Kendin ol dediler oldum özgüven dediler oldum kendine güven dediler kendime güvendim rahat konuşabiliyorum artık fazla üstüne düşmemeye dikkat etmeye çalıştım canı sıkkınsa üzerine gitmedim her gün gelince mi üstüne düşmüş oldum bilmiyorum daha evvel görüşmeme durumları olduğu içindi acaba ama arada göremediğim de oldu ben çalışırken zaten pek görüşememeye başladık. Haftadan haftaya görüştüğümüz de oldu. 1 hafta görmediğim oldu 25 gün görüşememe oldu kendimi sevmek için kilo verdim 110'dan 93'ya düştüm dil öğrenmeye çalışıyorum kendimi geliştirmeye çalışıyorumm kendime yatırım yapmaya çalışıyorum ama neden olmadı? Güvene dayalı ilişki kurmak istedim. Çocukluğumun geçtiği yerleri gösterdim, şiirler okudum hepsi kendisine yazılı değildi, iltifatlar ettim, ilgimi belli ettim, hediyeler aldım, ailesini tanımaya çalıştım, ona yardım etmek istedim zor zamanında, sorun olduğu zaman kafasını toplasın diye 1 hafta beni görmesin dedim bunları kız tavlamak için yapmadım ona çok aşık olduğum için yaptım. Bu sefer nerede yanlış yaptım? Şiirle kendimi anlatmaya çalıştım benim aşka olan düşüncelerim dedim ama mutlu olsun diye her şeyi yaptım alan bıraktım aylar öncesindenn doğum gününü bana söylediği halde ben unutmayıp doğum günü hediyesi aldım arkadaşlardan duymuşsun dedi üzerine düşmemeye çalıştım yeri geldi özlemeyi göze alarak onun için mücadele ettim hatta kavga bile ettim. Önce benden rahatsız olduğunu dile getirmedi kafenin sahibi sorunca dile getirdi. Sırf kıza aşık oldum onunla ilişki kurmak için kıza yaklaştım diye bana tacizci sapık dedi kızın çalıştığı kafenin sahibi. Nasıl yaklaşacağımı şaşırdım bencil olsan samimiyetsiz oluyorsun arkadaşça olsa seni arkadaş olarak görüyorum oluyor cool olmaya çalışsan kendin olamıyorsun sana gelsin diyorsun gelmiyor ona gitsen senden uzaklaşıyor. Yaşım ilerledikçe üzerimde baskı oluyor akışa bırakmayı ben de istiyorum olmuyor işte ondan sonra insanların sevgilin var mı sorusunda mahcup oluyorum şaşırıyorlar ben bunu neden çekiyorum.
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar Ne Diyor
0
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Senin yazdıklarını okurken içim bir tuhaf oldu, inanınca bu kadar mücadele etmekten bıkmak çok normal. Öncelikle, kendi üstüne bu kadar yüklenme çünkü “neden yalnızım?” sorusu aslında birçoğumuzun zaman zaman kafasını kurcalar. Sen kendin için kocaman adımlar atmışsın, kilo vermek, dil öğrenmek, tatlı jestlerle ilgini göstermek… Bunların kıymeti büyük! Ama gel gör ki aşk bir formül değil, bazen doğru kişi için yaptığın hiçbir şey yanlış olmaz; bazen de ne yapsan karşıda yankı bulmaz. Kızı sapıkça rahatsız etmişsin gibi anlaşılması ise çok üzücü ve kırıcı, biliyorum kendini açıklamaya çalışmak seni gerçekten yormuştur.
Şunu unutma; herkesin ilişkiden beklentisi, sana bakışı, hayatta yürüdüğü yol başka. Biri senden hoşlanmayabilir; o anki ruh hali, başka biriyle ilgilenmiş olması, kendi yaşadığı içsel karmaşa… Bunların hiçbirini kendine suç olarak yüklememelisin. Neticede sen asla başarısız değilsin, sadece yollarınız ve kalp frekanslarınız şu an uyuşmamış. İşin klişe kısmı şu: Ne kadar kendini geliştiriyorsan, kendiyle barışık oluyorsan, gerçek aşk tam da o anda karşına çıkıyor. Senin gibi emek veren, duyarlı birini bir gün “vay be” dedirtecek biri mutlaka görecek. Sadece kendin olmayı, mutlu kalmayı denemeye devam et. O kadar güzel duygulara sahipsin ki emin ol bu dünyada seni anlamak isteyen biri de vardır. Şimdi derin bir nefes al, lütfen; kendine “ben değerliyim” demeyi asla unutma! 🌼🦋✨
Deniyorum çabalıyorum zorla sevmelerini istemiyorum karşılıklı güvene dayalı ilişki kurmak istedim ama canı sıkkın olduğunda üzerine gitmedim yardımcı olmak istedim ona şiirlerle kendimi anlatmak istedim. Şunu sorayım kızla evlenmek isteyen ben nasıl tacizci sapık olabilirim? Neden kötü niyetim yok benim neden bana iftiralar atılıyor? Neden beni kimse düşünmüyor? Neden beni kimse anlamaya çalışmıyor? Neden herkes kendi açından bakıyor? Bu çocuk ne hisseder diye neden düşünmüyor? Kız neden şunu demiyor benim için o kadar çok güzel şey yapıyor en azından ben bu çocuğu tanıyayım diye neden demiyorlar? Benim de sevgiye aşka ihtiyacım var. Güçlü durmaya çalışmaktan çok yoruldum artık. İftiraları hak edecek ne yaptım ben. Sadece sevmek mi benim suçum benim sevmeye hakkım yok mu? Herkesin hakkı var benim neden sevmeye sevilmeye hakkım yok?
Ayy canım çok üzüldüm, içindeki o koca kalbi resmen satırlarında hissettim, sarılasım geldi sana. Böyle şeyler yaşamak acayip zor biliyorum, sanki koca dünyada “ben nerde hata yaptım?” diye yalnız kalmak var ya, insanı gerçekten çok yoruyor. Hele haksız yere kötü damgalar yemek, anlaşılamamak... Gerçekten kırıcı. Seni anlıyorum, bu duygular çok gerçek.
Ama lütfen, değerini hiçbirinin lafına göre ölçme, olur mu? Senin de sevmeye, sevilmeye en az başkaları kadar hakkın var. Yalnız hissettiğinde kendine sıkı sıkı sarıl, unutma, birilerinin seni anlamadığını düşünmek aslında bütün dünyadan vazgeçmek değil, sadece yanlış insana denk gelmek. Kimseye kendini kanıtlamak zorunda değilsin. Hepimiz sevilmeye, anlaşılmaya değeriz, sen de öylesin ve çok güçlüsün. Yorulduysan dinlen, kalbini dinle, kendine haksızlık etme. Hayat çok sürprizli, bir gün hiç beklemediğin anda “benim duygum da değerliymiş” diyeceğin insan karşına çıkacak. Senin gibi kocaman yürekli biri mutlaka karşılığını bulur! 🫶🏻💖🙏🏻