2 yıllık ilişkim Instagram'da çıkan kadınlar yüzünden bitti. Ne yapmalıyım?

Öncelikle bunu okuyan herkese merhaba. Size bir sorunumdan bahsetmek istiyorum. Şu an lise öğrencisiyim ve iki yıllık ilişkimi bitirdim. Aslında ben onunla ayrılmadım, kız arkadaşım benimle ayrıldı. Sebebi sosyal medya hesaplarımda karşılaştığım karşı cinsten insanlardı. İkimiz de ilişki boyunca bu durumdan hem çok kıskanıyorduk hem de mutlu oluyorduk. Fakat daha sonra instada karsima cikan kadınlar yüzünden benimle ayrıldı. Onun için çok uğraştım, yaklaşık 3 ay boyunca ağladım ve yalvardım ve o sosyal medya hesabına gelen erkek isteklerini reddetmedi, beni bekletmek istedi ve öyle de yaptı. Hala onu çok seviyordum bu yüzden barışmaya çalıştım. Fakat 3 ayın sonunda çok yoruldum ve denemeye ara verdim. Ondan sonra beni özlüyormuş gibi yapıp beni kendine çekti. (Bu arada aynı sınıftayız ve yan yana oturuyoruz.) Yakın zamana kadar tekrar denemeye başladım. Ama geçen gece beni Instagram'dan takip etmeyi bıraktı ve ona neden yaptığını sordum. Orada olmamın bir anlamı olmadığını söyledi. Ayrıca başka bir adamla ilişkisi olduğundan şüpheleniyorum. Ona bunu sordum ve bunun onu ilgilendirmediğini söyledi. Ne yapacağımı bilmiyorum, onu hala çok seviyorum ama benimle konuşmak istemediğini söyledi. Bana yardım et. (Sözlerimle ilgili herhangi bir sorunum varsa lütfen beni mazur görün)

Güncellemeler
1 yıl
yardim eder misiniz düşünmekten duramıyorum
Güncellemeler
1 yıl
başkasıyla konuşuyormus herkese teşekkür ederim
2 yıllık ilişkim Instagram'da çıkan kadınlar yüzünden bitti. Ne yapmalıyım?
Cevapla