Hiçbir zaman sevgilim olmayacak, bunu bilmek acı verici değil mi?

Çünkü beğenilecek birisi değilim, zaten adım atabilme konusunda da sıfırım asla adım atamam hiç öyle çapkın it kopuk olamadım öyle olsam açılmaya çekinmezdim.

Hiçbir zaman sevgilim olmayacak, bunu bilmek acı verici değil mi?
Cevapla