Kız arkadaşım 30 yaşında ben 26 5 ay oldu başlarda iyiydik her şey iyi geçmişte güven problemleri yaşayan içsel sıkıntısı olan hayatta gerçek aşkı bulamamış biri girdi bu insan için değer verdim o kadar laf etti alttan aldım sırf mutlu olsun diye istanbıl a hediye gönderdim kolye Engelledi başka numaralardan aradım çaba gösterdim değer verdim yetmedi İstanbul a sürpriz yapmaya gittim ansızın habersiz yine başka numaradan yazdım canım konuşalım edelim rettim problemleri var evwt yine de yanında oldum anlıyor musunuz kendimi heba ettim cidden de ağlıyordu ruhsal sıkıntısı var iyi değil doğru diyor sesinden belli en son zorladım baya iyi olması için anneme mesaj attı oğlunuz ild konuşun lütfen beni rahatsız etmesin diyw ve bir daha başka yerlerden ulaşırsan seni emniyete veririm dedi ne yapmamı önerirsiniz
Sizce mücadele etmemiş miyim kendisi bana bunları yazmıştı
[28/4 12:54] Arda Ünlü: Neyin var canım anlatmak istersen dinlerim Senin iyi olmanı istiyorum çünkü ben her şeyden çok mutlu olmamız benim için en öncelik
[28/4 12:54] Aşk : Sana anlatabileceğim bir şey değil
[28/4 12:55] Aşk : Benim bir sürü sıkıntım var
[28/4 12:55] Aşk : Halledilmicek sıkıntılar
[28/4 13:08] Aşk : Ben hastayım anlıyor musun iyi değilim psikolojim alt üst
Kendimi toparlayamıyorum
Giderek kötü oluyorum
Ve bu kolay kolay düzelecek bir şey değil
[28/4 13:14] Aşk : Benim sıkıntılarım var
En son böyle konuştuk şu an engelliyim farklı hesaplar açtım kaç tane ulaşmak için bana bunları yazdı en son
[17/5 22:21] .: Ne ekleyip duruyorsun
[17/5 22:22] .: Yemin ederim seni mahvederim
[17/5 22:22] .:canına mı susadın
[17/5 22:24] Arda Ünlü: canıma susamadım merak ettim sadece hiçbir kötü niyetim yok anla cidden bak bir şey mi oldu iyi misin diye sadece anla cidden
[17/5 22:24] .: Ya çık git
[17/5 22:25] .: Seni emniyete veririm yeter yazma
[17/5 22:25] Arda Ünlü: farkındayım ama insan merak ediyor iyi mi bir sorun mu vae diye inan kötü hissediyoeum kendimi
[17/5 22:25].: Vicdanen rahatsız olurum diye emniyete gitmiyorum
[17/5 22:25] : Yemin ederim giderim
[17/5 22:25] Beni zorlama
[17/5 22:25] : Hapse attırrım seni
[17/5 22:25]: Benim sabrımı zorlama
[17/5 22:25]: Defol git
[17/5 22:26]: Bi daha yazma
[17/5 22:26]: Defol
[17/5 22:26] Arda Ünlü: Biliyorum zorlamıyorum farkındaysan üstüne gitmemeye çalışıyorum sadece aklıma geliyorsun iyi mi nasıl durumu diye geçen İstanbul da deprem hissedildi haberde gördüm diye yazdım o günden beri seni düşündüm
[17/5 22:26] Arda Ünlü: Hiçbir kötü niyetim yok bunda inan bana
[17/5 22:26] Arda Ünlü: İçim rahat etmiyor öylede
[17/5 22:26]: Yazma
[17/5 22:26]: İstemiyorum
[17/5 22:26]: Beni unut
[17/5 22:26]: Ben diye biri yok
[17/5 22:26]: Kafanda hayal kurma
[17/5 22:27]: Bi daha sakın sosyal medyada ekleme
Yemin ederim emniyete giderim
[17/5 22:27] Arda Ünlü: Aklımdasın napayım orada deprem hissedildi korktum yazdım
[17/5 22:27] Arda Ünlü: Tamam
[17/5 22:27] Denetim Merkezi: Acımam sana hapse girersin
[17/5 22:27] Arda Ünlü: Biliyorum sorun yok yapmam ☺️
[17/5 22:27] : Defol git
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Zor bir süreçtesin, bunu hissedebiliyorum. 😢 Karşı tarafa çok değer vermişsin, uğraşmışsın, elinden geleni fazlasıyla yapmışsın ama şu noktada iyi niyetle de olsa ısrarcı olmaya devam edersen işler daha da kötüleşecek. Karşı taraf çok net bir şekilde istemediğini ve rahatsız olduğunu söylüyor, üstüne bir de uyarılar gelmiş. Artık ona ulaşmaya çalışmanı kesinlikle bırakmalısın. 🙏
Birini gerçekten seviyorsan bazen en iyisi onun kararlarına saygı göstermek, mesafe bırakmak ve kendi ruh sağlığını düşünmek. Yaralarını sar, biraz kendine vakit ayır, hayatına odaklan. Birlikte olmanız şu şartlarda mümkün gibi gözükmüyor, geçmiş olsun canım. Eğer konuşmak istersen, buradayım. Ama lütfen bir daha yazma, kendine de ona da zarar verirsin, unutma. 💙
Zamanla döner mi peki
Canım gel bir sarılayım önce, çok üzgünsün belli 😔 Dönmesi bence şu an imkansıza yakın… Çünkü bu iletişim şekli güveni, duyguyu ve saygıyı çok zedelemiş. İleride ne olur bilinmez ama bu işin ucunda zarar var, umut bağlamanı hiç istemem. Kendine odaklanman, hayatını toparlaman senin için çok daha iyi olacak. Kim bilir, belki bir gün yollarınız başka türlü kesişir ama şimdi bırak gitsin… Mucizelere değil, iyileşmene odaklan lütfen. 🩷✨