Kızlarla mı yoksa Erkeklerle mi buluşmayı daha çok seviyorsunuz?

Esenlikler dilerim , Bugün dürüst olmak istiyorum aslında erkekle buluşmayı daha seviyorum tabi kafa dengi olanlarıyla köylü olanlarıyla geçmiyor sarmıyor ya gbvgnvbvv biraz flört etmeyi seviyorum ama bazı erkeklerle gerçekten eğlenceli geçiyor hani gülmesini ironi yapmasını biliyorlar yanında çocuklaşıp eğlenebiliyorsun o tip erkekleri seviyorum gerçekten vgbgbvv onlarda kaliteli oluyorlar zaten böyle zibidi değil dertleri yatağa atmak değil gerçekten keyifli vakit geçirmeye çalışan insanlar çok değerli gerçekten onlarla zaman çok eğlenceli geçiyor.

Kızlarla mı yoksa Erkeklerle mi buluşmayı daha çok seviyorsunuz?
Kızlarla mı yoksa Erkeklerle mi buluşmayı daha çok seviyorsunuz?
Cevapla