Fiziksel engelim var diye yalnız mı kalıcam hep?

Doğuştan fiziksel engelim var. Ayaklarımda güçsüzlük var hafif aksıyorum. Ürolojik sorunlarım var. %55 engelliyim. Ama öğretmenim, çalışıyorum. Kişisel bakımımı yardımsız yapıyorum. Buna rağmen karşı cinsle düzgün bir ilişkim hiç olmadı. Ya farklı amaçlar için kullanıldım ya da dolandırıldım. Ben mutlu olmayı hak etmiyor muyum?

Fiziksel engelim var diye yalnız mı kalıcam hep?
Cevapla