Sevgilinin erkek arkadaşına doğum günü mesajı atmak kötü bir şey mi?

Sadece doğum günün kutlu olsun nice mutlu senelere yazmak

Adam o kadar zor günümüzde yanımızda oldu bir mesajda da bişey yok bence ama benimki tutturdu atma diye sizce?
Sevgilinin erkek arkadaşına doğum günü mesajı atmak kötü bir şey mi?
Cevapla