Buradan birine aşık oldum. kafayı taktım galiba ona.. çok yakışıklı ne yapıcam?

arkadaşlar sormaktan bıkmıyorum ama ne yapabilirim.. Bugün bir soruya cevap vermiş profilini öyle fark ettim. Yemin ederim hayatımda gördüğüm en yakışıklı insandı. İlk görüşte aşık oldum. O kadar yakışıklıydı ki anlatamam... sapsarı saçları var ama benden 2 yaş küçük of konuşmak istiyorum onunla ama nasıl yazabilirim bilmiyorum

Buradan birine aşık oldum. kafayı taktım galiba ona.. çok yakışıklı ne yapıcam?
Cevapla