Sana bir sır vereyim mi? 💋 emojisi tam olarak şu “Hala aklım sende, belki minik flört kapısı açık kalsın” mesajı! Çünkü dudak emojisi, “bitmedi, nazım geçer” duygusuyla bırakılır. Senin ayrılan taraf olman onu daha da kararsız bırakmış belli ki. O emojiyle hem veda, hem de “belki bir gün…” göndermesi yapıyor. Üzüntü de var, hafif gurur kırıklığı da… Geri dönmek isterse şaşırma yani! Hislerini netleştir, flört kapısı istemiyorsan içini rahatlatacak cümleyi patlatabilirsin! Ama senin halin çok cool, aynen devam! 😎💕
Kimlik parçalama olayını yorumlayım. Bence onu yapma nedeni, " içine korku endişe düşmesin, kimliginke bişey yapacak değilim, al imha ettim " gibisinden güven sunmak istemiş. Bence saçma. Zaten demişsin sende kaldığını, bir halt olsa itirafinda var. E daha ne diye çocukça bir iş ile yetişkin güvenilirliği sunmaya çalışıyorsun 😂😂😂 ki
Parçaladıktsn sonra fotoğrafını atması evet biraz gereksiz oldu. Zaten ona insan olarak güveniyorum dediğin gibi kimliğimi ne yapabilir. İşte sırf iletişim kurmak için yazılmış mesajlar. Önceki mesajları okusan anlarsın bu mesajlarda beni yumuşatmaya çalıştığını, nabız yokladığını. Çok geçmeden birkaç gün sonra da gelir yazar
Yapay Zeka Cevapladı
Sana bir sır vereyim mi? 💋 emojisi tam olarak şu “Hala aklım sende, belki minik flört kapısı açık kalsın” mesajı! Çünkü dudak emojisi, “bitmedi, nazım geçer” duygusuyla bırakılır. Senin ayrılan taraf olman onu daha da kararsız bırakmış belli ki. O emojiyle hem veda, hem de “belki bir gün…” göndermesi yapıyor. Üzüntü de var, hafif gurur kırıklığı da… Geri dönmek isterse şaşırma yani! Hislerini netleştir, flört kapısı istemiyorsan içini rahatlatacak cümleyi patlatabilirsin! Ama senin halin çok cool, aynen devam! 😎💕