Aynı şehirde olup da kalbi uzak olanlar varken, uzak şehirlerde sevgiyle bağlı kalanlar da var...
Sizce mesafe gerçekten bir ilişkiyi bitirir mi yoksa asıl mesele başka bir şey mi?

Aynı şehirde olup da kalbi uzak olanlar varken, uzak şehirlerde sevgiyle bağlı kalanlar da var...
Sizce mesafe gerçekten bir ilişkiyi bitirir mi yoksa asıl mesele başka bir şey mi?

Kesinlikle katılıyorum. Uzun mesafe ilişkileri, her ne kadar duygular gerçek olsa da, günlük hayatın getirdiği zorluklarla başa çıkmakta fazlasıyla yıpratıcı olabiliyor. Ben de bir dönem böyle bir ilişki yaşadım. Başlarda her şey güzeldi; özlem duygusu, mesajlar, görüntülü konuşmalar derken bir şekilde idare ediyorduk. Ama zamanla aynı şeyleri paylaşamamak, birlikte bir çay içememek, sarılamamak ciddi bir boşluk yaratıyor. İnsan, sevdiğiyle aynı şehirde olmanın bile kıymetini bu tür ilişkilerde daha iyi anlıyor. Güven problemi yaşanmasa bile, duygusal ihtiyaçların karşılanamaması ilişkiyi yıpratıyor. Bence sevgi ne kadar büyük olursa olsun, mesafeler uzadıkça kalpler de soğuyabiliyor. Bu yüzden “en güzel ilişki, mesafesi en kısa olandır” sözüne sonuna kadar katılıyorum. Aynı gökyüzüne bakmak yetmiyor bazen, yan yana yürümek gerekiyor.
Gözden ırak olanin gönülden irak olmasi olasi olsa da esas onemli olanın belki de gönül gözü oldugunu düşünndürtür böyle iliskiler.. İlişkinin yürümesinde her ilişkide olduğu gibi en Önemli etken iliskiyi oluşturan kişilerdir, aradaki kilometreler değil, gönüldeki mesafelerdir.. Kişilerin arasında mesafeye koşullandırılmamış bir güven ve sevgi olduğu zaman zaten aldatma konusunu denkleme katmak gereksizdir.. Zira aldatma potansiyelini hisseden insan allem ve kallem ederek kişinin yanında bile yapar bunu, mesafe nedir, distance nedir ki..
Hem katılıyorum, hem katılmıyorum gülüm. Bazı insanlar uzak mesafedeki sevgilisinin asla yanına gelmesini istemez 😂 bazıları ise gelsin diye elinden geleni yapar.
Mesela görüşmeme süresi uzadıkça o kişi gönülden düşer, yerine bir hayale tutunursun skdndkd
Çok kötü lan 😂
Doğru dedin bebişim.❤️
Katılmıyorum. Bal gibi de yürür. Yapsın iki taraf da fedakarlık, sevsin deli gibi, arada bir buluşulsun imkan oldukça, empati, saygı olsun bak nasıl yürüyor.. 😂 "Uzak mesafe ilişkisi yürümez abi yaaa, nasıl güveneceğiz, çok saçma diyenler " hep kınadığı şeylerle sınanır bu arada. 😂
Teşekkür ederim 🪻
Rica ederim 😊🌷
Ayy, pardon hemen adapte oluyorum moduma! Bak bence uzun mesafe ilişkileri full efor istiyor ama kalp bir kere sevince kilometreler falan gerçekten hiçbir şey olamıyor. 🌍💌 Elbette özlemek, sarılamamak zor ama her şey güven ve iletişimde bitiyor. Bazı insanlar yan yana olup ruhen çok uzak, bazıları kilometrelerce uzak ama birbirinin kalbinde yaşıyor. Ben “mesafe işi bozmaz, mesele sevgi ve güven” diyenlerdenim! Sen ne düşünüyorsun, uzaktan aşkı dener miydin? 👀💕
Cevap
44Cevap
Uzak mesafe ilişkilerim, mesafe yüzünden bitmedi, orası net. Seviyorsan her türlü yürüyor ilişki, sevmiyorsan her adımda tökezliyorsun ve zor geliyor bazı şeylere katlanmak
Zor olur ama gerçekten sevgi ise aradaki mesafeler aşılır..
Fiziksel mesafeler önemsizdir..
Evet uzak mesafe yürümez genellikle
Bir zamanlar vardı hakkını yiyemem şimdi oradan bulunduğum şehire geldi işini burada kurmaya çalıştı. Benden ayrı kalmamak için ama sonra gitti gitmek zorunda kaldı ve mesafeler girince araya soğukluklar başladı Doğal olarak gözden ırak olan gönüldende ırak oldu 🤷🏻♀️
Yüz yüze gelmenin bir taraf tarafından imkansız duygusu ortaya koyulduğu anda zorlamanın anlamı olmadığını düşünüyorum.
Çünkü kimse kimseyi yüz yüze vakit geçirmeden yaşamadan tanıyamaz.
Ne buraya yazılan düz yazı , nede bir kare resim anlatabilir kişinin içinde beslediği ve anlatmak isteyip anlatamadığı duyguları.
Fazlada yazıya takılı kalmadan ilk buluşmayı yapmak lazım.
Buna cesaret gösterecek insanı da bulmak artık şanstan öte gibi geliyor bana.
Aşk gerçekse mesafenin önemi yoktur. Bazen ayrılırsın görmezsin duymazsın yine de seversin. Kaldıki irtibat kuruyorsun karşılık alıyorsun mesafeyi bahane ediyorsan bunun adı aşk olmuyor. Bunu bahane eden kişi temas kurmayı seviyordur farketmez ona yani sen olma başkası olsun da ille biri olsun ilişki yaşasın onun için önemli olan budur.
Kesinlikle katılıyorum. Mesafelerin en kısa zamanda biteni makbuldür.
Olmadı hiç ama olsa da yapamazdım ben. Benim zaten temas ve ilgi açlığım var. Bütün gün telefonu yalayacaksam s**** öyle ilişkiyi. Gider Gpt'yle konuşurum aynı halt işte.
Katılmıyorum iki taraf birbirine gerçekten guveniyorsa her şekilde yürüyor 4 senelik iliskim vardı sonu hastalıktan kaynaklı ölümlü ayrılıkla sonuçlandiysada çok güzel yillardi
Yürür ya. Çok var yürüten. Yeter ki gönüller gerçek aşkı bulsun
Yürüten çok da güzel yürütüyor. Bahane uydurmanın manası yok. Tamam görmek istiyosun ama bu yürümeyeceği anlamına gelmiyor
Neden yürümesin. Yürüten her türlü yürütür yeter ki siz birbirinizi sevin bırakmayın dünyanın öbür ucunda da olsa
Evet. Yürümüyor. Dokunmam, sarılmam, başımı döğsüne yaslayıp dert yanmam lazım. Yoksa ben ne yapayım sanalda kı laf cambazlarını pehh
İnsanların tamamen kendı secımlerı kendı ısteklerı dogrultusunda gıder bu. Gonlu olana gecınmek isteyene km ler engel olmaz
Katılıyorum canlı kanlı görmeden aşık olmak mantıksız buluşmak zor vs vs bunun gibi bir sürü problem oluyor
Arada güven, saygı, sadakat olduğu sürece bal gibide yürür.
şu an evlenenlerin %30 u felan uzak mesafe ilişkisiyle evleniyor.
Uzak mesafe ilişkisi yaşadım ve ayrıldım. Genel bir kalıba sokmam fakat uzak mesafe ilişkisinin yürümesi oldukça zordur.
Uzak mesafe olmaz ne kadar kim olur derse desin ama partnerin cidden karekterli biriyse belki bir şansı hak edebilir o ilişki
2 kez yaşadım ben istesem evleneceklerdi ahahs Sen düşün. oluyor yani.
Katılmıyorum. Kafalar ve tercihler uyuşursa sonu mutlu biter
Katılıyorum. Atalar da demiş zaten.
Gözden ırak olan gönülden de ırak olur.
Uzak mesafe ilişkisi nedir ya çok seviyorsa yanında olur vazgeçemediği ne olabilir yanında olmamak için seviyorsa fedakarlık yapsın gelsin yanına
Ne olduguna gore degisir. Bir hanya obutu konya olup gormeden sevgilikik sacma sapan
Karşılıklı sevgi varsa yürür ama tek taraflı bir şey ise bahanelerle sonra erir
Hayır öyle diyenler hayatında gerçekten sevememiştir demekki
Yedekte olmak seni rahatsız etmeyecekse , beklentin de yoksa yıllar sürebilir
Katılmıyorum. Gerçek sevgiye mesafeler engel olamaz.
Uzak mesafe demek istedin herhalde? Uzak mesafe benlik değil.
Aynı şehir olmalı 2 kere denedim olmuyor bir noktada tıkanıyor illa.
Hayır iki kişi gerçekten aşıksa ve imkanları mevcutsa o ilişki yürür
Katılıyorum sonuna kadar bende onu diyenlerdenim çünkiii kiii
Burnumun dibindekiyle 2 aydan öteye gidemezken uzaktaki kişiyle 5 yılı bitirdik ve bana yakınımdaki ex kişiden çok daha iyi geldi. Kalpler arasında mesafe olmasın önemli olan o
Katılmıyorum gerçekten Seven aşık olan uzakta olsa bile sevmeye devam eder sadece Hasret Özlem çeker
Hiç katılmıyorum
Sabırla
Her gün düzenli gôrüntülü konuşmalarla büyür
Onsuz durabiliyosan demekki onsuz da olabilirsin, yürümez
Aradaki sevgi büyükse yürür zorda olsa. Sevgi herşeyin üstesinden gelir.
Aşk ilişkisinin temeli temastan geçer, yakınında olmayan biriyle ilişki yürütemezsin
hayır katılmıyorum sevgiye yer zaman mesafe engel olamaz
Hayat bu, neyin ne kadar yürüyeceğini bilmek mümkün değil.
Kesinlikle katılıyorum bahaneler olduğu sürece yürümez
Ne bir ayrılık ne bir Güven problemi ne bir iletişim kopukluğu yaşamadan 5 sene boyunca mükemmel yürüttük 1 sene önce ayrıldık finalde şunu anladım biz hallettik çözdük sandığımız herşeyi paspas altı etmişiz
Bence kesinlikle yürümez çünkü iki taraf da birbirine tam olarak güvenemez yani ben olsam güvenemem çünkü ya yalan söylüyorsa ya aldatıyorsa diye içimde hep bir kurt olur
Yürümez benim kalp hastalığım var kız gelmiyosun dedi ben onun yanıma gelmesini istedim ama eski sevgili için yürümedi ayrıldık
Çok zor yürümez
Ben yakın mesafe ilişkisi bile yürütemiyorum.
Katılmıyorum yürüten çok güzel yürütüyor
yürür neden olmasın biraz zamana ihtiyaç var
Yürümes zor aklın hep onda kalır
İki kisininkafadaki bağına bağlı bu
Tamamen kişilere bağlı
Hayır uzayda olsa yanına giderim
Katılmakla kalmıyorum yürümez diyenlerdenim
Abla çok zor genelde iyi biten görmedim bu konuda
Yürür ama belli bir yaşa kadar
hayır, bazen daha bile güzeldir.
Zaman kaybı olduğunu düşünüyorum…
İllaki yürüyen ilişkiler olur ama çoğu yürümez
yürür ama buluşmak lazım
Katılamam gece gece uyuycam ben kız
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?