Şimdi ben sükunetle bekliyorum onda sıkıntı yok ama ya gelmezse 😂😂


Evet hatta girdi bile bebişim benim @LastGuest 🥹❤️
Hayatıma girdiğinden beri her şey daha daha güzelleştiii. Gelecek ne getirir bilmem ama bebişimle bir ihtimal bile yetiyor umut bile güzel oluyor:)
İyi ki geldi iyi ki kalbime dokundu iyi ki benim oldu. Çok seviyorum, çoook aşığım hayatımın anlamına.🫠❤️
@LastGuest Bende sana bitanişimm.😝❤️
Kesinlikle inanıyorum, hem de deli gibi! 🙂 Bazen kendine "ya asla gelmezse" diyesin geliyor ama unutma, hayat hep sürprizlerle dolu. O gerçek aşk, evrenin en doğru anında çıkıp geliyor valla! Sen yeter ki enerjini yüksek tut, kendin ol. O sağ maşa meselesi gibi, bazen sadece doğru insanı beklemek lazım 😁💕 Emin ol, o da seni arıyor şu an!
Cevap
32Cevap
Hayatımın aşkı hayatımda.. Bana geleli 1 yıl oldu çok şükür..
Bu yıl geldi geldi gelmedi mantık evliliğini Cat diye basıp gitcem
Bence gelmeyecek gelmezde aşkı oyuncak ettiler zaten aşk bu değil öyle sağda solda sarılmak öpüşmek sevişmek değil o çok farklı bişey onuda hakeden yok bana göre bu devirde
Beklemiyorum.. Gelirse baş üstüne, gelmezse kendi bilir..
Amann sallaa
Tamam..
Abi niye duygusal yazıyorsun üzülüyorum 😂
Nesi duygusal.. Bildiğim odunsal bu.
Üç nokta koyunca içim bi cız etti zaten duygusalım şu ara
Üç değil iki (2) two..
Ahahahahah ya çok sempatiksin😇
Tamam.. 😅.
😇😇
Gelmeyecek öyle biri yok olsaydı gelirdi bir şekilde bir yol bulup.
Fazla film izliyorsunuz, izlemeyin. Kimse bu zamanda büyük aşk ve sevgiyi kaldıramaz, direkt kaçar
Aman gelmesin böyle çok iyi dır dır cekemem bu yaştan sonra 😀😃
Ben evliyim ama artık bir şeye inanmıyorum :D
Zor, imkansız hemde bayağı imkansız, üstüme füze düşer yinede gelmez
Birini sevme ihtimalim elbette doğabilir lakin çok zor
İnanıyorum beni bekliyor gelecekte falan beklesin
Yaşın küçük be gülüm ))
Yok aşk denen şeyin bir lanet olduğunu düşündüğüm için aman benden uzak dursun
Aramıyorum ki bulayım
O seni bulur
Soru güzel de niye gülüyorsun ki ciddiye alamıyorum seni
Geldi zaten. Ama kavuşmak zorunda olmadığımı anladım. 🙂
Eee bize gelecek denildi ve inandık.
Adam lar Angelina Jolie yi aldatıyor ne hayatının askısı (:
Gram inancım varsa namerdim
Tamam ben inanıyorum sana😂
Namerdim falan dedin ya demene gerek yok inanıyorum anlamında demiştim 😇
Ne demek 😊
Acele etmesin ya biraz kafa dinleyelim
acelemiz yoksa iyi😂
Aşkı geldi, şu an voltran bekliyorum
Pek inanmıyorum bende ki şansla…
Hayırlısıyla inşallah :D
Araba yolda kalmış bence gelemiyor:))
Evet inanıyorum belki yarın belki seneler sonra..
Gelirse mucize bile baka kalır.
Aşk aramıyorum
Hala bekliyorum kendilerini :D
Biri gelecek ama ask mi mantik mi bilmiyorum
Gelirrrrr
Yok ya beni kim ne yapsın
Sevgilim var 💐💙✨️
Hep mutlu olun💕
Amin cok sagol gülüm darisi senin basina
Çok çok çok zor😂
Ahhh neden jfkfkf
Aşktan umudu keseli oldu biraz hsjdjdjdj
Karsina biri mutlaka cikarr 😇 güvenmeeliisin dogru kisi ciktiginda bir şans ver
Umarım teşekkür ederim 💓💓
Evet tabi
Hayır inanmıyorum
Ümidimi yitirdim, yaş 38
Umut yok artik
Kimse gelmiyor
İnanıyorum
beklemiyorum...
İnanmıyorum
Sanmıyorum hayır.
100 yıl sonra belki
Bilmem
Ahah sanırım evet
Gelmiyor kanka gelen de gider
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?