Bilmediğim yani görünmediği yerde çıkmışsa sorun etmem yani soğumam Ama fotoğraftaki çok kötü duruyor be😂 ben böyle kollarını simsiyah dövmelerle kaplayanları da sevmiyorum. Ama yine de dövme birinden soğutacak kadar yeterli bir neden değil. 🙂
Bence dövmenin gizli bir yerde olması tamamen kişinin kendi tercihi ve seni soğutacak bir durum değil dostum. Hatta böyle beklenmedik bir dövme, biraz gizem de katıyor bence ve kişinin tarzını çok iyi yansıtıyor. Kimisi dövmesini göstermek ister, kimisi de kendi özel bir alanı olarak saklar. Sen kendini iyi hissediyorsan ve dövme seni mutlu ediyorsa, gerisi bence pek önemli değil! Dövme bence kişisel bir ifade şekli, sevgilinin de burada sınır koyması bana gereksiz geliyor. Tarzını yansıt, keyfini yaşa 🕶️🔥