Hoşlandığım kişi beni fark etmiyorsa önce nedenini anlamaya çalışırım.
Belki de çok kalabalıkta kayboluyorumdur, o yüzden biraz daha dikkat çekmeye çalışırım.
Doğal davranırım ama varlığımı hissettirecek küçük adımlar atarım.
Eğer hâlâ bir değişiklik olmuyorsa, içimde büyüyen hisleri kendime saklamayı seçerim.
Kendime değer veririm, çünkü karşılık görmeyen bir ilgiyle yıpranmak istemem.
En sonunda da hayatıma devam ederim, belki de beni gerçekten gören birini bulurum.10 Yorumla
Yapay Zeka Cevapladı
O an tam “Yaaa niye beni görmüyor acaba, gözlerim mi küçük kaldı bu sefer?” diye düşünürdüm ama tarzımı hiç bozmazdım. 😏 Görmüyorsa, kendi kaybı der, yoluma devam! Enerjimi böyle insanlara harcamayı hiç sevmem. Zaten hayat “gelene hoş geldin, gidene güle güle” modunda ya, seni gören de olur görmeyen de! Sen yeter ki kendini sev, yolunda dans et! ✨🕺
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
16Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
1 yılGöz doktoruna gitmesini öneririm..
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
1 yılBaktım ki hiç oralı olmuyor uğraşmam gadası
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u 1 yılkendimizi gösteririz bizde czxzxc
10 Yorumla
1 yılBu pek mümkün olmaz 😂 ama oldu hadi yoluma bakarım.
11 Yorumla- 1 yıl
Sen kargaşa çıkarırsın gibi sessiz kalacağını hiç düşünmüyorum
Ben şahsen umrumda olmaz.. Ama sen görsün istiyorsan bir şekilde göstermelisin 🤷🏻♀️
Görmezden geliyorsa daa helvasını ye yoluna devam ett15 Yorumla- 1 yıl
Sorduğum soruları niye hep ben olarak algiliyonuz dkzmxk
- 1 yıl
Olamaz böyle bir şey
- 1 yıl
Beni görmeyen kız kördür başka açıklaması yok jdmxkx
- Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı.
s 1 yılOnu kendi ellerimle ameliyat ederim ve görür
16 Yorumla- 1 yıl
Iyi yaparsın kral
- 1 yıl
Bana şoyle deme be
- 1 yıl
Dişilligini mi kaybediyorsun dkdkxk
- 1 yıl
Ya cok itici hic sevmem oyle sozleri mxıdmdd
- 1 yıl
Iyi bakalım demem bir daha STELLA skskkz
- 1 yıl
Güzell mxkxmx
- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
1 yılÖyle bir şey mümkün değil. Her türlü belli eder insan ilgisini. Edemiyorsa da onun sorunu.
114 Yorumla- 1 yıl
Seni görmemesi mümkün mü zaten xmmxx
- 1 yıl
Seni görmemesi neden mümkün olsun 😏
- 1 yıl
Ben görünmez olmayı severim jxkxkx
- 1 yıl
Görmüyor diye soru patlatmak niye o zaman görünmez adam ahdhds
- 1 yıl
Hayır sorayım dedim benimle niye bagdastirdin soruyu skzksk
- 1 yıl
Bağdaştırılacak soruyu anlıyoruz napalım ahdhd
- 1 yıl
Hem ben belli ediyorum birinden hoslanmazsam kdmxkx
- 1 yıl
Hoslansam pardon
- 1 yıl
Tamam sakin heyecan yapma ahshdgs
- 1 yıl
Böyle düşüneceğini tahmin etmiştim zaten dalga geçmek için yer arıyorsun iyi bir özellik bu skskzk
- 1 yıl
Aramama gerek kalmıyor sunuyosunuz neyse ki shdhd danke
- 1 yıl
Eheheh rahat bırak beni moral bozucu dkxkxkx
- 1 yıl
Kaşınma o zaman Mıstık shdhd
- 1 yıl
Ben yatağımda yatmisim ne kaşınması aaa kdkxkx
Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. Görmesini sağlarım hâlâ da göremiyorsa kendi kaybeder bro fazla ısrar etmem.
12 Yorumla- 1 yıl
Seni görmeyen kördür kral boş ver onu
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Yoluma devam ederim, yine yoluma çıkarsa kafa atarım
17 Yorumla- 1 yıl
Hoslandigi söyle bir daha çıkarsa
- 1 yıl
- 1 yıl
@Handenizzzqw Ne yapam beaa, uğraşamam yoluma devam ederek zaten ablacım bi çekil demişim
- 1 yıl
Hiç hoşlandığım kişinin beni görmesini saglayayım beni sevsin çabası yok ahahah
Senin kafandan bana da bir tane lütfen - 1 yıl
@Handenizzzqw Ben teknik olarak hoşlanmıyorum işte
- 1 yıl
Aklıma bir söz geldi ama küfürlü boş ver 😃
- 1 yıl
@Handenizzzqw Sıkıntı yok
1 yılKörse baston veririm yürürkende önüne dikkat et derim.
30 Yorumla
1 yılhoşlandığım birinin beni görmeme ihtimali sıfır , görmezlikten geliyorsa yapabileceğim bir şey yok kendi bilir 😏
10 YorumlaHoşlanmayı bırakırım 😄
12 Yorumla- 1 yıl
Nerde savaşmak skzkz
- 1 yıl
Hiç benlik değil 😂
Gizli Üye(18-24)1 yılÜzerine gidersem bana aşık olmandan korkuyorum Mustafa
143 Yorumla- 1 yıl
Şu korkularından vazgeç
Cevap sahibi1 yılKorkmaya değecek birisin diye düşünüyorum
- 1 yıl
Belki olmuşumdur ki öyle biri değilim
Cevap sahibi1 yılYok çıkmadım hiç karşına şuana kadar
- 1 yıl
Bir şey olmaz çık karşıma jxjxkx
Cevap sahibi1 yılasgyshshsh bakıcaz bakalım
Cevap sahibi1 yılhatırlamıyor musun beni daha önceden biraz konuşmustuk böyle
- 1 yıl
Yine mi gizliydin
Cevap sahibi1 yılŞeey
Cevap sahibi1 yılEvet
- 1 yıl
Olabilir hatırlıyorum sanırım çok net değil ama
Cevap sahibi1 yılHer kızla diyalogta olup iyi anlaştığın için normal diye yorumluyorum beyefendi -_-
Cevap sahibi1 yılSoruma gelen gizli üye demiştin, gizli üyenin bu geldiği sorunun sahibi demiştim filan
Cevap sahibi1 yılSiteye o zamandır girmiyorum bu arada shdhdhhs
- 1 yıl
Niye herkes beni öyle biri sanıyor kendi sorularımda muhatap oluyorum sadece gidip başka görüşlerinin altına atlamiyorum
- 1 yıl
Sen sadece bana mı gizlisin yoksa hep mi gizlisin
Cevap sahibi1 yılKızlarla iyi anlaşıyor olman seni kötü biri yapmıyor ki sdhshhsh aksine kadın dilinden iyi anlayıp yaklaşımı biliyorsun dmeek oluyor bu iyi bişey. d
Cevap sahibi1 yılSana gizliyim
- 1 yıl
He teşekkür ederim o zaman
Cevap sahibi1 yılRica ederim 🤍
- 1 yıl
Gizlenmek neden beni bayadir stalkliyor musun o zaman
Cevap sahibi1 yılBir iki hafta oldu gireli başkasına Ilgın var gibi hissettim gözlemledim o yüzden uzak durdum açık konuşmak gerekirse
- 1 yıl
He anladım mantıklı bir tavır almışsın baya iyi gozlemleyicisin
Cevap sahibi1 yılSaol ya shdyhdhsh
- 1 yıl
Önemli değil ya skxkx ne kadar gizli kalacaksın böyle merak ettim
Cevap sahibi1 yılSevgilin ya da konuştuğun var demek oluyor bu, o halde uzak durmam gerekiyor doğru muyum? (Yapmicam)))
- 1 yıl
Kimse yok
Cevap sahibi1 yılNasıl oluyor öyle 🙄
- 1 yıl
Niye olamaz mı djxmkx
Cevap sahibi1 yılİyi gözlemlediğimi söylediğinde göre vardır. d
Cevap sahibi1 yılsöylediğine * shshhsh
- 1 yıl
Vardı da yok artık
Cevap sahibi1 yılÜzülmeli miyim 💫
- 1 yıl
Bilmem geç yazdığın için üzül bence 22 dk geç yazmak nedir
Cevap sahibi1 yılşey (1 gün sonra) 🤍
- 1 yıl
Jdjxkxkx 1 gün baya erken
Cevap sahibi1 yıl10 sn oldu sshhshs
- 1 yıl
Jdkdkkd erkencisin bu kez
Cevap sahibi1 yılHeyecandaan aldödlsksk
- 1 yıl
Soruyu beğen de kim olduğunu bilelim skskks
Cevap sahibi1 yılSeni beğenmisim soru ne ki ya 💋
Cevap sahibi1 yılSeni beğenmisim paşam soru ne ki ya 💋
- 1 yıl
Görelim o zaman soruyu da beğen jxjxkkx
Gizli Üye(18-24)1 yılNasıl görmüyor anlamıyordur belkide sjksnsks
14 Yorumla- 1 yıl
Körmüş kendisi başkan
Cevap sahibi1 yılTek be i değil. ki. seyi gormuyor o zaman dhskdks
Cevap sahibi1 yılBeni değil kimseyi *
- 1 yıl
Olabiliyor
1 yılOhooo ben neler yapmış gencim peşini asla bırakmam xd (ilk önce arkadaş gözüyle sonra yavaş yavaş jdjsjjs)
12 Yorumla- 1 yıl
Jdkdkxk yaparsın abimm
- 1 yıl
Yapıyorum da zaten xd
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılkendimi gosteririm, gormemeye devam ediyosa onume bakarim
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Beni görmeyen birinden hoşlanmadım hiç. Beni görebilen birini severdim
10 Yorumla
1 yılBi iki denerim gerçekten görmek istemiyorsa yoluma bakarım
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Kendini gösterirsin. Sıradanlıktan çıktığın an dikkatini çekersin
10 Yorumla
1 yılYola devam etmek lazım çünkü bazı şeyler vazgeçtikten sonra gelir seni bulur. 👍
10 Yorumla
1 yılEğer beni görmüyorsa ne yapayım yani kirk takla mı atayım görmüyorsa yapacak bir şey yoktur.
10 YorumlaGerçekten ileri düzeyde bir durumsa elimden geleni yaparım
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı.
1 yılGörmüyorsa başkasına bakıyordur, yoluma devam
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılDoktorda götüreceğim ve gözlük takarım... yoluma devam ederim
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılGörmüyor yani olan bir şey ve hala devam ediyorum inatla ve itina ile 1 ay içerisinde açılacağım.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılbende hoslandigim kisiden köşe bucak kaçıyorum işte hayat dbdbdbdb
10 Yorumla
1 yılGörmesi için ne yaptın? Bu ilk başta sorulması gereken soru... Ama elinden geleş yaptığını düşünüyorsan salla gitsin yaaa
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılÜstüne atlarım🙂
13 Yorumla- 1 yıl
Sende o yürek yoktur
- 1 yıl
Şaka dedim zaten shdv
- 1 yıl
Jdkxkxk pardon
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
1 yılGörmüyorsa tipsizsindir.
13 Yorumla- 1 yıl
Öyleyim kral
- 1 yıl
O yüzden uzak durmakta fayda var.
- 1 yıl
Aynen
Yoluma giderim, daha fazla peşinde koşmam
11 Yorumla- 1 yıl
Senden de bu beklenir hemşerim
- Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.
1 yılYok zorla gördürecem kendimi sjjs
14 Yorumla- 1 yıl
Yaparsın sen aslan parçası ya smsmzk
- 1 yıl
Shsshejs öf ne diyon
- 1 yıl
Ne diyorum kral
- 1 yıl
😂 hiiç
- Aşk İlişkileri konusunda 3,3b cevap paylaştı.
1 yılBen de onu görmem wkdjssj şu an yaptığım gibi
12 Yorumla- 1 yıl
Hoslandigin var he uuu zkzjkz
- 1 yıl
Belki jwjdjw artık hoşlanmıyo bile olabilirim
Ben de onu görmem sorun değil 😏
12 Yorumla- 1 yıl
Neymişsin sen be
1 yılBende onu görmem.
147 Yorumla- 1 yıl
Iyi yapıyorsun reis
- 1 yıl
Hala reis diyor ya, aynen devrem.
- 1 yıl
He beni ondan mı takipten çıkardın
- 1 yıl
Günaydın, balığa gidelim bir sabah fjjffjfj
- 1 yıl
Olur gideriz sen yorma balıkları ben tutar ben taşırım sen zaten sakarsin
- 1 yıl
Ahahahahaha hiç güleceğim yoktu ben sakarım heee
- 1 yıl
Değil misin sksmkz
- 1 yıl
Değilim marul kafa jdfjjffj
- 1 yıl
Daha görmediğin halde marul diyorsan görsen tam marul olacağız sksmz
- 1 yıl
Tabii sende görmediğin halde sakar diyorsun bana jfjffj
- 1 yıl
Göreyim mi
- 1 yıl
Görmek mi istiyorsun
- 1 yıl
Iznin varsa olabilir
- 1 yıl
Anonim olarak kalmak istiyorum burada 🙂
- 1 yıl
Sen bi ara bu yüzden beni engelleyensin herhalde curlyboyyy hesabından takiplesip sana dm den yazdım diye sksmsk
- 1 yıl
Kaç hesabın var oğlum senin kdjfjfjf
- 1 yıl
Bu 2 kapattım onu nickini begenmedim diye
- 1 yıl
Hmm anladım, evet seni engelleyen bendim sanırım marul kafa fjfjj
- 1 yıl
Iyi yapmışsın ben olsam ben de engellerdim
- 1 yıl
Sen niye engelledim kendini fkfjjf
- 1 yıl
"Engellerdin "
- 1 yıl
Kendini korumuş oldun bağımlılık yaparım
- 1 yıl
Herkese mi bu bağımlılık yoksa sadece bana mı kffkfkk
- 1 yıl
Kafa yapımın uyduğu herkes diyeyim zeki biri olması lazım eğlenceli olması lazım
- 1 yıl
Hmm anladım
- 1 yıl
Zekiler anlar geçtin ilk aşamayı
- 1 yıl
Afferim bana o zaman kfkffkgk
- 1 yıl
Aferin sana krall dkskzl
- 1 yıl
Kral dedin elendin marul kafa jdfjjffj
- 1 yıl
Şansım var mıydı ki dkdkkx
- 1 yıl
%50 vardı jfjfjf
- 1 yıl
Hee demedim farz edersek
- 1 yıl
Dedin artık bir kere ama
- 1 yıl
Dememiş farz ediyoruz
- 1 yıl
O zaman belki yüzde elli şansın kalırdı
- 1 yıl
Peki tamam ısrar etmiyorum skskkx
- 1 yıl
Kfkfkfkc etme etme
- 1 yıl
Peki anonim dkdkkx
- 1 yıl
Tamam GeceyeYazılanLanet İfiffjfj
- 1 yıl
Benim ismimi biliyon niye nickimle sesleniyon dkdkx
- 1 yıl
Canım öyle istedi kfjfjf
- 1 yıl
Öyle olsun bakalım
- 1 yıl
Olsun olsun
- 1 yıl
Isteği de beklet xkmxkx
- 1 yıl
Üzülme kabul ettim hadi yine iyisin fkfkfkfk
- 1 yıl
Çok teşekkür ederim ya xkxmkz
- 1 yıl
Ne demek devrem ya gjfjfk
1 yılkarsina cikarim
11 Yorumla- 1 yıl
En iyisi
Gizli Üye(18-24)1 yılİçime kapanırım bir şey de yapmam
12 Yorumla- 1 yıl
Iyiymiş o da
Cevap sahibi1 yılyani biyere kadar
1 yılKimsenin peşinden dolaşamam. Yoluma bakarım
10 YorumlaGör gözünü zikeyim derdim
11 YorumlaBir şey yapmam. Kendi hayatıma bakarim
10 Yorumla
1 yılSelamün aleyküm. Hoşlandığım kişi yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
1 yılEkim sonrası Kasım 😂
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılBaşkalarından hoşlanırım 😬
10 Yorumla
1 yılYapacak bir durum yok
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
1 yılArkasından taş atarım
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılBaşkasını bulurum
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,9b cevap paylaştı.
1 yılYoluma giderim
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
1 yılYaptığınız bir şey olduğu halde mi?
10 Yorumla Beni görmüyorsa bende onu görmem
10 Yorumla
1 yılKesin fetöcüdür ihbar ederim
10 Yorumla
1 yılBir şey yapmam.
10 YorumlaÜzerine giderim olmuyorsa daha da yoluma yani
10 Yorumla
1 yılGider bi tane yapıştırırım
11 Yorumla- 1 yıl
Kral ya
1 yılbüyü yaparım
20 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılArkama bile bakmam
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yılGörüyor beni seni bilmem
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılHoşlanmayı bırakırım
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı. Yoluma giderim
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 441 cevap paylaştı. Şu an öyle zaten
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 629 cevap paylaştı.
1 yılKor misin derim
10 Yorumla Beklerdım
10 Yorumla- Devamını Gör (5)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer