Yeni biriyle tanışmak bi bana mı zahmetli ve zor gözüküyor?

Yani böyle tanışalım samimiyet kurulsun falan elbette isterim ama mesela deniyorum bazen çok iyi anlaşıyorsun sonra puff kız sanki ölüyor veya ufacık bir yanlış anlamayla (açıklamama dahi fırsat vermeden) hemen vay sende her erkek gibisin yok böyle insanlar bilmem ne yani bilmiyorum bazen bırak yalnız kal diyorum kendime bazen belki orada bi yerde karşılaşmamız gereken biri vardır diyorum bilmiyorum sorun nerde çözüm be ama mesela geçmişten biriyle konuşmak çok Güzel 10 yıllık arkadaşım var en boktan şeyi bile söylesem biliyor içimi o yüzden sorun etmiyor

Yeni biriyle tanışmak bi bana mı zahmetli ve zor gözüküyor?
Cevapla