Sanaldan birine bağlanıp anksiyeteye girmek saçma geliyor ama içimdende gitmiyor?

Belki çok saçma ama 5 yıl falan görüştük ama hep sanaldı tamam saçma görmedim dokunmadım ama ayrılık bana çok zor geldi 1 ay görüşmedik derken bugün yazdı ondada saçma sapan şeylerden bahsetti beni kıskandırmaya çalıştı geri gitti dışardan bakan biri olsam evet çok saçma ama elimdede değil var mı fikir verecek olan…
Sanaldan birine bağlanıp anksiyeteye girmek saçma geliyor ama içimdende gitmiyor?
Cevapla