Telefonu birkaç defa incelendiğine göre benimle ilgili bir şeyler mi bulundu?

Telefonunun defalarca incelenmesi benle ilgili bir şey mi bulduklarını gösterir? Davamız var? Eskimin (hala sevdiğim) en yakın arkadaşi tacizde bulundu hala olay savcılıkta Nisan 2024 ten beri? Bu kadar gecikmesi normal mi? Davanın başı savcı teli alındı inceleniyor 1 aya gelir dedi sonra bayağı aylar geçti hiçbir şey gelmedi sonra tekrar teli alındı 1 aya falan çıkar denildi sonra gene çıkmadı şimdide gittim aylar sonra 25 şubata telefonunun sonuçları çıkmış birkaç defa telefonunun incelenmesi fazla uzun sürebilir mi

Telefonu birkaç defa incelendiğine göre benimle ilgili bir şeyler mi bulundu?
Cevapla