Arkadaşlar ben erkeğim. Sevdiğim kişiye nasıl açılabilirim, neler yapmam lazım?

Evet kendi cinsimden hoşlanıyorum, kadınlardanda, yani anlayacağınız her iki cinsede ilgim var, ama şu an hoşlandığım kişi erkek. Arada sırada bakışmalarımız oluyor, yanımdayken çok kibar hareketler falan, ilgili de davranıyor. Açılmalı mıyım?
Arkadaşlar ben erkeğim. Sevdiğim kişiye nasıl açılabilirim, neler yapmam lazım?
Cevapla