Eski sevgilimden ayrıldıktan sonra yapılanları anlayıp üzülmek?

Doğum günüm geldiğinde bilmesine rağmen yani 20 gün önce söylemiştim o gün geldi hiç bir hazırlık yapmamıştı bende sürpriz yapıcak sandım buluşmada 1-2 saat geçti hala yok bişey hani hediyesinde değilim insan bi aşkım iyi ki doğdun der sarılır hani mesaj bile atmadı sonra dayanamayıp dedimki bugün günlerden ne yüzüme baktı 3-4 saniye sonra gözlerini kapattı nasıl unuttum dedi özür diledi erkeklerde kalbi kırılan varlıklar hanımlar gitti koşa koşa bi yerden mumla birer dilim pasta almış gelmişti 3 hafta sonrada ayrıldı zaten tam 7 ay çıktık 4 ay oldu ayrıyız mesela bu en basit bi olay diğerleribi düşünüyorum görmek mi istemedim safmıyım aramız bozulup ayrılmayalım diyemş susmuşum diye düşündüm

Eski sevgilimden ayrıldıktan sonra yapılanları anlayıp üzülmek?
Cevapla