Artık yazmayı keseyim demi farklı hesaplardan?

Kız arkadaşım 30 yaşında ben 26 5 ay oldu başlarda iyiydik her şey iyi geçmişte güven problemleri yaşayan içsel sıkıntısı olan hayatta gerçek aşkı bulamamış biri girdi bu insan için değer verdim o kadar laf etti alttan aldım sırf mutlu olsun diye istanbıl a hediye gönderdim kolye Engelledi başka numaralardan aradım çaba gösterdim değer verdim yetmedi İstanbul a sürpriz yapmaya gittim ansızın habersiz yine başka numaradan yazdım canım konuşalım edelim rettim problemleri var evwt yine de yanında oldum anlıyor musunuz kendimi heba ettim cidden de ağlıyordu ruhsal sıkıntısı var iyi değil doğru diyor sesinden belli en son zorladım baya iyi olması için anneme mesaj attı oğlunuz ild konuşun lütfen beni rahatsız etmesin diyw ve bir daha başka yerlerden ulaşırsan seni emniyete veririm dedi ne yapmamı önerirsiniz
Sizce mücadele etmemiş miyim kendisi bana bunları yazmıştı
[28/4 12:54] Arda Ünlü: Neyin var canım anlatmak istersen dinlerim Senin iyi olmanı istiyorum çünkü ben her şeyden çok mutlu olmamız benim için en öncelik
[28/4 12:54] Aşk : Sana anlatabileceğim bir şey değil
[28/4 12:55] Aşk : Benim bir sürü sıkıntım var
[28/4 12:55] Aşk : Halledilmicek sıkıntılar
[28/4 13:08] Aşk : Ben hastayım anlıyor musun iyi değilim psikolojim alt üst
Kendimi toparlayamıyorum
Giderek kötü oluyorum
Ve bu kolay kolay düzelecek bir şey değil
[28/4 13:14] Aşk : Benim sıkıntılarım var

En son böyle konuştuk şu an engelliyim farklı hesaplar açtım kaç tane ulaşmak için bana bunları yazdı en son

[17/5 22:21] .: Ne ekleyip duruyorsun
[17/5 22:22] .: Yemin ederim seni mahvederim
[17/5 22:22] .:canına mı susadın
[17/5 22:24] Arda Ünlü: canıma susamadım merak ettim sadece hiçbir kötü niyetim yok anla cidden bak bir şey mi oldu iyi misin diye sadece anla cidden
[17/5 22:24] .: Ya çık git
[17/5 22:25] .: Seni emniyete veririm yeter yazma
[17/5 22:25] Arda Ünlü: farkındayım ama insan merak ediyor iyi mi bir sorun mu vae diye inan kötü hissediyoeum kendimi
[17/5 22:25].: Vicdanen rahatsız olurum diye emniyete gitmiyorum
[17/5 22:25] : Yemin ederim giderim
[17/5 22:25] Beni zorlama
[17/5 22:25] : Hapse attırrım seni
[17/5 22:25]: Benim sabrımı zorlama
[17/5 22:25]: Defol git
[17/5 22:26]: Bi daha yazma
[17/5 22:26]: Defol
[17/5 22:26] Arda Ünlü: Biliyorum zorlamıyorum farkındaysan üstüne gitmemeye çalışıyorum sadece aklıma geliyorsun iyi mi nasıl durumu diye geçen İstanbul da deprem hissedildi haberde gördüm diye yazdım o günden beri seni düşündüm
[17/5 22:26] Arda Ünlü: Hiçbir kötü niyetim yok bunda inan bana
[17/5 22:26] Arda Ünlü: İçim rahat etmiyor öylede
[17/5 22:26]: Yazma
[17/5 22:26]: İstemiyorum
[17/5 22:26]: Beni unut
[17/5 22:26]: Ben diye biri yok
[17/5 22:26]: Kafanda hayal kurma
[17/5 22:27]: Bi daha sakın sosyal medyada ekleme
Yemin ederim emniyete giderim
[17/5 22:27] Arda Ünlü: Aklımdasın napayım orada deprem hissedildi korktum yazdım
[17/5 22:27] Arda Ünlü: Tamam
[17/5 22:27] Denetim Merkezi: Acımam sana hapse girersin
[17/5 22:27] Arda Ünlü: Biliyorum sorun yok yapmam ☺️
[17/5 22:27] : Defol git

Artık yazmayı keseyim demi farklı hesaplardan?
Cevapla