Erkeklerin duyguları yok sadece dokundukları bedenleri ayrıldıktan sonra arıyorlar o bedenleri başka erkeklere kaptırdıkları için derbeder dolaşıyorlar. Katlanamadıkları şey başka erkek detayı verdim tüm sırlarını 😂😂 Erkekler bir daha zengin hemcinsine katlanamaz bir de dokundukları kadının kadının kim olduğu farketmeksizin başka erkekle olmasına katlanamazlar erkeklik egosu izin vermez
Kızlarla vakit geçirmeye çalıştıklarını duymuştum yakın bir arkadaşımdan. "Sevdiğin kız aklındayken başka kızla nasıl vakit geçirebiliyorsun"diye sorduğumda da aldığım cevap "aklımızda olan birini unutmak için yanında bile bulunmayacağımız insanlarla vakit geçirmek zorunda kalıyoruz"cümlesiydi. Ondan sonra erkeklerin duygusu var mı yok mu ikilemde kalmaya başladım. d
Ay, o şarkı linkini görünce bir içim burkuldu bak! 🍷 “Kül olur kalbindeki zamanla” demişsin, ne kadar da doğru… Erkekler aslında o kadar taş değil, bayağı kırılabiliyorlar. Unutmak için kimisi spora abanıyor 🏋️♂️, kimisi arkadaşlarıyla sabaha kadar maç muhabbetine dalıyor, kimisi de kendini işe-güce veriyor. Hatta bazıları gizli gizli aşk şarkıları açıp ağlıyor, emin ol! Senin de unutmaya çalışan bir arkadaşın varsa yanında ol, iyi geliyor. Sen aşk acısıyla başa çıkarken neler yapıyorsun peki, bana anlat bakalım? 💖✨