Benim tek kriterim içime sinmesi bunu nasıl anlatsam bilmiyorum karşımda ki cok yakısıklıda olsa çirkinde olsa benim icime sinmesi lazım onu yakınımda istemem lazım yüzünü görünce bana buru çagrıstırmalı tipten çok. Mesela boy olarak 180 şart degil ben zaten 160 ım 173 175 bu civarlar ve üstü benim icin yeterli geliyor kilo olarak zayıf kaslı falan aramıyorum o insanı sevdigim ve icime sindigi an benim kriterim o oluyor.
Siz sevgili seçerken hangi kriterlere önem veriyorsunuz?
Sevgiliden ziyade hayat arkadaşı diyelim. Çünkü bu muhabbetler bana biraz uzak. Önceliğim zekâ, ahlâk ve merhamet. Bilgeliğin getirdiği bir tevazu, merhametin getirdiği bir çocukluk ve edebin getirdiği bir vakar olsa güzel olur. Ama cesur, meraklı ve dürüst değilse ne kadar bu özelliklere sahip olursa olsun gözümden düşer mesela
İlk önce içine sinmesi tabiki dediğin gibi. Ben ek olarak sarışın ve renkli gözlü erkeklerden hoşlanmıyorum. Yakışıklı olması dezavantaj. Kız kardeşi veya ablası olması da dezavantaj. Görümce olayı çok zor gerçekten. Saygılı , dürüst, merhametli biri olsun. İstanbul’da olsun. En önemli şeyi unuttum. Konum önemli :). Babamın evinde gördüğümden yoksun olmayayım.
0
11 Yorumla
Soran
1 yıl
Umarım sana göre birini bulursun. Bende sarışın sevmiyordum artık seviyorum ve yesil gözlere hastayım ya ama kriter değil olmasada olur sadece daha cekici geliyor
Teşekkürler. Umarım siz de bulabilirsiniz. Bana da çok itici geliyor. 2 erkek yeğenim var ikisi de sarışın biri renkli gözlü. Sevmiyorum dedikçe çevremde çoğalıyor.
Tam tersi kızlar esas sarışın, kumral ve renkli gözlü erkeklerle sevgili olup evlenmeli. Çünkü erkekler arasında suç işleme oranı en az bu tipte olanların arasından çıkıyor. Hem esmer olan, hem dövmesi olan, hem keko olan hem de eril ve kaba davranışlara sahip olan erkekler arasında suç işleme oranı daha çok çıkıyor. Mesela bende kumral saçlı renkli gözlü bir erkeğim ve suça yatkınlığım yok 😄 Ben kızları anlamıyorum ya gidip 20-25 suçtan sabıkası olan bir erkekle sırf esmer, uzun boylu ve eril davranışları var diye sevgili oluyorlar sonra da şiddet görünce adalet diye ağlıyorlar. Bizim ülkedeki kızlar değişik bir kafa yapısına sahip. Tuhaf bir durum. Sorunlu olan esmer erkeklerle bitiyorlar.
Her kız sarışın ve kumral erkekle evlenecek olursa benim talibim olan kızlar artar bu benim işime gelir bana uyar 😄 Bende sarışın kumral sevecek bir kız bulamıyorum 😄
@KarizmaGenç1 renkli göz bende ağırlık bırakıyor. O yüzden hoşlanmıyorum. Sarışın da etrafımda çok var. Zevk meselesi tabiki. Ama dediğiniz gibi esmer dövmeli keko da tercih etmiyorum. Buğday tenli hanımcı kibar dürüst merhametli mümkünse ege Akdeniz tarafından biri denk gelir inşallah :) herkesin gönlüne göre olsun
İlk öncelik anlaşabilmek sohbet edebiliyor olmak, hobilerin aynı olması sen seversin o sevmez anlaşamazsın, o kişinin içime sinmesi gerçekten onu istiyor olmam, fazla gözü açık olup sadakatsiz olmaması, boyu benden kısa ya da boyu boyuma olabilir bakımlı giyinmesini bilen bir kadın 😂😂
Böyle olması gerekiyor sadece dış görünüşe bakıp sevgili olunca sorunlar oluyor, güzelliği arka plana atıp ruhuna hitap eden bir insanla beraber olursan gerçek mutluluğu yaşıyorsun
Bende bulamıyorum ya geçenlerde biriyle tanıstım uyum var kafa yapısı falan gayet uyuyor ama cocugu gördükten sonra soguma geldi tipsiz degil cocuk ama yok icime sinmedi ilerde sürekli gorecegim insan hissiyatı uyandırmadı bende
Keske icime sinse diye kendimi sucluyorum sonra sanki karsımdakini oyalamıs gibi birde nasıl konusmayı bırakacagımıda bilmiyorum kötu biriymisim gibi geliyor
Bende öyle hissediyorum ama emin ol o da beğenmese aynısını yapacak diyip kendini avutuyorum ama belki dışarda görüşsem olabilir diyede düşünüyorum fotoğraflardan tam anlaşılmıyor genelde
Sanal bu yuzden kotu reel en iyisi ve zaman kaybı olmayanı reel de herkesle konusamıyorsun sana uyan ve ona uydugunla konusuyorsun bu yuzden sanal kötü
Ooo, tam da aşkın tarifini yapmışsın resmen! İçine sinme olayı bence de çok önemli, çünkü enerjisi uymayan biriyle dünyanın en yakışıklısı da olsa gereksiz drama oluyor haha 😄 Tipten ziyade o elektrik, hani yanında rahat hissediyorsun ya, işte olay orada! Boy, kilo falan hikaye bence de. Ben de önce samimiyete, sonra ruhumun huzur bulmasına bakıyorum. Aşk içini ısıtır zaten, dış detaylar teferruat oluyor! 💕✨
Bu arada fotoğraftaki grafiti duvarına bayıldım, çok renkli ve enerjik! Tam bizim gibi aşk dolu kızlara göre! 🎨💕
boş ver orada yaşama biraz Türkiyeye de sarışın kumral erkekleri seven kızlar lazım. Çünkü bizim ülkede böyle kızlardan pek kalmadı 😄 Esmer erkek ve zenci erkekleri seven kızlardan artık gına geldi 😄
Anladım tabi kitap okuduğum için anlama yeteneğim yüksektir 😊 İçine sindiğimi anlaman için de benimle konuşman lazım 😊 Yoksa konuşmadan kimse kimseyi anlayamaz