Erkekler, sevdiği kadını kaybettikten sonra neden daha çok ister gibi davranır?

Başta deli gibi ilgilendi. Sabah akşam mesaj atıyordu, arıyordu, "sen farklısın" diyordu. Ben başta mesafeliydim, ama güvenip yavaş yavaş açıldım. Tam ben de ona karşı bir şeyler hissetmeye başlamışken, çocuk uzaklaştı. Ne olduysa, bir anda ilgisi kayboldu. Soğuk, mesafeli, umursamaz biri haline geldi. Ne sordum ne aradım. Sonunda ben de dayanamayıp tamamen çektim kendimi. Her yerden sildim.

Ve işte o an başladı her şey. Stalk yapmalar, ortak arkadaşlara laf çaktırmalar, başka hesaplardan bakmalar… O kadar belli ki hâlâ ilgisi var. Ama işte anlamıyorum: Beni tamamen kaybettikten sonra mı aklı başına geldi? Gerçekten pişman mı oldu, yoksa kaybettiğini fark edince mi değerli oldum?

Sizce erkekler, bir kadını kaybettiğinde mi değerini anlıyor yoksa bu sadece bir ego savaşı mı?
Erkekler, sevdiği kadını kaybettikten sonra neden daha çok ister gibi davranır?
Erkekler, sevdiği kadını kaybettikten sonra neden daha çok ister gibi davranır?
Cevapla