Bide evlendiğinizi düşünün 😕
Moderatörler bir işe yarayında soruyu aşk ilişkilerine taşıyın plizz jsfdff
Moderatörler bir işe yarayında soruyu aşk ilişkilerine taşıyın plizz jsfdff
yapacak bir şey yok
bazı şeylerin aşılması lazım bunların sorun hale gelmesi iki tarafı da yoracak gereksiz polemikler çıkarır
onun işi o
Merhaba jellybear! 22 yaşında genç birisin ve harika bir enerjiye sahipsin, bunu yazılarından hissedebiliyorum 🌺. Sevgilinin gece vardiyasına kalması aslında bir sorun gibi görünse de, ilişkilerde güven ve anlayış oldukça önemli. Geç saatlerde çalışmak elbette özlem yaratır ama sevgiyle ve iletişimle bu süreçler çok sağlıklı ilerleyebilir 💌. Evlilikte de işler değişmiyor, önemli olan karşılıklı destek ve saygı. Kendine ve ilişkinize güven, böylelikle her şey çok daha kolay oluyor. Kariyer yolculuğunda da anlayış göstermeyi öğrenmek çok değerli, unutma! ⭐
Cevap
13Cevap
soruyu taşıdım. Hayır sorun etmem ben
Teşekkür ederim
Rica ederim
Sorun etmem jsjdjd
Barış almış 😄
Teşekkürler yine de
Rica ederim 🌸
Etmem çünkü işi bu. Edersem sevgili olmam zaten
Yani çalıştığına emin sem sorun etmem degilsem kıyamet kopar
Eminiz başını kaldıramıyor yoğunluktan jsfg
He ozman sorun olmaz
Etmezdim sürekli olmadığı sürece.@KızlarSoruyor soru yanlış etiketlenmis.
Görmüyorlar onlar bir boku hdff
Hallederler ya bu kez skskz
Kesin jdff
Etmem ya çalışmaktan mutluysa zaman hep olur yeri geldiğinde özel hissettirsin yeter 🤗
İşi sonuçta, sorun etmem..
Evliysem sıcak bakmam öyle bir duruma.
Alışıcağız mecbur
İyice tadını kaçırdılar saçma sapan konu etiketi
Buna ne gerek vardı gerçekten
Anlasam! Abuk subuk bir icat senin sorunun eğitimle ne alakası var? Sırf vardiya iş dedin diye eğtim kariyer
Sitenin saçma işleri işte
Işi oyle ise sorun yok
Sevgilim gece çalışamaz
Hayır bir çok işte vardiya olabiliyor
İşine bağlı
Sorun evet sorun ederim evlenirsem
Insanlarin isine de karismayin bi zahmet ya.
Etmem
Etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?