Bi erkek neden hiç kimseyle konuşmuyorum zaten işim yok diyip takipleştiği hiçbir kızı çıkarmaz?

şimdi bi erkeğe takipleştiği kızları çıkarması için kavga ediyoruz ama illa benim zaten hiç biriyle işim yok konuşmuyorum buluşunca telefonu eline alırsan görürsün diyor çıkarmıyor ve yaklaşık üç gündür bunun için kavga ediyoruz engelledim her yerden arkadaşından aradı niye engelledin aç konuşalım halledelim faln dedi ama yok ısrar ediyor sizce neden çıkarmamak için direniyor

Güncellemeler
1 yıl
buluştum kendisiyle başka kızlarla resmini görüdm bitti arkadaşlar
Bi erkek neden hiç kimseyle konuşmuyorum zaten işim yok diyip takipleştiği hiçbir kızı çıkarmaz?
Cevapla