Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
İyi insanlar genellikle karşılarındakini kendi iyi niyetleriyle değerlendirir, eksikleri görmek istemezler. Kalplerinde sevgi ağır bastığı için “değişir” umuduna tutunurlar. Bazen yalnızlık, bazen de kurtarıcı olma arzusu yanlış kişilere bağlanmalarına neden olur. Sevgi verdikçe sevileceğini zannederler, oysa her insan aynı derinlikte sevemez. Yanlış seçim yaptıklarını fark ettiklerinde ise çoktan duygusal bağ kurmuş olurlar. Bu yüzden kopmaları zorlaşır. Deneyimle sabittir ki; iyi olmak, doğru kişiyi çeker diye bir kural yoktur. Doğru insan, iyi niyeti suistimal etmeyendir.
11 Yorumla- 1 yıl
Bak çok doğru güzel söz
En İyi Cevaplar
1 yılÇünkü iyi insanlar, karşısındakini kendi kalpleriyle görür. Kötülüğü tahmin edemez, eksikliği sevgiyle tamamlamaya çalışır. Kırıklığı onarabileceğine, sevgisinin yeterli olacağına inanır. Belki de herkesin iyi bir yanı olduğuna fazla inanırlar. Bu yüzden yanlış kişiyi seçmezler aslında; doğru niyetle yanlış kişiye şans verirler. Ve en çok da kendilerini kandırırlar, "değişir" diye, "anlar" diye… Oysa bazı insanlar, bir başkasının iyiliğini tüketerek var olur. Ve iyi insanlar bunu fark ettiğinde… genelde çoktan yıpranmış olurlar.
321 Yorumla- 1 yıl
Ve geri dönünmeyen yollara girerler bu yanlislarla güzel yazmışsın
- 1 yıl
Her zaman güzel yazarım😂
- 1 yıl
Her zaman eksiksiz diyosun senden ruscada gormem lazım ona göre 😂
- 1 yıl
Rusça yorum mu istiyorsun yani😂
- 1 yıl
Evet ama yorumda sakıncalı oluyor 😂
- 1 yıl
Ubersin bir de😂 beni suça teşvik ediyorsun püüüü😂
- 1 yıl
Yani bak suça teşvik ediyorum sonra suçlu yapcaz kızı puh bana napcaz 😂
- 1 yıl
Karakollardan toplarsın artık😂
- 1 yıl
Valla yapilirmi bu sana he ne yaptım ben 😂
- 1 yıl
Seni ele vereceğim😂 ben yanarsam sen de yanarsın😈
- 1 yıl
Bana kiyabilirmisin 🥺
- 1 yıl
Elbette kıyarım😂
- 1 yıl
Vay canı bana bana yapilirmi. 😂
- 1 yıl
Yapılır, yapılır😂😂
- 1 yıl
Nasıl kiycan bana bu adama 😂
- 1 yıl
Vicdanımı bir kenara bırakarak😂😂
- 1 yıl
Ulan bana kimse kiyamaz bu kız kıydı koynumuzda yılan beslemisiz 😂
- 1 yıl
Çünkü ben kimse değilim😎
- 1 yıl
Bak sen özelim ben diyosun iddialı hoşuma gitti 😂
- 1 yıl
Gerçekler bunlar Cendere😌
- 1 yıl
Gerçekleri severim yalan olmasın sonra bak 😌
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
1 yıl
Bazen kalbinin sesini dinlerken, mantık spotunu kapatabiliyorsun diye düşünüyorum! Tatlı insanlarda empati modu ayakta olunca, karşısındakini düzeltebileceğini ya da değiştirebileceğini sanıyor. Ama aşk dediğin şey matematik gibi işlemiyor işte, duygular bazen gözlüğünü kaybediyor. Kendi değerini unutma, doğru insan sen yanındayken ışık gibi parlar! 💫💕 Sana kocaman sarılıyorum!
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
50
Cevap
17Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yılBazen o yanlış kişiler doğruya götürebilir...
218 Yorumla- 1 yıl
Peki sana soru hiç göturdumu
- 1 yıl
Götürmeden ölüp gidecez heralde.:))
- 1 yıl
Bak demekki olmuyor sen aşk istiyorsun belli 😂
- 1 yıl
Yok be aşk meşk falan istemiyorum soruna göre öyle cevap verdim.
- 1 yıl
Barbie ama dur yerinde diyordu geçen soruda
- 1 yıl
O başka bir mevzuydu.:))
- 1 yıl
Hemen hemen aynı kapıya geliyor 😂
- 1 yıl
Kapı bizim nasıl olsa sorun yok.:))
- 1 yıl
Yani kapı sizin taş atarım kapiniza 😂
- 1 yıl
Bizim elimiz de armut toplamaz taşları iade ederiz.:))
- 1 yıl
Ben küçük taş atcam kaya atmayinda 😂
- 1 yıl
Ayırt etmeyiz artık Allah ne verdiyse.:))
- 1 yıl
Vur dedik öldürdün acid nasıl kiycan bana aramızda hukuk var seninle 😂
- 1 yıl
Ne hukuku varmış senin bildiğin benim bilmediğim.:))
- 1 yıl
Dokunulmaz hukugu yani bana ben dokunabilirim 😂
- 1 yıl
@DarkSoul_ teşekkür ederim.
- Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s 1 yılAlnında yazmıyor ki ben yanlış insanım diye.. Keşke yazsa bizde "aa o zaman olmaz" desek sdjd
21 Yorumla- 1 yıl
İşte yazmıyor ama birisinin doğru aha bu dediğini görmedim sonda olsa kelek çıkıyor 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılKader'in cilvesi mi yoksa Kader mi cilveliydi bilemiyorum..
113 Yorumla- 1 yıl
Bence kader kandırıyor herkesi cilvesiyle
- 1 yıl
Beni kandırdı zalim Kader
- 1 yıl
Kandirtma ortagim bundan sonra
- 1 yıl
Olmaz Kader gelsin beni bir daha kandırsın:)
- 1 yıl
Kadermi gelsin 😂
- 1 yıl
Keder getirmeyecekse gelsin:)
- 1 yıl
Demek bir kader var ismi kadermi 😂
- 1 yıl
Yok ismi keder 🤪
- 1 yıl
Kedermi ismi sec kadermi kedermi😂
- 1 yıl
doğru kişi diye bir şey yok zaten doğru insan diye birşeyde yok herkes biraz yamuktur mesele yamuk haliyle onu sevebilmek yamuk yumuk ilerleyebilmekte
- 1 yıl
üçüncü kişi oldum ama güzelmiş sohbetiniz dayanamadım 🙂
- 1 yıl
@tavandakiavize onda bir kader varmış ona dertlenmis 😂
- 1 yıl
bendekide çok dertli be napalım öyleymiş deyip çekiyoruz atsan atılmıyor satsan satılmıyor
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılSevince görmüyorsun doğru mu yanlış mı
11 Yorumla- 1 yıl
Doğru işte kandırılma oluyor
- Aşk İlişkileri konusunda 799 cevap paylaştı.
1 yılKurban psikolojisine de bayılırım... hep bir seylerin suçlusu karsisindakidir... kaderdir nazardir bir şeydir ama kendisi değildir... hayata baya baya toz pembe bakar beyazlar vardır siyahlar vardır ve kendisi bembeyazdir... öyle fantastik bir dünyada yasarlarki hayatları iyiyle kötünün destansi savaşıdır...
13 Yorumla- 1 yıl
Sence bu kurban poskolojisimi yoksa saflikmi
- 1 yıl
İşte bak kurban değil saflık kelimesini kullanmayı tercih ediyor gibisin
- 1 yıl
Yook ben kurban olmam safta olmam genelde kurban ederim o ayrıda sen gözüme hiç yabancı gelmedin neden acaba
Aşk İlişkileri konusunda 567 cevap paylaştı. Sebep sonuç. Vardır bir nedeni geçen dükkana bir kız gırdı 28 yasında 2 çocuğu var ustelık bu kız bekar olarak gıdıp kendınden 21 yaş büyük dul ıkı çocuklu adamla evlenmiş. Adam şu an ınsaat çalışıyor usta gıbı düşün ve 48-49 yaşlarında yanı kız 21 yaşında evlenmiş. Soramadım neden? Vardır elbet sebebi hikmeti
15 Yorumla- 1 yıl
Sebebi belli adam zengin mi peki
- 1 yıl
O zaman kızın babası zorla verdi bazıları öyle
- 1 yıl
İşte zorluklardan şimdi ona bisey diyemem hayatın acımasızligi derim
1 yıliyi insanlar çoğu zaman karşısındakini kendi gibi sanır Sevgiyle, güvenle yaklaşır karşılığında da aynı samimiyeti bekler. Kırık bir kalbi onarabileceğine, sevgisiyle değiştirebileceğine inanır. Bazen kendi değerini kanıtlamaya, bazen de yalnızlıktan kaçmaya çalışır bazen en çok sevdiklerin, en derin yaraları bırakır..
11 Yorumla- 1 yıl
Ama sonuçta kötü insan onu üzer bu hep böyle olur
1 yılÇünkü karşısındaki kişiyi kendisi gibi düşünür veya yanlış olduğunu bilse bile aşkla değişeceğini düşünürler veya karşıdaki kişi gerçek yüzünü çok iyi gizliyordur. O yüzden bu ilişki konularında iyi düşünmek gerekir
13 Yorumla- 1 yıl
Bence gerçek yüzünü gizliyordur çok doğru tespit
- 1 yıl
Evet genelde öyle oluyor
- 1 yıl
Bencede tespitin güzel 🌹
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılDenge için. Bir iyi ile bir kötü olacak ki denge sağlansın. Hayatta her şey dengeden ibarettir.
24 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru neşe kaynağı geldi hoş geldiniz boğa hanım pogacalarim nerde diyerek lafı açıyorum 😂
- 1 yıl
Başlama yine diyerek ben kaçıyorum ajsjsjsjskdkdkdkd
- 1 yıl
Kacamazsin yoluna poğaça dökmüştüm bana getir diye 😂😂
- 1 yıl
@Barbiemiyimneyim hiç böyle düşünmemiştim. Güzel bir bakış açısı. Bir de genelde anne ve babası ile ilişkisi de eş seçiminde rol oynuyor saniyorum
Aşk İlişkileri konusunda 368 cevap paylaştı. yorumum👆
12 Yorumla- 1 yıl
Hayatın dersleri zor o zaman desene
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. İki iyi insan yan yana gelirse dünya cennete döner, bu yüzden yanlış kişiyi seçerek mazoşist bir ilişki içine hapsetmeyi kendilerine bir borç bilirler.
15 Yorumla- 1 yıl
Bak sen çok bilgilisin sana soleyim solicem solicem dedim soleyemedim 😂
- 1 yıl
Yoo öyle deme herkesin bir işe yaramışligi olur haksızlık etme kendine
- 1 yıl
Ne alaka kız 😂
Toksik iyilik, iyilik zehirlenmesi, herkesi iyileştirebileceklerine inandıkları, temelde bu inanan beyin 🧠 yüzünden..
21 Yorumla- 1 yıl
Bak çok güzel tespit
Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı. bazıları yanlış insanı sever bazıları da doğru insanı yanlış sever bu bir kanun hata yapmadan doğruyu bulamazsın
11 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru bir söz
- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
u 1 yılBirisi sizin için yanlış insan, siz başkası için yanlış insan. Mükemmel uyum diye bir şey yok. Onu mükemmel hale getirmek insanların elinde
121 Yorumla- 1 yıl
İnsanlar kötü işte o mükemmellik olunca bir yerleri kalkıyor kesin
- 1 yıl
Bir yeri kalkan da kötü. Kalktığı yerleriyle baş başa kalabilir. İlgi sevgi görünce kendini geri çeken bir tarafı kankanla işim olmaz
- 1 yıl
Bak çok doğru çoğunluk böyle olduğu için bizde ona göre yol çiziyoruz bak yeni foton yakışmış kardesim pek görünmuyorsun
- 1 yıl
Teşekkür ederim. Fotoda mı görünmüyorum sitede mi onu anlamadım :D
- 1 yıl
Sitede görmedim seni hiç gerçi bizim deli ruyamsida siteyi bıraktı , 😂
- 1 yıl
Çok fazla takılmıyorum ya açıkçası. O iyice saldı sanırım artık. Arada gelip troll soru soru sorup kaçıyor :D
- 1 yıl
Doğru gelir o arabasıyla Fink atiyor şu an 😂 az görünün sizde eski üyesiniz 😂
- 1 yıl
Küstürdüler be diyormuşum :D
- 1 yıl
Sen bakma herkes herşeyi yapar yapmamış gibi durur takilmana bak 😂
- 1 yıl
Takılmıyorum valla. Bulaşan olursa ağzının payını verir, oturturuz :D
- 1 yıl
En güzeli acıma valla 😂
- 1 yıl
https://www.youtube.com/watch?v=ZD7KgruJafc
Acırsam ş. erefsizim, acırsam p. uştum bak acırsam da :D - 1 yıl
Bu videoyla soru sordum diye hatırlıyorum 😂
- 1 yıl
Şirkette masa tenisi oynarken diyorum ben bunu ahaha
- 1 yıl
Haha iyisin o zaman masa tenisinde bu masa tenisini hizli oynayanalra bazısı bayağı pro
- 1 yıl
Turnuva 1. siyim, bir bölge 1. si vardı onu da yendim ama çok pro değilim ya o oynayanlar gibi.
- 1 yıl
Oo daha ne Olcan ucmusun sen bak koşu spor iyiyimdir kick boks belgem vardır ama su yüzme bir teniste iyi değilimdir 😂
- 1 yıl
Aikidoda siyah kuşakta bıraktım federasyona bağlıydım :D Yüzme de çok kendime güvenmem :D
- 1 yıl
Bak iyi sende yüzmede iyi değilsin hadi benim memlekette deniz yok sizde demi yok 😂
- 1 yıl
Çok olduğu için nasıl olsa gideriz diye hep ertelemek :D
- 1 yıl
Valla ben havuzda güzel yuzerim bu denize gelince ileriye gitmem 😂
1 yılÇünkü iyi gözle baktıklarından kişilerin maskelerini asla göremezler.. Ve bir süre sonra yıpranınca farkederler..
15 Yorumla- 1 yıl
Sonra kimseye güvenemezler doğrumu
- 1 yıl
Evet sonrada güven hissi büyük ölçüde uçar gider.. Yakala yakalayabilirsen..
- 1 yıl
İşte ben bir insana guvenimi yitirirsem bitiyor bana yalan ve guvenilmicek hareketler yapmicak bazıları valla kolay yalan söylüyor
- 1 yıl
Bende bir kaç insan yüzünden böyle oldum.. Yaptıklarını yaşasınlar diyorum..
- 1 yıl
Haklısın yaşarlar merak etme insan ne yaparsa onu katliyle yasar
1 yılbence çoğunluk yanlışı seçiyor bu durumda zarar gören yine iyi insanlar oluyor kötüler aynı şekilde yollarına devam ediyorlar
161 Yorumla- 1 yıl
Evet çoğu seçiyor buna nasıl çözüm bulabiliriz bakım
- 1 yıl
kisi kendini koruyacak dogruyu bilecek bilincte degilse zor
- 1 yıl
Çoğu öyle kendini koruyacak nitelikte değiller doğruyu yanlışı bilmiyolar bak ben misal 6 hissim ne derse hep olur yani doğru yanlış
- 1 yıl
benimde tutar kendi hakkımda da tutar ama bazen insan yine de farklı sonuc olur diye hatada ısrar eder aslında sonuc degisecegi icin degil ilerde pismanlık duymamak icin denemis olmakta onemli
- 1 yıl
Oda var demek sendede 6 his var bak sen
- 1 yıl
kötü qma ya mesela kaybedeceğini bile bile bir oyuna girer misin şöyle kazanırsan kaybedeceğini biliyorsun kaybetmek icin ugraşıyorsun yine kazanıyorsun falan oyunun sonj aynı hep😄
- 1 yıl
Doğru şahsi ben kendi adıma söyleyim girmem ben önce insanları tartarim bakarım ne yapıyor bu iyimi kötümü safa yatarım hala aynımı yüzüne vururum halamı devam ediyor yol veririm
- 1 yıl
yol vermek kolay bence bazen derste vermek gerek😄
- 1 yıl
Dersten anlamıyorlar yüz kere dersin gene aynısını yapar bak unutma 😂
- 1 yıl
yüz ne 3 te sıkılır defederim zaten ajsjs bende cok sabırlı degilim😂
- 1 yıl
Bana çektin sende sen artık bir bensin 😂
- 1 yıl
ayy yok ya sen sen ol bende ben ajsjj
- 1 yıl
😂 benden olmak istemedi okadarmi 😂
- 1 yıl
ahaqha hayır ya niye sen olayım garipsin sende😂
- 1 yıl
Huy olarak huy 😂
- 1 yıl
kalsın sen sinirlisin😂😂
- 1 yıl
Olabilir hep değilim ama altını çizelim 😂
- 1 yıl
tama degilsin😃
- 1 yıl
Sinirli olduğum da sana söylücem uzaklaş diye söz 😂
- 1 yıl
sagol Allah razi olsun ajsj
- 1 yıl
😂 o derece kötü demekki 😂
- 1 yıl
ehehe ne kadar kötü sen daha iyi bilirsin
- 1 yıl
Valla bomba gerçekte görsen köşeye sıkışmış kedi gibi titretir o derece 😂
- 1 yıl
sen hep uzak dur o zaman 😅
- 1 yıl
Yok sana söz verdik 😂
- 1 yıl
şaka yapıyorum korkmam ki
- 1 yıl
Yani benim gibi adamdan korkulmaz bakma merhametliyim ondan çok kaybederim
- 1 yıl
evet merhametli iyi birisin sinirlensende zarar vermezsin
- 1 yıl
Yani öyleyim işte o merhameti bazen kullanmak isteyen oluyor ona hiç acımıyorum
- 1 yıl
olması gereken
- 1 yıl
Yani tavsiye ederim bak bunu sana
- 1 yıl
merhametsizlik yerine mesafe koyuyorum bana zarar veren kisileri hayatmda tutmam kimse icin kendimi degistirmem😄
- 1 yıl
Ama önceden öyle yapmış bu kişi anladın 😂
- 1 yıl
anlamadm kim
- 1 yıl
Dedimki hani mesafe koyuyosun ya önceden böyle bile isteye yapmış onu dedim
- 1 yıl
genel dedim insanların sınırlarını yapacaklarını merak ederim bu yüzden göz yumduğum çok olur
- 1 yıl
İşte onlar o zaman coşuyor
- 1 yıl
karşımdakinin hataları beni bağlamaz dogru olanı yapmaya çalışrm
- 1 yıl
çoşsunlar ajahsh bi sey olmaz
- 1 yıl
Ezerim diyosun o zaman😂
- 1 yıl
ahaha tersim pistir had bildirme konusunda iyiyim ama çogunlukla ugrasmak istemem
- 1 yıl
hayatıma en bastan almıyorum
- 1 yıl
Yani kalibreme almam değmez diyosun iyi ozamn sinirimden korkma tamam 😂
- 1 yıl
ahah çözdün aferin ajsjs evet gereksiz kalabalık sevmiyorum😄
- 1 yıl
Senin çevrende benden çok olması lazım o zaman 😂
- 1 yıl
evet sinirli çok insan oldu hayatımda 🤔
- 1 yıl
Anlasabildinmi peki
- 1 yıl
ben sakinim anlaşrım bana genelde kızamazlar zaten😄
- 1 yıl
Yani sen sakinsen beni dinlersin kesin 😂
- 1 yıl
niye bir derdin mi var sjsj ne dinleyecem
- 1 yıl
Derdim yok valla olsa anlatıyım keyfim yerinde
- 1 yıl
iyi o zaman
- 1 yıl
Olsa sana söz anlatcam
- 1 yıl
anlat dinlerim
- 1 yıl
Tamam anlatırım olursa ama
- 1 yıl
olmasın Allah dert vermesin
- 1 yıl
Amin sanada aynen dert vermesin
- 1 yıl
amin tesekkur ederim
- 1 yıl
Rica ederim ☺️🌹
- 1 yıl
🙏🏼iyi geceler🌸
- 1 yıl
Sanada güzel geceler artık uyuma vakti geldi 🌹
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Kötü niyetli düşünmedikleri için ama bazıları iyi insan derken çekingen pasif insanları da kast ediyor. Onların yanlış kişiyi seçmeleri çok normal
17 Yorumla- 1 yıl
Pasif oldukları için mi
- 1 yıl
Dişli güzel bak sevilir dişli insan 😂
- 1 yıl
Yani severim dişli 😂
- 1 yıl
Güzel tabi 😂
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Doğru insanları görmedikleri için, değecek insanları görmezden geldikleri için. Bu coğu insanda var ne yazıkki.
17 Yorumla- 1 yıl
Nasıl düzelticez bunu mesela saçları güzel kadın ☺️
- 1 yıl
Peki doğruyu bulmak zor değilmi
- 1 yıl
Çok doğru bak sen çok mantıklı konuyosun olgunluk güzel sende
- 1 yıl
Rica ederim öyle görüyorum seni 🌹
Aşk İlişkileri konusunda 4,3b cevap paylaştı. Hak ettiğimizi düşündüğümüz sevgiye razı oluruz, ulen dün gece aynı soruyu hazırlamıştım :D keşke ben önce davransaydım :D
125 Yorumla- 1 yıl
Ciddimi desen bak sormazdim 😂
- 1 yıl
Benim bunlar genelde taslakta durur hazır kıta 4 tane daha var 😂
- 1 yıl
Taslak kaydet hazır beklet onları daha güzel oluyor 😂
- 1 yıl
Hadi biri benden gitti diğeri nasıl iptal oldu 😂
- 1 yıl
Senin sorular güzel ama bakiyorum on numara
- 1 yıl
Alırsın ay sonunda ne zaman başladın
- 1 yıl
O zaman bayağı bir zamanın var gibi
- 1 yıl
Bazıları yapay kullanıyormuş onu nerden yapıyorlarmış soru doğal olmalı bence soru sormak için tuhaf bence
- 1 yıl
E bu yanlış kötü ne anlıyorlar bunlardan ben biraz sanırım teknoloji özürlüyum bu konuda bak çok iyi anlarım PC diğer şeylerden ama yapay konusunda geride kalmışız 😂
- 1 yıl
Bencede bu zevk soru sormak için olmaz bana göre 😂
- 1 yıl
Burdada var
- 1 yıl
Valla dikkat etmedim
- 1 yıl
Tamam hadi bakalım 😂
1 yılVideoda söylenen şeye katılıyorum. Hak ettiğine inandığı aşkı kabul eder ve onu yaşar herkes.
131 Yorumla- 1 yıl
Hak edilen var mı peki bu zamanda
- 1 yıl
Var. Mesele görebilmek. Bakmak ayrı görmek ayrı.
- 1 yıl
Pek konuda hep insanların zıttı geliyor dikkatimi çekti bu konu
- 1 yıl
Evet ama şimdi ben çok mütedeyyin bir insan değilim bu konuyu dini bütün insanlar şöyle cevaplar ; imtihan dünyası, kader... psikologlara sorsan baba faktörü der. Yani eğer kız baba sevgisi gormemisse ona o sevgiyi verebilecek potansiyeli taşıyan kişileri seçer ki bu hep yanlış bir seçim olur seni seven seni bir sevgili gibi sevmeli.. baba gibi değil. Hangi cevabi doğru bulursan sorunun cevabı da odur. 🌸
- 1 yıl
Bak orasida var doğru diyosun ama bu konu karmaşık konu
- 1 yıl
Evet saatler alır konuşmak
- 1 yıl
Yani bunu bakalım çözebilen var mı ☺️
- 1 yıl
Çözen çözsün beni ilgilendirmiyor ilişkilerden uzağım 🌸
- 1 yıl
Bana uzak olsunlar diyosun güzel ☺️🌹
- 1 yıl
Aynen öyle bana uzak 🌸🌸
- 1 yıl
Tamam sana uzak yaklasmasinlar sana
- 1 yıl
Cıs olurlar yaklaşmasınlar tabi onların iyiliği için diyorum yaklaşmak isteyen varsa gelsin yansın cehennemimde
- 1 yıl
Ateşi benden olsun ozaman 😂
- 1 yıl
Acıktım Burger King geldi aklıma ateş seni çağırıyoooo
- 1 yıl
Burger hiç yemem o tarzlari söyleyim sende diyosundurki bu adam hicbirseyi sevmiyor 😂
- 1 yıl
Yok demiyorum istesem sevdiririm 😂 sen yakmaya dünden razıymişsin ateş senden olmasın 😂
- 1 yıl
Bende odun bol yakarız 😂
- 1 yıl
Yak gitsin 😄
- 1 yıl
Tamam benzini sen dök odunlara 😂
- 1 yıl
Olmaz ortak olacaksak önce hesap kitap imza maaş konuşmamız gerek. Yoksa kılımı kıpırdatmam bir damla benzin bile dökmem😂
- 1 yıl
Yuh bu maaşlı olur sen yakalım dedin odunu benden işte 😂
- 1 yıl
Odunu bedavaya vereceksen tamam
- 1 yıl
Bedava bedava bir kamyon 😂
- 1 yıl
Olmaz ömürlük artık bedava dedin öyle bir kamyondan cehennem çıkmaz.
- 1 yıl
Bedava doğru çıkar benim cehennemimde herkes yanar 😂
- 1 yıl
İlla son sözü sen söylücen dimi tamam bundan sonra bende yanmak isteyenleri sana göndercem iyice yansınlar 😂
- 1 yıl
Yani nokta koyalimmi virgül yapmasınlar değilmi 😂
- 1 yıl
Evet. 😂🤝
- 1 yıl
Bak anlaştık şimdi 😂
- 1 yıl
Anlaştık 😄😄
- 1 yıl
Anlaştık ☺️🌹
1 yılİyi insanlar herkesi kendi gibi bilir. Herkese çabuk inanırlar. O yüzden kalpleri çok kırılır…
236 Yorumla- 1 yıl
Bak çok doğru merhametinden yararlanılıyor bu insanların
- 1 yıl
Evet haklısınız. İyi insanların merhametinden, anlayışlı oluşundan yararlanıyorlar maalesef
- 1 yıl
Evet sen bu konularda yararlandirma tamam
- 1 yıl
O yüzden insanlara karşı çok mesafeliyim
- 1 yıl
En güzelini yapiyosun ben gibisin
- 1 yıl
☺️😌🙈
- 1 yıl
☺️🌹
- 1 yıl
Yaaa teşekkür ederim çiçek için.
Çok naziksiniz 🙃 - 1 yıl
Rica ederim saçlarına tak diye attım ☺️
- 1 yıl
Ah siz erkekler yokmusunuz ☺️
- 1 yıl
Nolmus bize bakım ☺️
- 1 yıl
Bilmem 🤷🏼♀️
Sizce ne olmuş?
Neden biz kadınları üzüyorsunuz mesela?
Neden kıymet bilmiyorsunuz?
Neden gözünüz hep dışarıda? - 1 yıl
Ben kalpsiz adamım bana sordun bunları öyle bir adam değilim bak sorduğun sorulardaki gibi ben seversem ya severim ya hiç sevmem
- 1 yıl
Doğrudur
- 1 yıl
Sende kendini uzdurme ok
- 1 yıl
Okey. Beni düşündüğünüz için teşekkür ederim 🙏 beyfendi
- 1 yıl
Rica ederim henfendi fazla kafaya takmayın herkese ederi kadar davranın 🌹
- 1 yıl
Tamam beyefendi, söz bu sözlerinizi aklında tutup uygulayacağım. İlginize gerçekten çok teşekkür ederim ☺️
- 1 yıl
Rica ederim hanfendi demek çok kibarsiniz ☺️
- 1 yıl
Ah bu kibarlığım. Başıma bela ☺️
- 1 yıl
Yoo bence güzel 😂
- 1 yıl
Ama cerimesini çekip kullanılan benim.
Kibarım diye bu yalnış anlaşılıyor erkekler tarafından. - 1 yıl
Ne anliyolar peki
- 1 yıl
Mesela iş atıyorum sananlar oluyor.
Bunun dışında kibarlığımı kullanıp bundan yararlanmaya çalışıyorlar. - 1 yıl
Anladım anlarlar haklısın sen kendini bil sallama onları burdami oluyor o
- 1 yıl
Geçenlerde erkek arkadaşımla taksiye bindik, taksiciye 1,2 soru sordum, erkek arkadaşım bana kızdı, adama iş atıyorsun dedi. Oysaki adam dedem yaşında biriydi, yanımda sevgilim var, ben onu canımdan çok seviyorum, neden başkasına iş atayım? Çok kırıldım o söze. Sonra düşündüm ki, herhalde herkes böyle samimi olduğun zaman seninle ilgili öyle düşünüyor
- 1 yıl
Valla sevgilin ayıp etmiş soleyim
- 1 yıl
Bilmiyorum ki. Ben şoföre nerelisiniz diye sordum, sonra gideceğimiz yerle ilgili bir şey soracaktım aslında. Sorma sebebim oydu. Erkek arkadaşım bunu duyunca bana böyle dedi. Bilmiyorum belki de haklı.
- 1 yıl
Halami peki erkek arkadaşın şu an
- 1 yıl
Hayır, ayrıldık
- 1 yıl
İyi kurtulmussun diyeyim sana
- 1 yıl
Gerçekten mi?
Bilmiyorum ki 🤷🏼♀️
Aceba bende mi sorun vardı diye düşünüyorum @Candere1910 - 1 yıl
- 1 yıl
Yok koca adamdan da kiskanmaz sanırım
- 1 yıl
Ben de ona şaşırdım. Genç olsa hadi neyse de, adam dedem yaşında, yaşlı. Bir de o anda bankaya yetişmeğe çalışıyırduk. Baktım gecikeceğiz, yetişemeyeceğiz, taksiden inip yeni taksi sipariş vermemek için o zaman ben eve gideyim dedim. Galiba adam hoşuna gitti dedi. Ben de inmek zorunda kaldım @Cendere1910
- 1 yıl
Kafana takma güven her zaman önemli o güven olmazsa ilişki hiçbir zaman olmaz sen yenimisin burada
- Aşk İlişkileri konusunda 973 cevap paylaştı.
1 yılKendin gibi zannettiğinde kötü taraflarını görmüyorsun.
15 Yorumla- 1 yıl
Evet kendimiz gibi sanıyoruz genelde çürük çıkıyor
- 1 yıl
maalesef. Olduğu gibi kabul ediyoruz ama olduğumuz gibi kabullenilmiyoruz.
- 1 yıl
Ben olduğum gibide kabulleniyorum ama kolay sevemiyorum misal
- 1 yıl
Sevmek de sevilmek de zor.
- 1 yıl
Bencede çok zor bu arada senin nick neden yoğun bakım kötü bir aninmi var
- Aşk İlişkileri konusunda 873 cevap paylaştı.
1 yılŞansı yoktur ya da kalbin adresi yoktur kimi severse o
11 Yorumla- 1 yıl
Doğru bence şansı yoktur
- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılHerkesi kendi gibi sandığı içindir herhalde
122 Yorumla- 1 yıl
Bak buda doğru sonra yanlışlar
- 1 yıl
Eveet maalesef doğrular
- 1 yıl
Sorunu gördüm geldim sen az soruyosun 😂
- 1 yıl
Hee evet ben çok sormuyorum 😅 arada bi atıyorum ortaya karışık bir şeyler
- 1 yıl
İşte yakaladim sorunu güzel soru beğendim
- 1 yıl
Yiiaa teşekkürler 😌
- 1 yıl
Rica ederim güzel güzel sordummu 12 vuruyosun sende 😌
- 1 yıl
Öyle mi dersinn, ilham kaynaklarım oluyor genellikle 🤣
- 1 yıl
Kimmiş onlar 😂
- 1 yıl
Bende kalsın😅
- 1 yıl
Bak sen gizliyorsun demekki 😂
- 1 yıl
En doğrusu bence hahah
- 1 yıl
Bak sen tamam diyimmi buna
- 1 yıl
Tamam demelisin 😂
- 1 yıl
Diyimmi eminmisin 😂
- 1 yıl
Eminim son kararım jshs
- 1 yıl
Hadi senimi kiricam 😂
- 1 yıl
Kırma bencede 😂
- 1 yıl
Kırmadım cici seni 😂
- 1 yıl
Teşekkürler 😌
- 1 yıl
Rica ederim al sana gül 🌹
- 1 yıl
😇🙏
1 yılDüzgün seven insanlar yanlış insanı severler ve ona ömürlerini harcarlar sonra aşka küserler
13 Yorumla- 1 yıl
Bak çok doğru bunun doğrusu neden olmaz acaba
- 1 yıl
Nasip
- 1 yıl
Doğru her şey nasip
1 yılÇünkü sonrasında travmasını başka iyi bir insandan çıkartmak için ve bu döngü aska bitmez..
11 Yorumla- 1 yıl
Bak buda doğru başka bir insandan çıkarması
Şanssızlık diyelim yanlışlar elbet bir gün doğruya götürür bizi
122 Yorumla- 1 yıl
Götürürmu dersin bakım
- 1 yıl
Bak inanırım ☺️
- 1 yıl
Bak inandım sana ona göre. ☺️
- 1 yıl
Tamam sana güveniyorum
- 1 yıl
Şans varda bakalım şansı ben itiyorum hadi bakalım olsun.☺️
- 1 yıl
İşte ben şansı itiyorum 😂
- 1 yıl
Sana hiçmi gülmedi bakım. 😂
- 1 yıl
Noldu sonra odamı yanlış çıktı
- 1 yıl
İyi demekki o yanlismis
- 1 yıl
Çıkar şansı sana gönderdim
- 1 yıl
Gelcek gelcek bekle
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılBacı insanlar insana imtihandır seni tecrübe sahibi yapar olgunlaştırır
17 Yorumla- 1 yıl
Bak buda çok doğru ama genelde o insanlar daha çoğalmaya başladı gibi
- 1 yıl
Teknoloji geliştikçe insanlarda değiştir , çıkarlar değişti
- 1 yıl
Çıkar zamanı gerçekten
- 1 yıl
Kesinlikle öyle 👍
- 1 yıl
Sen öyle diyosan öyle olsun maviş 🌹
- 1 yıl
Teşekkür ederim 🙏❤️
- 1 yıl
Rica ederim 🌹
1 yılİyi insanlar sıkıcı olduğu için tercih edilmiyor
11 Yorumla- 1 yıl
Sıkıcı olduğu için değişik bir düşünce
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılYani bilerek yaptıklarını sanmıyorum sjsj. Adam sandık foss çıktı.. biz nerden bilelimm 😂
13 Yorumla- 1 yıl
Bak doğru bir kişi iyi çıktı demez başlarda iyi tanidikca berbat 😂
- 1 yıl
Eee sonra şut çekiyoruz stfgs
- 1 yıl
Ee bu döngü hep öyle gidiyor 😂
1 yılBu insanların tabiatında var zaten doğruyu bulsaydık insanları eleştirmezdik..
11 Yorumla- 1 yıl
Ama doğru bir türlü bulunamiyorki oda var
Gizli Üye(36-45)1 yılO seçmek ile olmaz ki
Tamamlanmak için kendin gibi olmayanı seversin gibi geliyor bana117 Yorumla- 1 yıl
Ama kötü çıkar ozamanda
Cevap sahibi1 yılNasipten öteye yol yok
O da onun imtihanıdır
Aynı şekilde iyi anne babanın da evlatları kötü olabiliyor büyüdükçe- 1 yıl
Bak oda doğru adamlar melek çocukları şeytan
Cevap sahibi1 yılÖyle tabi
Hayat öyle çünkü
Herkesin imtihanı farklı şimdikiler sabretmeyip hemen ayrılmaya gidiyorlar
Sevseler bile
Ki oda saçma- 1 yıl
Yani bazıları sevmeden evleniyor onları hiç anlamıyorum
Cevap sahibi1 yılO da daha faklı bi durum
- 1 yıl
Yani ondan insan hata yapar gene yapar doymaz yani
Cevap sahibi1 yılSeven yapmıyor mu ki
- 1 yıl
Zaten seven hata yapıyor sevmeyen değilki
Cevap sahibi1 yılMantık evliliği her zaman 1 0 önde bana göre o yüzden 😀
- 1 yıl
Mantık nerede o mantık ama , sevmedin birisiyle aynı yatakta mantıkla uyulmaz tiksinirsin
Cevap sahibi1 yılZamanla seversin 😀
Cevap sahibi1 yılŞaka bi yana ısınmadan tabiri caizse elektrik almadan tabi ki olmaz
Ama eski usul düşün anne babalarımız aşkla mi evlenmisler
Hayır
- 1 yıl
Bende zamanla hiç olmaz normalde zor sevenim sen düşün 😂
- 1 yıl
İşte o eski zamandaki insanlar yok şu an
Cevap sahibi1 yılBen niye düşüneyim
Ben unumu elemişim
Eleğimi asmisim 😀😀- 1 yıl
He sen bitirmissin olayı ben düşüneyim ben zor adamım dusunmem 😂
Gizli Üye(36-45)1 yılBunu zaman zaman ben de çok düşünüyorum ama nedenini bir türlü bulamıyorum...
114 Yorumla- 1 yıl
Bende bunun nedenini çok merak ediyorum daha kimse iyi bu oldu dediğini duymadım gormedim
Cevap sahibi1 yılBazen denk geliyor görüyorum hatta bir arkadaşım var 35 sene bekledi beklediğine değdi gerçekten maşallah diyorum onlara, Rabbim herkese nasip etsin🤲🏻🤲🏻
- 1 yıl
Yani iyi şu an onlar o zaman
Cevap sahibi1 yılEvet evet maşaallah her anlamda birbirlerini o kadar tamamlıyorlar ki onları 2024 yılının çifti seçtik 😊😊
- 1 yıl
Helal olsun birde birbirlerine benzer derler oylelerine benzerlik var mı peli
- 1 yıl
Peki
Cevap sahibi1 yılEvet var gerçekten benziyorlar gülmeleri güler yüzlü olmaları gözlerinin içinin gülmeleri bile aynı , birbirlerine çok benziyorlar her açıdan ikisi de oynamayı çok seviyor çok güzel oynuyorlar🙃🙃
- 1 yıl
Ne oynuyolar peki
Cevap sahibi1 yılHangi müzik çalıyorsa ona göre oynuyorlar erik dalı halay aklınıza ne geliyorsa...
- 1 yıl
Bende zeybek severim bak
Cevap sahibi1 yılRabbim sizin de gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻
- 1 yıl
Amin inşallah sizinde versin
Cevap sahibi1 yılaminnnnn 🤲🏻🤲🏻 teşekkür ederim 😊
- 1 yıl
Rica ederim 🌹
Onlarin nasip sandıkları aslında imtihanlariydi onlar nasip sandi
dibi görmeden zirveye ulaşamazsınız13 Yorumla- 1 yıl
Dibi gorelim diyosun
- 1 yıl
Hadi kabul ettim o zaman
Bence insanın doğası bu avcı ruhumuz hep olmayacak olanı seçiyor ki kovalasın manyakmiyiz neyiz biz ya
11 Yorumla- 1 yıl
Valla bak oda doğru bazende o avcı kimlik avi yakalayınca heveside gidiyor
İlk başta melek gibiler sonra eyşan çıkıyo bilemiyoruz ki her kızı kendimiz gibi biliyoz
13 Yorumla- 1 yıl
Eyşan bu eysanlar hala yaşıyor güzel yorumdu 😂
- 1 yıl
Çok doğru imtihan hep
1 yılİyi insanlar kullanılırlar iyi insanlara cinsellik ve aşk yok
11 Yorumla- 1 yıl
Bak doğru kullanilirlar
Gizli Üye(25-29)1 yılkötülüğü ayirt edemedikleri için aldaniyorlar işte bu hayatta kurnaz olacaksin yoksa seni elerler jfkekej
113 Yorumla- 1 yıl
Kurnaz olmayanı yerler diyosun 😂
Cevap sahibi1 yılyiyorlar dkdjdjsj çok şahit oldum
- 1 yıl
Bende oldum hep zıt oluyor ilginç birisi iyi dediğini görmedim 😂
Cevap sahibi1 yılanlayamadim ya 2 kez okumama rağmen 😅
- 1 yıl
Yani bende şahit oldum onu dedim dediğin gibi oluyor hep 😂
Cevap sahibi1 yılsağol tekrarin icin anladim şimdi 😅😅
- 1 yıl
Yani o senin cevaba verdim tam anlamlı yazmadım ondan anlamadın kusur bende bakma sen 😂
Cevap sahibi1 yılbende anlamak icin yaşım yetmedi herhalde diyordum 😅😅
- 1 yıl
Yok anladinda kendi cevabinla beni okusan direk anlardın 😂
Cevap sahibi1 yıltamam şimdi oldu 😅
- 1 yıl
Bak şimdi oldu artık beni direk anlarsın 😂
Cevap sahibi1 yıl😅😅
- 1 yıl
🌹🌹
1 yılVerecek cevap bulamıyorum bende henüz anlamadım
21 Yorumla- 1 yıl
Doğru bak kimse anlayamıyor
11 ayAşık olunca karsindakini tanıyamıyorsun çünkü.
11 Yorumla- 11 ay
Gizliyolar belkide gerçek yüzlerini
1 yılBiz secmiyoruz onlar bizi buluyorr
12 Yorumla- 1 yıl
Doğru söyledin onlar bizi buluyor çok doğru
- 1 yıl
Aynen öyle
İyi oldukları için hahah
11 Yorumla- 1 yıl
O zaman kötü olalım 😂
Karşıdaki kişiyi kendileri gibi gördükleri için
11 Yorumla- 1 yıl
Yani genelde hep öyle olur ya
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılMıhlatıs var çekersin uyuzu
123 Yorumla- 1 yıl
Hangi uyuzu 😂
- 1 yıl
Uyuzzz işte ya boş ver 🤭😂
- 1 yıl
Uyuzmu kim o 😂
- 1 yıl
O bilir kendini 😂
- 1 yıl
Kim ama tüyo ver 😂
- 1 yıl
O kendini bilmiyorsa yapacak yok😂
- 1 yıl
Bilmiyordur belki 😂
- 1 yıl
Bakar kör o şaşırmam😂😂
- 1 yıl
Bakar kör mü 😂
- 1 yıl
Heee öyle uyuz😂😂
- 1 yıl
Uyuz sen varya dilber sen 😂
- 1 yıl
Emret cenderem🤭😂
- 1 yıl
Napiyon bakım 😂
- 1 yıl
Çalışıyorum gel yardıma fön çekmeye 😂
- 1 yıl
Ben fon ben 😂
- 1 yıl
Kolay be gel sen ögrenirsin😂
- 1 yıl
Bana sunduğu teklife bak 😂
- 1 yıl
Ahhh sana neler vaat ettim ben görmedin🤣🤣
- 1 yıl
Ne vaat ettin alayım vaatleri 😂
- 1 yıl
Maddeler halinde dur fax gönderecem 😂
- 1 yıl
Gönder bakım fax 😂
- 1 yıl
Bekle işim bitsin atıcam 🤣
- 1 yıl
Hadi bakım 😂
1 yılİnanmak güvenmek sevildiğini düşünmek
15 Yorumla- 1 yıl
Bunları yapınca karşı taraf bir havalanir ama
- 1 yıl
O da sevgi gösterir yalandan onu kullanır zaten her istediğimi yapar diye düşünür
- 1 yıl
İşte ondan kötü olmuyormu peki
- 1 yıl
Evet kötü sonrada ayrılır
- 1 yıl
Yani işte o insan zaman kaybı olur
Aşk İlişkileri konusunda 489 cevap paylaştı. Safız çünkü doğru kişi sanıyoruz hep...
12 Yorumla- 1 yıl
Bak çok doğru saf değil de iyi niyet diyelim
1 yılKime göre neye göre yanlış insan
15 Yorumla- 1 yıl
Herkesin kendine göre diyelim
- 1 yıl
Şimdi oldu reis evet doğru
- 1 yıl
Genelde biz yapiyoruz yanlısı ya
- 1 yıl
Herkes kendi penceresinden baktığı için yanlışlar yapiliyordur belkide.
- 1 yıl
Yani orası doğru
- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
1 yılİnsanları kendileri gibi sandıklarından ötürü
13 Yorumla- 1 yıl
Bencede genelde kendileri olmadığıni anlarlar sonra
- 1 yıl
O zaman da geç oluyor maalesef
- 1 yıl
Evet yol verilmiş oluyorlar genelde
Travmatik kişiler oldukları için
13 Yorumla- 1 yıl
Bak çok enteresan güzel bir cevap
- 1 yıl
Rica ederim 🌹
1 yılÇünkü hayat cesurları sever 😂
19 Yorumla- 1 yıl
Korkaklari sevmez diyosun 😂
- 1 yıl
He ben diyorum 😂
- 1 yıl
Sen peki korkak cesur 😂
- 1 yıl
Korkak değilimm😂
- 1 yıl
Ciddimi 😂
- 1 yıl
Değilim değilimm😂
- 1 yıl
Değilsin bencede 😂
- 1 yıl
İnanmıyorum inandı 😂
- 1 yıl
İnandım 😂
1 yılAkıllanmak için
13 Yorumla- 1 yıl
Ama gene aynı hatayı dusuyolar
- 1 yıl
Akıllanmadıkları için
- 1 yıl
O zaman akillandiralim avukat hanım
- Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
1 yılKimse dengine düşmez yapacak bişe yok işte
130 Yorumla- 1 yıl
Neden dusmezmis bakım
- 1 yıl
İlahi bir güç sanırım mesala sabırsız birine çok sabreden biri çıkıyor işte
- 1 yıl
Ben sabretmem misal bende sabır olmaz
- 1 yıl
Sana sabırlı alttan alan biri düşecek işte farklıda olabilir
- 1 yıl
Oda beni sıkar bak
- 1 yıl
🤪😂😂😂kavgacı bulalım sana ozaman gıcık yaa
- 1 yıl
Kavgacı oda sıkar 😂
- 1 yıl
Aaaaa sanada kimseyi beğendiremiyoruz evde kalacan iyice dede oluncamı evlencen 😂😂😂
- 1 yıl
Yalnızlık bak neden genciz bekariz diye 😂
- 1 yıl
Tesellisini seveyim 😂😂😂
- 1 yıl
E öyle 😂
- 1 yıl
Seni varya eşek sudan gelene kadar dövecen bak hemen nasıl evleniyon 😂😂😂🤪
- 1 yıl
Beni beni beni 😂
- 1 yıl
He seni seni seni 😂😂
- 1 yıl
Bana vuran taş olur 😂
- 1 yıl
Taş gibiyiz zaten dermişimmm🤪🤪😂😂😂
- 1 yıl
Öyle tabi taş taş 😂
- 1 yıl
🤪🤪🤪😎tabi tabi
- 1 yıl
Yaa 😂
- 1 yıl
Seni varyaaaa Bi kaşık suda boğasım geliyor böyle tatlı olunca 😎😎😂
- 1 yıl
Gelen boğuyor giden boğuyor 😂
- 1 yıl
Benden başkası boğamaz seni nayır nolamaz 😂😂
- 1 yıl
Başkası bogamaz 😂
- 1 yıl
Aynen nokta sadece bendeniz boğarım 😎😂🤪
- 1 yıl
Ben bogulmam ama 😂
- 1 yıl
Bende boğmam zaten kıyamam sana yinede 🤪😂🤭
- 1 yıl
Yani kiyilmaz bana benden başka var mı 😂
- 1 yıl
Valla yok billahi yok haklısın bak şapka çıkarıyorum önünde 😂😂🤭
- 1 yıl
Kabul ettim şimdi 😂
- 1 yıl
Tamam oldu 😂😂
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
1 yılHer zaman doğru kararlae verecek değiliz
15 Yorumla- 1 yıl
Yanlışta yapalım diyosun
- 1 yıl
Tabi ki
- 1 yıl
Tamam bak sana uyarım bundan sonra kefil sensin 😂
- 1 yıl
Dediğimi yap, yaptığımı yapma djdjd
- 1 yıl
Bak sen nasıl kurtulma sözleri 😂
Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı. Herkes layığını bulur , öyle birsey yok😃😃
13 Yorumla- 1 yıl
İşte iyi insana kötü layık gelirse 😂
- 1 yıl
İşte o öyle olmuyor kötü kandırıyor insanı 😂
- Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
1 yılİyiler saf olur çünkümsü
17 Yorumla- 1 yıl
Safmi olur belki saf görünen uyaniksa
- 1 yıl
Bılemem artık
- 1 yıl
İyi sen saf olma turuncu kafa sakın
- 1 yıl
Safim ben kandırıyorlar beni 😅😅
- 1 yıl
😂😂 ama bana sorarsan bayağı uyanıksin sen adamı sulu getirir susuz götürürsun 😂
- 1 yıl
Uyanık halim buysa gerisini sen düşün 😆😆
- 1 yıl
Yok yok bence saf görünen uyanık 😂
Herkesi kendileri gibi sandıklarjndan
11 Yorumla- 1 yıl
Bak çok doğru bir düşünce
1 yılÇok iyi düşündükleri için belkide
15 Yorumla- 1 yıl
İyi düşünseler kötüyu secmezler gibi
- 1 yıl
İyi niyetlerinden kötüyü göremedikleri için
- 1 yıl
Bak bu çok doğru
- 1 yıl
✨
- 1 yıl
🌹🌹
Gizli Üye(45 üstü)1 yılSaf olduğumuz için anlayamıyoruz
117 Yorumla- 1 yıl
Saf iste onu kullaniyolar birde merhametini kullanıyorlar insanlar tuhaf cidden
Cevap sahibi1 yılAynen ya sömürdüler beni resmen
- 1 yıl
Sana naptilar bakım
Cevap sahibi1 yılDuygularımla oynadılar toksik ilişki içinde duygularım sömürüldü
- 1 yıl
Oynatma bidaha insanalr oynamasini seviyor soleyimde
Cevap sahibi1 yılBen yine oynatırım bu saflık varken. Farklı kişiler değil tabi bir kişide oluyor bu
- 1 yıl
Bu bir kişi habire seni saf yerine koyuyor
Cevap sahibi1 yılAynen öyle mesela bugün beni aradı sonra isim var müsait değilim sonra aricam dedi hala aramadı. Her zaman öyle yapıyor. Kendisi arıyor müsait olmayıp sonra aricam diyip aramıyor amacı ne bunun
- 1 yıl
Amacı başkası var bu
Cevap sahibi1 yılBeni neden arıyor öyleyse ben aramıyorum ki arayan kendisi. Sonra aricam diyip aramayan da kendisi
- 1 yıl
Çünkü ötekinden cevap aldığında aramıyor alamadinda arıyor ondan
Cevap sahibi1 yılBende öyle düşünmüştüm. Boşta kalınca arıyor dimi. Ne yapmamı tavsiye edersin gerçi yapmam gerekeni yapmışım ama aradığında kayıtsız kalamıyorum
- 1 yıl
Aradığında dalga geç biraz sende eğlen sonra tekmeyi vur
Cevap sahibi1 yılAradığında bende müsait olup açamıyorum aslında sonra ben geri aradığımda o müsait olmuyor sonra aricam diyor sonuç bu
- 1 yıl
Öyle olmaz dedigiimi yap
Cevap sahibi1 yılDalga geçmekle uğraşamam ben
- 1 yıl
Dalga değil binevi öcünü aliyosun anladin
Öyle bi kafa işte
26 Yorumla- 1 yıl
Yanlış kafa o zaman
- 1 yıl
Olmak lazım yoksa hep kötüler kazandığını sanıyor
- 1 yıl
Üzülme artık iyilerin zamanı
onlarda baska alem
123 Yorumla- 1 yıl
Çok doğru ama olması iyi olur
- 1 yıl
Çözüm bulunamayan değilmi
- 1 yıl
Güzel tespitler yapmışsın ama
- 1 yıl
Öyle düşünme herkesin bir görevi vardır 😂
- 1 yıl
Sarı çizme güzel 😂
- 1 yıl
Olur birgün
- 1 yıl
Zor vermezler öyle onlar ihaleyle adamla bitiyor
- 1 yıl
Yani yapcak bişey yok 😂
- 1 yıl
Hadi bakalım çıksinda ben kalım 😂
- 1 yıl
Çıkar çıkar
- 1 yıl
Al ozaman 😂
- Devamını Gör (7)
Devamını Gör(52)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 