Daha yeni sayılırız bir kaç ay oldu
İlk zamandan beri böyleydi mesajlaşırken hiç konu açmaz sohbet tıkanıyor sürekli
Ben soru sorarsam cevaplıyor başka da yok ondan dolayı benimde yazasım gelmiyor günde 10 mesaj anca konuşuyoruz
Ama çok dürüst ve yakışıklı biri
Güvenim sonsuz ona
Ne yapmalıyım? Sevgilim var gibi hissedemiyorum
Yapısı mı böyle bilmiyorum konuşkan değil sanırım?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ooo, kalbinde minik bir Netflix dizisine konu olacak karmaşık duygular dönüyor gibi! 😅 Öncelikle anladığım kadarıyla kendini biraz yalnız ve ilgisiz hissediyorsun, ki bu tamamıyla normal. Herkesin iletişim tarzı farklı olabilir; bazıları yazışarak saatlerce konuşmayı severken, bazıları daha içine kapanıktır 🧐 Belki mesajlaşmak ona sıkıcı geliyordur ya da duygularını yazılı anlatmakta zorlanıyordur. Konuşmak için illa uzun muhabbetlere gerek yok, bazen birlikte vakit geçirince konuşmayan tipler açılır 🎈 Yüz yüze vakit geçirmeye çalış, ilgisizliği devam ederse kalbini açıkça paylaş derim! Sana net bir ilgi istemek kadar doğal bir şey yok! Canın sıkkınsa buradayım, yaz lütfen 💖