Sevgilimi çok seviyorum ama artık ayrılma aşamasına geldim ve beni çok yoruyor?

Annesi babası boşanma aşamasında ve okuldan takıntılı bir hoca yüzünden mezun olamadı. Yurtta da bir tane zengin bir çocukla tanıştı ve kısa yoldan Bitcoinden ve torpilden rüşvetle iş bulup para kazanmaya çalışıyor. Bir gün geliyor çok para kaybettim napacam ne edecem iki hafta sonra gülerek tamam ya kazandım diyor. Oda arkadaşı tanıdıkları vasıtasıyla buna iş de bakıyor ve adım adım sevgilimi buna çekiyor. Bir şey dediğimde "sektöre gitsem asgari ücret verecekler" diyor. Sevgilimi her seferinde biraz daha kaybediyor gibi hissediyorum artık. Adam akıllı sektörde kullanılan bir alanda biraz kurs çalışıp iş bulmaya ikna edemiyorum resmen. Ama gittiği yolda da gözümde çekici olmuyor.

Benim de dertlerim var 2 yıldır işsizim ama kendi özgeçmişimle bir iş bakıyorum telefon ediyorum bir sürü görüşmeye gidiyorum. Bir tarafta annesi, bir tarafta ben, diğer yanda erkeklik egosu derken cidden çok yordu beni. Bu zamana kadar bana gösterdiği romantikliği, saygısı sevgisi yüzünden kaldım. Bunlarda olmasa arkama bakmadan gıdecem artık.

Sevgilimi çok seviyorum ama artık ayrılma aşamasına geldim ve beni çok yoruyor?
Cevapla