    11 ay

    Aşık olunca karsindakini tanıyamıyorsun çünkü.

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      11 ay

      Gizliyolar belkide gerçek yüzlerini

      Yorumla
  • ruhmdasızı
    ruhmdasızı Takip Et
    Bilge Yaş: 22 , eic 100%
    1 yıl

    Biz secmiyoruz onlar bizi buluyorr

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Doğru söyledin onlar bizi buluyor çok doğru

      Yorumla
    • ruhmdasızı
      ruhmdasızı
      1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • fesfs
    fesfs Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    1 yıl

    İyi oldukları için hahah

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      O zaman kötü olalım 😂

      Yorumla
  • Usersena
    Usersena Takip Et
    Xper 7 Yaş: 22 , eic 99%
    1 yıl

    Karşıdaki kişiyi kendileri gibi gördükleri için

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani genelde hep öyle olur ya

      Yorumla
  • sarıdilber
    sarıdilber Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.

    Mıhlatıs var çekersin uyuzu

    1
    23 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hangi uyuzu 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Uyuzzz işte ya boş ver 🤭😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Uyuzmu kim o 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      O bilir kendini 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kim ama tüyo ver 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      O kendini bilmiyorsa yapacak yok😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bilmiyordur belki 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Bakar kör o şaşırmam😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bakar kör mü 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Heee öyle uyuz😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Uyuz sen varya dilber sen 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Emret cenderem🤭😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Napiyon bakım 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Çalışıyorum gel yardıma fön çekmeye 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ben fon ben 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Kolay be gel sen ögrenirsin😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bana sunduğu teklife bak 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Ahhh sana neler vaat ettim ben görmedin🤣🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ne vaat ettin alayım vaatleri 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Maddeler halinde dur fax gönderecem 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Gönder bakım fax 😂

      Yorumla
    • sarıdilber
      sarıdilber
      1 yıl

      Bekle işim bitsin atıcam 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hadi bakım 😂

      Yorumla
  • beyzaondr350
    beyzaondr350 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    1 yıl

    İnanmak güvenmek sevildiğini düşünmek

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bunları yapınca karşı taraf bir havalanir ama

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      1 yıl

      O da sevgi gösterir yalandan onu kullanır zaten her istediğimi yapar diye düşünür

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte ondan kötü olmuyormu peki

      Yorumla
    • beyzaondr350
      beyzaondr350
      1 yıl

      Evet kötü sonrada ayrılır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani işte o insan zaman kaybı olur

      Yorumla
  • BerkMen91
    BerkMen91 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 72%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 489 cevap paylaştı.

    Safız çünkü doğru kişi sanıyoruz hep...

    1
    2 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak çok doğru saf değil de iyi niyet diyelim

      Yorumla
    • BerkMen91
      BerkMen91
      1 yıl

      Aynen öyle katılıyorum

      Yorumla
  • metropoltilkisiii
    metropoltilkisiii Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    1 yıl

    Kime göre neye göre yanlış insan

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Herkesin kendine göre diyelim

      Yorumla
    • metropoltilkisiii
      metropoltilkisiii
      1 yıl

      Şimdi oldu reis evet doğru

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Genelde biz yapiyoruz yanlısı ya

      Yorumla
    • metropoltilkisiii
      metropoltilkisiii
      1 yıl

      Herkes kendi penceresinden baktığı için yanlışlar yapiliyordur belkide.

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani orası doğru

      Yorumla
  • ᖇaskolnikov
    ᖇaskolnikov Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    İnsanları kendileri gibi sandıklarından ötürü

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bencede genelde kendileri olmadığıni anlarlar sonra

      Yorumla
    • ᖇaskolnikov
      ᖇaskolnikov
      1 yıl

      O zaman da geç oluyor maalesef

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Evet yol verilmiş oluyorlar genelde

      Yorumla
  • deniideni
    deniideni Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Travmatik kişiler oldukları için

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak çok enteresan güzel bir cevap

      Yorumla
    • deniideni
      deniideni
      1 yıl

      Teşekkürler:)

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Rica ederim 🌹

      Yorumla
  • Akangözyaşı
    Akangözyaşı Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    1 yıl

    Çünkü hayat cesurları sever 😂

    1
    9 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Korkaklari sevmez diyosun 😂

      Yorumla
    • Akangözyaşı
      Akangözyaşı
      1 yıl

      He ben diyorum 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sen peki korkak cesur 😂

      Yorumla
    • Akangözyaşı
      Akangözyaşı
      1 yıl

      Korkak değilimm😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ciddimi 😂

      Yorumla
    • Akangözyaşı
      Akangözyaşı
      1 yıl

      Değilim değilimm😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Değilsin bencede 😂

      Yorumla
    • Akangözyaşı
      Akangözyaşı
      1 yıl

      İnanmıyorum inandı 😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İnandım 😂

      Yorumla
  • Avukathsnım
    Avukathsnım Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29 , eic 100%
    1 yıl

    Akıllanmak için

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ama gene aynı hatayı dusuyolar

      Yorumla
    • Avukathsnım
      Avukathsnım
      1 yıl

      Akıllanmadıkları için

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      O zaman akillandiralim avukat hanım

      Yorumla
  • laydbirdmira
    laydbirdmira Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.

    Kimse dengine düşmez yapacak bişe yok işte

    1
    30 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Neden dusmezmis bakım

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      İlahi bir güç sanırım mesala sabırsız birine çok sabreden biri çıkıyor işte

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ben sabretmem misal bende sabır olmaz

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Sana sabırlı alttan alan biri düşecek işte farklıda olabilir

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Oda beni sıkar bak

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      🤪😂😂😂kavgacı bulalım sana ozaman gıcık yaa

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kavgacı oda sıkar 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Aaaaa sanada kimseyi beğendiremiyoruz evde kalacan iyice dede oluncamı evlencen 😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yalnızlık bak neden genciz bekariz diye 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Tesellisini seveyim 😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      E öyle 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Seni varya eşek sudan gelene kadar dövecen bak hemen nasıl evleniyon 😂😂😂🤪

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Beni beni beni 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      He seni seni seni 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bana vuran taş olur 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Taş gibiyiz zaten dermişimmm🤪🤪😂😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Öyle tabi taş taş 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      🤪🤪🤪😎tabi tabi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yaa 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Seni varyaaaa Bi kaşık suda boğasım geliyor böyle tatlı olunca 😎😎😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Gelen boğuyor giden boğuyor 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Benden başkası boğamaz seni nayır nolamaz 😂😂

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Başkası bogamaz 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Aynen nokta sadece bendeniz boğarım 😎😂🤪

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Ben bogulmam ama 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Bende boğmam zaten kıyamam sana yinede 🤪😂🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani kiyilmaz bana benden başka var mı 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Valla yok billahi yok haklısın bak şapka çıkarıyorum önünde 😂😂🤭

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Kabul ettim şimdi 😂

      Yorumla
    • laydbirdmira
      laydbirdmira
      1 yıl

      Tamam oldu 😂😂

      Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.

    Her zaman doğru kararlae verecek değiliz

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yanlışta yapalım diyosun

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      1 yıl

      Tabi ki

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Tamam bak sana uyarım bundan sonra kefil sensin 😂

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      1 yıl

      Dediğimi yap, yaptığımı yapma djdjd

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak sen nasıl kurtulma sözleri 😂

      Yorumla
  • flaneurx
    flaneurx Takip Et
    Master Yaş: 125 , eic 63%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.

    Herkes layığını bulur , öyle birsey yok😃😃

    1
    3 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte iyi insana kötü layık gelirse 😂

      Yorumla
    • flaneurx
      flaneurx
      1 yıl

      Gerçek İyiler kötülerden yzaktır

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İşte o öyle olmuyor kötü kandırıyor insanı 😂

      Yorumla
  • Yaleleyyalelee
    Yaleleyyalelee Takip Et
    Guru Yaş: 33 , eic 99%
    1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.

    İyiler saf olur çünkümsü

    1
    7 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Safmi olur belki saf görünen uyaniksa

      Yorumla
    • Yaleleyyalelee
      Yaleleyyalelee
      1 yıl

      Bılemem artık

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İyi sen saf olma turuncu kafa sakın

      Yorumla
    • Yaleleyyalelee
      Yaleleyyalelee
      1 yıl

      Safim ben kandırıyorlar beni 😅😅

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      😂😂 ama bana sorarsan bayağı uyanıksin sen adamı sulu getirir susuz götürürsun 😂

      Yorumla
    • Yaleleyyalelee
      Yaleleyyalelee
      1 yıl

      Uyanık halim buysa gerisini sen düşün 😆😆

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yok yok bence saf görünen uyanık 😂

      Yorumla
  • ѕєz10
    ѕєz10 Takip Et
    Guru Yaş: 110 , eic 100%
    1 yıl

    Herkesi kendileri gibi sandıklarjndan

    1
    1 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak çok doğru bir düşünce

      Yorumla
  • mathmaxeil
    mathmaxeil Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    1 yıl

    Çok iyi düşündükleri için belkide

    1
    5 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      İyi düşünseler kötüyu secmezler gibi

      Yorumla
    • mathmaxeil
      mathmaxeil
      1 yıl

      İyi niyetlerinden kötüyü göremedikleri için

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bak bu çok doğru

      Yorumla
    • mathmaxeil
      mathmaxeil
      1 yıl

      ✨

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      🌹🌹

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    1 yıl

    Saf olduğumuz için anlayamıyoruz

    1
    17 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Saf iste onu kullaniyolar birde merhametini kullanıyorlar insanlar tuhaf cidden

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Aynen ya sömürdüler beni resmen

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sana naptilar bakım

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Duygularımla oynadılar toksik ilişki içinde duygularım sömürüldü

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Oynatma bidaha insanalr oynamasini seviyor soleyimde

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Ben yine oynatırım bu saflık varken. Farklı kişiler değil tabi bir kişide oluyor bu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Bu bir kişi habire seni saf yerine koyuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Aynen öyle mesela bugün beni aradı sonra isim var müsait değilim sonra aricam dedi hala aramadı. Her zaman öyle yapıyor. Kendisi arıyor müsait olmayıp sonra aricam diyip aramıyor amacı ne bunun

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Amacı başkası var bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Beni neden arıyor öyleyse ben aramıyorum ki arayan kendisi. Sonra aricam diyip aramayan da kendisi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çünkü ötekinden cevap aldığında aramıyor alamadinda arıyor ondan

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Bende öyle düşünmüştüm. Boşta kalınca arıyor dimi. Ne yapmamı tavsiye edersin gerçi yapmam gerekeni yapmışım ama aradığında kayıtsız kalamıyorum

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Aradığında dalga geç biraz sende eğlen sonra tekmeyi vur

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Aradığında bende müsait olup açamıyorum aslında sonra ben geri aradığımda o müsait olmuyor sonra aricam diyor sonuç bu

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Öyle olmaz dedigiimi yap

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      1 yıl

      Dalga geçmekle uğraşamam ben

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Dalga değil binevi öcünü aliyosun anladin

      Yorumla
  • moonenurr
    moonenurr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 21 , eic 100%
    1 yıl

    Öyle bi kafa işte

    2
    6 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yanlış kafa o zaman

      Yorumla
    • moonenurr
      moonenurr
      1 yıl

      Biliyoruz da engel olamıyoruz

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Olmak lazım yoksa hep kötüler kazandığını sanıyor

      Yorumla
    • moonenurr
      moonenurr
      1 yıl

      :(

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Üzülme artık iyilerin zamanı

      Yorumla
    • moonenurr
      moonenurr
      1 yıl

      Aynennnn

      Yorumla
  • h8hc4c
    h8hc4c Takip Et
    Guru Yaş: 41 , eic 100%
    1 yıl

    onlarda baska alem

    1
    23 Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çok doğru ama olması iyi olur

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      insanlik tarihinden beri kodlanmis konular bunlar

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çözüm bulunamayan değilmi

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      cozum basitte insanlar macera yoksa hayattan zevk almiyor macera kabusa donusubcede hayal kirikligi basliyor

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Güzel tespitler yapmışsın ama

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      bos gezenin bos kalfasiyim isim gucum tespit 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Öyle düşünme herkesin bir görevi vardır 😂

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      gorevimi soyledim zaten simdi bi baraka sari cizme sari yagmurluk bide fes lazim

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Sarı çizme güzel 😂

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      balikci barinagim yok

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Olur birgün

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      abi sahil kenarini zenginler bize verir mi

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Zor vermezler öyle onlar ihaleyle adamla bitiyor

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      🤣 neyse piyangoyu beklicez

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Yani yapcak bişey yok 😂

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      cikarsa barinak alacam senide ozel kalem mudurum yapcam

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      bi barinakda sana 😊😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Hadi bakalım çıksinda ben kalım 😂

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      cikmaz ki 😊

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Çıkar çıkar

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      cikmaz cunku almadim 🤣

      Yorumla
    • Cendere1910 u
      Cendere1910
      1 yıl

      Al ozaman 😂

      Yorumla
    • h8hc4c
      h8hc4c
      1 yıl

      o zamanda tupcu kazaniyo

      Yorumla
  • Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Neden iyi insanlar ilişki için yanlış kişiyi seçerler?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Neden iyi insanlar ilişki için yanlış kişileri seçer? 43 cevap verildi
Hep mi yanlış kişileri seçer insan? 7 cevap verildi
Neden Yanlış kişileri seçiyorum? 6 cevap verildi
Neden en yanlış kişileri seçiyorum? 21 cevap verildi
Sürekli yanlış kişileri seçiyorum, gerçekten doğru ilişkiyi nasıl bulucam? 12 cevap verildi
Doğru insanı bulmak için hep yanlış insanlardan mı geçmek gerek? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Sitede kime aşıksın etiket yapayım mı?
  • Sevdiğiniz kişinin size güvenmesi mi, sizi kıskanması mı daha değerli?
  • Savaşçı mısın, barışçı mı?
  • Aşk uyum işi midir?
  • Bağırsaklarınız sağlıklı mı?
  • Kıskanç bir partner mi, fazla rahat bir partner mi daha zor?
  • Kadınlar kötü erkeğe mi aşık olur?
  • G. R. R. Martin neden Game of Thrones ana serisini bitirmeden novella kasıyor, dizinin sonunu bozduğu için mi?
  • Kolay vazgeçer misin?
  • Karşı cins arkadaşınız var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨