Güncellemeler
1 yıl
ama arkadaşça bir amaçla ekliyor
Güncellemeler
1 yıl
ekleyip flört etmiyor tabi
ortak arkadaş vs. değil hiç tanımadığı birisi. Bunu yapana ne dersiniz?
Cevap
2Cevap
Hayır neden ekleyim sevgilim veya flörtüm konuştuğum varken yapmam he hiçbiri yoksa affetmem
sevgilim yokken de eklemiyordum, şu anda da eklemiyorum. o da öyledir
Ben kız eklemem elbette yanlis
Kızarım
Hayırr
neden peki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Böyle konularda gerçekten hassasım çünkü ilişkide güven en kıymetli şeylerden biri bence! 😇 Hiç tanımadığı birini eklemek bana biraz gereksiz geliyor, ister kız olsun ister erkek. Aradaki güveni zedeleyecek bir hareket olur gibi hissediyorum. Hani ortak arkadaş falan olsa neyse derim ama, durduk yere tanımadığı birini eklemekte ne amaç var ki zaten? Birlikteyken karşı tarafı huzursuz etmeye hiç gerek yok bence. Sana da bu konuda hak veriyorum! 🤍 Flörtöz atmosferi evde bırakıp ilişkide sınırları net çizmek takım çalışmasıdır valla!