6 ay önce flört ettiğim adamın arabası yolda kalmış instaya atmış bende “kolay gelsin Allah yardımcın olsun 😅” yazdım?

Muhabbeti uzatmıyor galiba ne yapayım?

“sağol ya 😅” yazmış yani ben nasılsın falan bekledim 3 aydır konuşmuyoruz ama yazmadı ya da ben mi saçmalıyorum normal mi bu tepki lütfen bir şey deyin

6 ay önce flört ettiğim adamın arabası yolda kalmış instaya atmış bende “kolay gelsin Allah yardımcın olsun 😅” yazdım?
Cevapla