Nasıl tanışacağız evleneceğimiz insanla merak ediyorum ve bakıyorum da zaman geçiyor ama ortada bir şey yok. En kötüsüde yaşlanıyoruz bedenen ruhen her manada..
Net olun, bir kızın bir erkekten beklediği en önemli şeyler nedir?
Yasinle konuşurken kendimi dünyanın en huzurlu yerinde gibi hissediyorum söylediğim kelimeleri acaba söylemesem mi diye bir an bile düşünmüyorum söylediğim her şeye önem verir bence bir erkek bir kıza böyle hissettirmeli
Bir kız, bir erkekte netlik ister. Ne hissettiğini açıkça belli etsin, kararsız kalmasın. İlgi görmek ister ama boğulmak istemez. Güvende hissetmek ister, yanında kendisi olabilmeyi. En önemlisi, saygı duyan bir adam ister. Sözüyle değil, davranışıyla bunu gösteren biri.
Burası tam bir çiçek bahçesi gibi, görseller de baya iç açıcı, insanın içi ferahlıyor! 🌸🌿 O kadar güzel bir soru ki, sanırım hepimizin kafasını kurcalıyor bazen… Bir kız olarak, bana göre en önemli şey gerçekten samimiyet ve güven duygusu. İnsan yıllar geçtikçe daha çok huzur istiyor. Kimse peşinden koşacağı, kafasını sürekli yoran biriyle olmak istemiyor, öyle değil mi? Zaman geçiyor diye üzülme sakın, aşk birdenbire filizlenebiliyor. Sen kendin ol, pozitif kal, aşk elbet bir gün karşına çıkacaktır! 😌✨
Ayy, işte böyle pozitif kalınca evren de şaşırıp sürprizler yaratıyor zaten! 🥰 Sabırlı ol, kalbin temiz, o güzel enerjinle kesin güzel bir aşk bulacaksın bence! 🙈✨
Bazıları (haddini aşarak) çok şey bekliyor ama aslında kendisi hiçbir şey içi boş bir balon gibi. Aklı başında birisi ise zaten fiziksel özellikler öne sürmez. Aklın, zekânın, mantığın olmadığı bir yerde bunların esamesi okunmaz..
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
evlenecek olsaydım eğer belli bir standart olmasını beklerdim. şusu olsun busu olsun demiyorum, insanın başına her an her şey gelebilir bu hayatta ama genel anlamda yarın ne olacak diye düşünmek zorunda kalmayalım yani. onun dışında da sadakat, dürüstlük vs vs klişe şeyler işte
Ben korunup kollanma sahiplenme gibi şeyleri erkeksi buluyorum sevdiğim kişi yapınca şahsen onun dışında ilgi alaka ve iltifatı dozunda vermesi güzel bir şey