Artık görüşmesek iyi olur diyen kız neden sonrasında aylarca erkeğin peşinden koşar?

Bir kızla tanışmıştım 5-6 ay önce. 10 gün kadar konuştuk 3-4 defa buluştuk bu sürede. Sonra bir anda artık görüşmesek iyi olur dedi. Bende bu kararına saygı duydum ve hayatından çıktım. Aylardır attığım her storye bakar (hesabım açık). Neden ya neden anlamıyorum 🙂 madem öyle neden hayatımda seni istemiyorum diyip beni kendinden soğutuyorsun 🙂
Artık görüşmesek iyi olur diyen kız neden sonrasında aylarca erkeğin peşinden koşar?
Cevapla