1aydır aramız kötü çok kavga ettik bağırdık sinirle sözler söyledik tamamen olumsuz duygu düşüncelere odaklı tek sorun aynı şeylerden kavga etmek synı şeylerden kavga etmeyince sorunumuz yok herşeyi kavga etmeden çözüyoruz mutluyuz birbirimize iyi geliyoruz bunu o söylüyordu ben sinirliyim beni herkes alttan alamaz bi ablam bi sen bana nasıl yaklaşacağınızı biliyorsunuz diyordu şimdide o kadar sinirli ki beni en çok sinirlendiren sen oldun diyor
Yaşananlardan dolayı bu ilişkide gelecek göremiyorum demesi zoruma gidiyor arabadan in dedi inmedim inatlaştım sinirle tek başına araba kullanmasın kaza yapar ben varken sakin gidiyor sadece onu düşündüm ama soğumasına neden oldu son zamanlarda hep kavga ettik engelleyeceğini söyledi evinin oraya gittim kaybetmek istemedim sevmediğini istemediğini gelecek göremediğini söylüyor tekrar buluşacağız şu an ayrılalım 1ay sonra arkadaşça deneyelim zamana bırakalım desem? şu an çıkmaza girdik çok olumsuz katı buzlar çözülse de olmayacak diyor ama bütün söyledikleri üstüste yaşanan olayların etkisindenmi söylüyor? düzelme şansı yokmu?
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer