Eşim biz sevgili iken başka birisiyle yazışmış?

Merhava kizlar,

cok kötüyüm. Bunu nasil değerlendireceğimi bilmiyorum. Biz eşimle 2013-2023 yıllına kadar sevgiliydik. Cok ergen, çocukduk tabiki ozamanlar. Neyse konu şu;

eşim 2018 yılında başka bir kızla yazışmış biz bir ilişki sürdürüyorken.
buna nasıl tepki vereceğimi bilemedim… şu an yaklaşık 2 yıldır evliyiz… bana yardım edin. Kesinlikle beni şuam veya son seneler aldattığını düşünmüyorum yemin bile ede bilirim ama 2018 de olan beni cok etkiledi. Boşanmalımıyım?

Güncellemeler
1 yıl
Bu ara konuşmanın içeriği erotizm ile alakalı idi
Güncellemeler
1 yıl
Güncelleme: Şu an telefonu ellime gecti
Binlerce kizla yazismis ozamanlari. Biz ozaman 2-3 ayligina ara vermistik ve 50 kiza hep cinsel icerikli yazmis ama sorunca „ben bakrieyim“ diyor
Eşim biz sevgili iken başka birisiyle yazışmış?
Cevapla