Gece saatlerinde sevilmeyeşime ağlıyorum. İnsan neden sevilmez?

Hayatı boyunca sadece iki tane ciddi ilişkisi olmuş bi tanesinde aldatıldığı için ayrılmış. 5 sene sonra sevildiğini sanıp evlenmiş onunla da maddi konularda aldatılıp boşanmış. En ufak ilgiyi, en ufak bi şeyi sevgi zanneden bi enayi oldunuz mu hiç? İnsanlara bakıyorum ne kadar mutlular aile olmayı başarabiliyorlar. Hüngür hüngür ağlamak istiyorum. Bu kadar iyi bu kadar düzgün kalmaya çalışıp bi insan neden bu kadar sevilmez!
Gece saatlerinde sevilmeyeşime ağlıyorum. İnsan neden sevilmez?
Cevapla