Annesi babası boşanma aşamasında ve okuldan takıntılı bir hoca yüzünden mezun olamadı. Yurtta da bir tane zengin bir çocukla tanıştı ve kısa yoldan Bitcoinden ve torpilden rüşvetle iş bulup para kazanmaya çalışıyor. Bir gün geliyor çok para kaybettim napacam ne edecem iki hafta sonra gülerek tamam ya kazandım diyor. Oda arkadaşı tanıdıkları vasıtasıyla buna iş de bakıyor ve adım adım sevgilimi buna çekiyor. Bir şey dediğimde "sektöre gitsem asgari ücret verecekler" diyor. Sevgilimi her seferinde biraz daha kaybediyor gibi hissediyorum artık. Adam akıllı sektörde kullanılan bir alanda biraz kurs çalışıp iş bulmaya ikna edemiyorum resmen. Ama gittiği yolda da gözümde çekici olmuyor.
Benim de dertlerim var 2 yıldır işsizim ama kendi özgeçmişimle bir iş bakıyorum telefon ediyorum bir sürü görüşmeye gidiyorum. Bir tarafta annesi, bir tarafta ben, diğer yanda erkeklik egosu derken cidden çok yordu beni. Bu zamana kadar bana gösterdiği romantikliği, saygısı sevgisi yüzünden kaldım. Bunlarda olmasa arkama bakmadan gıdecem artık.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer