Sizce bu ilişkinin geri dönüşü olur mu aldatma ya da başka bir durum hiç yok?

1aydır aramız kötü çok kavga ettik bağırdık sinirle sözler söyledik tamamen olumsuz duygu düşüncelere odaklı tek sorun aynı şeylerden kavga etmek synı şeylerden kavga etmeyince sorunumuz yok herşeyi kavga etmeden çözüyoruz mutluyuz birbirimize iyi geliyoruz bunu o söylüyordu ben sinirliyim beni herkes alttan alamaz bi ablam bi sen bana nasıl yaklaşacağınızı biliyorsunuz diyordu şimdide o kadar sinirli ki beni en çok sinirlendiren sen oldun diyor

Yaşananlardan dolayı bu ilişkide gelecek göremiyorum demesi zoruma gidiyor arabadan in dedi inmedim inatlaştım sinirle tek başına araba kullanmasın kaza yapar ben varken sakin gidiyor sadece onu düşündüm ama soğumasına neden oldu son zamanlarda hep kavga ettik engelleyeceğini söyledi evinin oraya gittim kaybetmek istemedim sevmediğini istemediğini gelecek göremediğini söylüyor tekrar buluşacağız şu an ayrılalım 1ay sonra arkadaşça deneyelim zamana bırakalım desem? şu an çıkmaza girdik çok olumsuz katı buzlar çözülse de olmayacak diyor ama bütün söyledikleri üstüste yaşanan olayların etkisindenmi söylüyor? düzelme şansı yokmu?

Sizce bu ilişkinin geri dönüşü olur mu aldatma ya da başka bir durum hiç yok?
Cevapla