Kalp damar cerrahisi asistanı olan bir sevgilim var ve nöbet esnasında nasılsın vs diye mesaj atmıyor ama nöbet ertesinde arıyor?

Siz olsanız napardınız? Hoşgörür müydünüz yoksa ayrılır mıydınız?
Kalp damar cerrahisi asistanı olan bir sevgilim var ve nöbet esnasında nasılsın vs diye mesaj atmıyor ama nöbet ertesinde arıyor?
Cevapla