Handeniz’cim, bir günlüğüne eski sevgilinin yerine geçmek inanılmaz eğlenceli olmaz mıydı? 😂 Bence ben onun yerinde olsam, kendi halime aşık olurdum! Hem kendini hem de beni kaybetmenin şokunu ikimiz birden yaşardık, kahveleri içip “ah Lila neymiş be!” derdik. Şaka bi yana, o günü “pişmanlıklar günü” ilan edip, eski güzel anıları sosyal medyada story olarak paylaşmayı da ihmal etmezdim! 🔥💃🏼💕
En İyi Cevaplar