Din açısından sormuyorum. neden kapalı kızlara erkekler daha çok bakıyor, tercih ediyor, şanslı oluyorlar?

Fark ediyorum da etrafta hep kapalı kızlar daha şanslı, daha çabuk tercih ediliyorlar vs halbuki bende iyi insanım, kimseye zararım yok, iyilik yapmayı severim, enerjim yüksektir, tanıyan bir seviyor sonra olmuyor.. bakıyorum da evlenen kişiler kapalı birinin bulunca "hemde kapalı diyorlar" neden? Biz kotumuyuz. Ben artık son zamanlarda bunu fark ediyorum.. Ve üzülüyorum..

Din açısından sormuyorum. neden kapalı kızlara erkekler daha çok bakıyor, tercih ediyor, şanslı oluyorlar?
Cevapla