İki buçuk takuldigim partnerim bu sefer ilk defa ekti bu durum karşısında napardiniz?

İki buçuk takuldigim partnerim bu sefer ilk defa ekti bu durum karşısında napardiniz?
İki buçuk takuldigim partnerim bu sefer ilk defa ekti bu durum karşısında napardiniz?
İki buçuk takuldigim partnerim bu sefer ilk defa ekti bu durum karşısında napardiniz?
Güncellemeler
1 yıl
Tavir yapınca aradı telafi amaçlı para atayım var mı ihtiyacın dedi yok ihtiyacım felan sert şeyler söyledim isim var dedim. kapattim. çalışmıyorum param yok parasina tav olup yumuşacıgimi sandı deli oldum gurur yaptim. Bir kaç gün sonra arar durur bu sefer dönüş yapmicam. Sevgili değildik bağ yoktu ama alışkanlık vardı taktım.
Güncellemeler
1 yıl
Tel de Hemen bı aciklamaya girdi
Şekeri tansiyonu felan filan
Takip etmesi ihmal var tabi yaşlılar takmıyor dedim
Eniştem ilgileniyorda dün uyumuş dedi
O nerde çalışiyormue dedim
KOAH var onda çıkamıyor dedi
Kızı vardı gitti
Kalacak kimse yok boşta ben varım ben kaldım diyo? Felan filan yazıp çiziyor fena sinir oldum
İki buçuk takuldigim partnerim bu sefer ilk defa ekti bu durum karşısında napardiniz?
Cevapla