Sevgilisi olan kızlar/erkekler asosyal olmak zorunda mı?

Benim babam Rus, annem Türk. Türk'lerde bu sorun hep var. Sevgilisi olan karşı cinsle konuşamaz falan filan. Bana çok saçma geliyor. Sınırı çizdikten sonra karşı cins arkadaşın da olur. Niyetiniz neyse kaderiniz olsun.

Sevgilisi olan kızlar/erkekler asosyal olmak zorunda mı?
Güncellemeler
1 yıl
Sosyalleşmeyi sadece kafelere gidip oturmak sananlara kötü haberim var😂 sosyalleşmek sadece kafelerde zaman geçirmek değil. Aaa yeni bir şey öğrendi hafızanız kutlayın😂 benim gibi insanlar etkinliklere katılırlar. Resim, müzik, tiyatro... gibi kurs etkinlikleri. Kafeye sevgilimle giderim zaten. 😂
Sevgilisi olan kızlar/erkekler asosyal olmak zorunda mı?
Cevapla