İlk görüşmede öptürmediğim için erkek arkadaşım tavır yaptı bende ayrıldım hatasını anlayıp pişman olup yazar mı?

Ben bu kişiyle görüşmeden önce iki üç kadar kadar telefonla konuştuk aramızdaki yaş farkından dolayı ben olmaz diyordum bizden, kaçınıyordum konuşmaktan ama o ısrarla yazmaya devam etti, zamanla bende buna kayıtsız kalamadım hoşlanmaya başladım iyide anlaşıyorduk, beni görmeye geldi cafe de oturduk, sohbet ettik, arabada yakınlaşmak istedi öpmeye çalıştı izin vermedim, o an soğuk davranmadı ama gittikten sonra tavır yapmaya başladı, bende sen benimle bu yüzden mi çıkıyorsun dedim, ne alakası var dedi ama bende güvensizlik oldu ayrıldım, uzun süre beraber değiliz böyle bir şey yanlış geliyor, beni kullanmak mı niyeti diye şüpheye düştüm ama üzülüyordum da alışmıştım birşeyler hissetmeye başlamıştım büyük hayal kırıklığına uğradım, ayrıldık ama hala aklım onda hatasını anlar mı yazar mı diye düşünüyorum, ben iletişimi kestim, iki hafta oldu ses yok, hiç mi aklına gelmiyorum, o kadar konuştuk hoşlanmıştı öyle mi sandım ya da bir taraftan bakıyorum sosyal medyada kızları takip edip duruyor ne haklıymışım diyorum ayrılmakla kafam allak bullak..

İlk görüşmede öptürmediğim için erkek arkadaşım tavır yaptı bende ayrıldım hatasını anlayıp pişman olup yazar mı?
Cevapla