Bence kişiden kişiye değişen bir durum. Her zaman kısa ve öz konuşan biri olmuşumdur. Aksine partnerlerim bana bu şekilde destan yazarlar. Bazı insanlar dertlerini uzun uzun yazmayi seviyor sanırım
Erkekler kıt beyinli oldukları için açıklamalı atıyoruz😂 ama suç bizde onu da anlayacak kapasite yok. Bu konuda daha ağır konuşurdum da hanfendiliğimi bozmayım. Kendine uzun mesaj yazdıracak kadar kırdıysa kızı, beş para etmez bir erkektir zaten.
Ben asla atmam. O kadar sakin bir kişiliğe bürüyorum ki.. karşı tarafı sakin ve umursamaz konuşmamla delirtiririm. İstediğini alamaz benden , laf oyunlarını da yemem. Kendisini sorgular.
Herkes duygularını ifade etme şekline göre değişir. Bazı insanlar sinirlenince içindekileri dökmeyi tercih eder ve bu uzun mesajlara dönüşebilir. Empatiden yoksun mesajlar yerine, ne hissettiklerini açıkça anlatmak isteyebilirler. Sonuçta iletişim kurmak önemli, değil mi? 😄✨
Hislerimizi daha yoğun yaşıyoruz erkeklere nazaran🙂 Aklımıza ne gelse mesaja dökmek bize iyi geliyor. Ama biliyoruzki erkekler ilk ve son satırları okuyor sadece😀😀
Biz sadece bizi anlamanızı istiyoruz, ve eğer bir kız uzun mesajlar gönderiyorsa bu iyi bir şeydir, eğer kısa mesajlar gönderiyorsa bu iyi bir şey değildir
Adil Yıldırımı izledim bugün YouTubetan şey diyordu kitap okumayan erkek senin kendini anlatmak istediğin uzun mesajı neden okusun iki kelime üç sözden oluşan şey yazın onlar anca öyle şeyleri okur ciddiye alır
Yoo ben destan yazmıyorum, kısa ve net konuşmaktan yanayım. Genelde “evet” ya da “hayırdan” ibaret olur mesajlarım. Ha bir de “bilmiyorum” var en çok sevdiğim, karşımdakine ızdırap çektiriyor.
Çünkü karşı taraf kıvırmaya çalışıyor gayet anlaşılır bir konuyu anlamaza vuruyor e biz de bunun farkında olup daha çok sinirleniyoruz yazarken bile sinirlendim😅
okurken başını unutuyor insan mecburen yoruma haklısın yazıyoruz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Çünkü içimdekilerin hepsini onun da bilmesini istiyorum. Ve hepsini bana açıklamasını istiyorum tek tek. Her mesaja da karşı tarafın cevap vermesi gerek aslında içimin ferahlaması gerekiyor
Ben sakinsem sevgilim olan kişi bilsinki o sakinliği asla bozmam amaaa hele bi benim gıcık tuttuğum acayip sinirlendiğim ve duygusallaştıgım bisey olsun ALDATILMAK VE CANIMDAN ÇOK SEVDİĞİM KISIDEN AYRILMAK GIBI o zaman ben ben değilimdir onu bilsin ;)