30 yaş ve üstü erkeklerin 18-25 arasına yürümeleri normal mi sizce?

Bence normal değil yani 18 yaşındayım 30 yaşında herşeyi deneyimlemiş biri bana yürüyünce sapık gibi geliyor sadece
30 yaş ve üstü erkeklerin 18-25 arasına yürümeleri normal mi sizce?
Cevapla