İnsan ilişkileri konusunda deneyimli birinin rehberliğine ihtiyacım var?

Öncelikle Merhabalar.

Direkt mevzuya gireceğim, tek seferlik hesap zaten.

Malum, konu aşk olunca beyin bile mantık fonksionlarını büyük ölçüde durduruyor.

Çalıştığım ofiste bir kıza aşığım. Beraber çalışıyoruz, onu görmeden bir saatim bile geçmiyor. Ona bu durumu hissettirmemek için elimden geleni yapıyorum ama kadınlar bunu anlar zaten. Seviyorum kızı ama bundan öte aşığım. Galiba bir sözlüsü var ve bu durumu artık devam ettirmek istemiyorum. Ya gidib konuşacağım, ya da işten ayrılacağım. Beraber mutlu olacağımıza eminim, her yönder her ihtiyacını karşılarım. O da boş değil, bir kaç sefer beraber yemeğe çıktık vs vs, çok konuşuruz vs vs. Ama bir tarafımda sözlüsü var, itiraf edersne kafası karışır, hayatı etkilenir diye endişe ediyor.

Direkt sorum şu, çünki benim mantık kıza karşı kelebek olmuş gibi: Konuşmalı mıyım, işten ayrılmalı mıyım?

Deneyimli birinin fikrini önemserim. Önceden teşekkürler.

Dip note: İşten ayrılmak beni finansal olarak yıpratmaz. Kendi evimde kalıyorum, finansal olarak sorunum yok.

İnsan ilişkileri konusunda deneyimli birinin rehberliğine ihtiyacım var?
Cevapla