AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
109Cevap
Bende aynısından isistiyorum. Hayırlısı diyeceğiz artık
amin inşallah. s
Istemeye devam et ama olumlu bir sekilde karsina cikacaktir
inşallah. s
Uzun boylu diyo olgun diyo istegim yok diyotamam neyse bulursun ins
inşallah. s
senin istediğin gibi biriyim ama istemiceğini biliyorum
teşekkür ederm.
rica ederim inşallah karşına cıkar benim gibi salak cıkmaz
inşallah kendinize hakaret etmeyin iyi günler.
sizede
ben şu devirde artık gerçek, saf aşkın kaldığını düşünmüyorum. Tüm erkekler ihtiyaçlarını karşılama peşinde. öyle olacağına hiç olmasın boşver.
aynen o yüzden artniyetli olmasın dedim ya. s
Bence tipe değil kişiliğe Önem veren biri olursan Ve birde güvenirsen En kıza Zamanda olur inşallah ne diyim :)
birinin yorumuna yzdm yeni kişilik die. s teşekkür ederm
Bence fazla birşey istemiyorsun, nasip kısmet çıkar birgün..
inşallah./
Aynen bende rüyamda hep aşık oluyom ama henüz olamadim
rüyalarda güzeldir.
Bende istyrum ama guven veren birini bulamadim ve tanismak isterim senle
teşekkür ederm.
Ozele gelirmisin rica ediyorm kirma lutfen
Nolur kirma
Lutfen
Aşka inanmıyorum şahsen
bende ama ümitler bitmior :)
aşk yok sadece birisine ilgi duyuyorsun zamanla hislerin ya çoğalıyor ya azalıyor ya da terkediliyorsan daha sonra o hisler nefrete kine dönüşüyor. ama aşk sonunda bitiyor bir şekilde sevsen bile.
bilemiyorm ya teşekkür ederm.
ve sevince tüm riskleri düşünmüyor insan sonunda üzüleceğini çok acı çekeceğini çünkü ona bağlanıyorsun
e yani haliyle öyle olur.
Üzülme daha yaşın genç. büyüğünce olursun...
ahahha :D inşallah.
Kolay mı onu bulmak? 3 yıldır arıyorum ben..
ben aradıgım yılları sölemeyip susuyorm :)
Yaşın var demek :) bende bir tane olsun tam olsun benim olsun kafasındayım. Çok şey istemiyoruz tabiki. Kendine güven olcağına inan bol bol dua et. Bol bol sosyalleş insanlarla kaynaş.
Şu negatif yorum yapanlara anlam veremiyorum arkadaş. Benim tanıdığım çokta iyi ve hayatının aşkını bekleyen erkekler vardı. Bu romantik ya da ideal erkek kalmadı mantığı nedir. Çerçevenizi kendi dünyanızdan belirliyorsunuz. Dışarda koskoca bir hayat var. hayırlısını iste bozma moralini ayrıca :)
SAol canım benm ALLAH ım kalbine göre versin bende senn gibi düşünüyorum ama bayanlık hali :)
İnşallah seninde benimde :)
amin :)
uzun boylu ararsan tabi bulamazsın
nie
uzun boyu 180 üstü olarak algılıyorum 185 üstü insanların çevresinde çok kız oolur iyi kötü boyu uzun diye hep en güçlü onlardır hep en cool karizmatik onlardır böyle adamların aşklaa işleri yoktur neden mi zaten istedikleri zaman kız bulabilirler her kız vermeye hazırdır ne kadar tipsiz olurlarsa olsun elvet bunlara aşık olan seven kızlar vardır bu yüzden bu adamlar aşk yaşamak istemezler niye bir kadına bağlanmak istesinlerki herşeyleri vvar cünkü
hm. s. s benm uzundan kastım o kadar değilki. s
ne kadar? :D
sana ne lazım ablam :D adssadas boy uzun denilince 180 üstü geliyor akla
1,75 üstü. s
ben 174 üm olmaz mı? :D
gezmeyi çok seviyorum :D güvenicek temiz bir kız arıyorum :D ama kız bırak gezmeyi merdiven çıkarken yoruldum diyor sdsadsa
offfff. s
of iyi anlamda mı kötü anlam damı? :D
ALLAH için dalga geçmeyin bnmle ya.
dalga geçmedim ki
gayet ciddi konuşuyorum sen kendine bir sevgili arıyorsun ama burada arıyorsun burada sadece yardım cı olabiliriz sana sevgili olamzyız
ama en ufak sevgililik le ilgili bişi yazıncada senle dalga geçmiş oluyoruz
peki teşekkür ederm.
Notu görmesem bir şey derdim;ama neyse... :))
:((
bu aşk arayışı için yazmadım;ama içimden söyledim tabiki.
peki.
Herkes boyle birşey ister :)
hmm pki teşekkür ederim.
beddua için geldim edersen sevinirim teşekkürler
ALLAH seni gülme krizine soksunda 10 saniye nefessiz kal.
ya iyi de sen iyi birisisin herhalde beddua ya bak ya :D:D
merhametliyim.
teşekkür ederim o zaman :D
güzel şeyler istiyormuşsun aslında hahahahah
teşekkür ederm :)
rica ederim :D
Öyle biri yok maalesef nesli tükendi onların
öylemi dersin :)
demi
Evet
yazık oldu insanlıga desene.
inşallah bulursun aşkını
inşallah :)
Bence tez zamanda bulacaksın :)
inşALLAHHHHHHHHHHHH :)
Amin :)
Stoğumuz yeni bitmiştir.
of. s
Elbet bulursun takma kafana.
kaldımı ki
Kaldı tabi ki. İnsanlar burada konuşulanlar kadar değil. Elbet sadık olanı bulursun. Benim mesela hiç sevgilim olmadı daha. Bekliyoruz bakalım elbet gelir seveceğin birisi.
inşallah. s
Askmi istiyosun kendi duygularina kolemi?
aşk.
Kar zarar hesabi yapiyosun askta kar zarar hesabi olmaz
aşkta kölelik zar veya kar olamaz. özgür olamadıktan snra aşk olmaz zaten.
Eger ask istiyosan aklini bir koseye birak asiklar delidir duysuyla hareket eder deli ile asik arasindaki fark delinin aklinin bir daha gelmiyecek olmasidir hos akil basa geldiginde akil intihar eder
anlamadım :D
Ask akil isi degildir anlamadigin taraf ney
anladm şimdi.
Sen ne verceksin peki aska karsilik
Sevgimi , sadakatimi , ilgimi , şefkatimi , hayatımı , kalbimi.
Peki ciddiysen ama gercekten ciddiysen cesursan bana mesaj at ozelden
cesurlukla alakası yok bunun cesur olacam die hata yapamam. ben burada aşk bulmak için yazmadım sadece fikir istedim o kadar.
Sen fikrini ben zikrimi soyledim sen deniz olmak istersen ben cakik tasi olmaya raziyim
Cakil tasi pardon
Bekliyorum..
Bu devirde zor ama yok denemez..
hm teşekkür ederm.
Bizde efendi temiz birini arıyoruz daha bulamadık :D umarım sen bulursun aramaktan vazgeçme
teşekkür ederm.
Malesef bende istiyorum ama olmayınca olmuyor
demi. s
Kısmet acele etme pekte cok
etmiorm.
Zararlı çıkarsin
yani.
Nu aradigini hic bir zaman bulamazsın onu da ekliyeyim
kısmet.
Ucundan sana ayirayim mi?
anlamadım
İnce yaptı anlamazsın :F
anlatın o zmn :D
Gözünü seveyim yaşın kaç? Ne bu merak
22 canm bişeymi var hayırdır ergen sandın herhalde?
olur daha gençsin 30zuna kadar yolun var tadını çıkart
30 dan evlenimi çocukmu yapim aşkmı yşayım?
Hayırlısı olsun bulursun beğendiğik biri yok mu çevrende. Iki bakış at.
yok ya hepsi artniyetli varlıkların. s
Şimdiden böyle düşünürsen zor olur.. Vardır illaki
inan yok.
Nesli tukenmekte artik
bulsakta türetsek diomuşum :D
uzun olmasa olmaz mı? boyun kaç?
bu mu cvb yani?
uzun boylu istemişsin ben de boyunu sordum ona göre cevap vericem hayret bişi
1,65
1.65'sin ve 1.80 üzerinde boy istiyosun? hayır anlamıyorum nedir sizin bu boy sevdanız yani 5cm uzun olsa olmuyo mu ille develerle mi çıkacaksınız?
ya kim demiş 1,80 den uzun istiorm die. benim uzun anlayışım 1,75 den sonrası bir kere.
ne farketti? 1.75 altı olsa olmaz mı yani? kısa erkekler sizin deyişinize göre yalnız ölsün gebersin dimi? biz yalnız kalalım sizin uzunlarla el ele tutuşmanızı öpüşmenizi izleyelim sonra geberip gidelim dimi? siz bunu istiyosunuz ne diyim sizler akıllanmicaksınız harbiden uzun boya tipe önem vereceğinize ruh ikizinizi bulun
ruh ikizim olduda boyun kısamı dedim :)
demene gerek yok size göre ille uzun olcaz olmadan olmuyor ameliyat olalım o zaman belki bir şansımız olur.
saçmalamayın lütfen :)
hala saçmalama diyo yaa. ya boyun 1.65 ve 1.75 üstü istiyosun sonra saçmalayan ben mi oluyorum. ben sana şunu soruyorum hala cevap vermiyosun 1.75 altı olsa nolur yani 5cm uzun veya 6 cm uzun olsa olmuyo mu?
ya da aynı boyda olsa? haa işin içine topuk giriyo tabi
kişilik önemli boydan önce diorm bende.
hem oraya uzun boylu olsun diye şart koymuşsun şimdi de kişilik boydan önce diyosun çelişkiye bak yaa
of. anlamıyorsanız anlamayın 100 kişi yazmş hepsine aynı şeyi yazdm nerdeyse. kişilik herşeyden önce diorm ! analmicak ne var ya.
ya kızım asıl sen yazdıklarını anlamadan burada benle tartışıyosun orda yazmışsın ki uzun boylu olsun. şimdi de diyosun ki kişilik. kişiliğin hiç bir önemi yoktur milleti kandırmayın sizin için varsa yoksa tip ve boy başka hiç bir halt yemezsiniz. kişiliğe önem veririm diyip serserilerle it kopuklarla sevgili olanı görüyorum her gün yaa. ya kardeşim neden boy neden yani neden uzun olmamız gerekiyo lanet olsun ya Allah belasını versin bu kısalığın.
Valla ben 170 boy ama desende sana bakmam
gizliye baksanda göremezsin ondandır !
Haha varliklara bak burdan sevgili ariyorlar
Annecigine bu kriterleri soyle baksin
anneme kalsa :D
Gözlerinizden öperim.
anlmadm?
Xper yani.
ahahha :D yorum olsun die yorum yani :D
:D :D Evet sakıncası yoksa :D
Hepsiburada da satıyorlar git satin al.
siz aldınızmı :)
Hayır lazım değil bana
zaten yakışıklı erkekler aşk istemez aşık olurlarsada gider en olunmadık kıza olurlar.
İnanmayanlardanım ben :)
bende inanmıyordum bana o kadar aşık olan olmasına rağmen. bugun farkettim. Farkettiğim şey sadece boşluktu koca bir boşluk. İçinde kaybolunca bulunamayacagın kadr büyük bir boşluk.
Acısı kötü oluyor hiç bulaşma bence :)
bulaşmışsınız demekki nasıl kurtuldunuz?
Kabullenince zamanla alışıyorsun..
Sen sevemezsin Sevilmek istersin
nie
Basit.
söyleyin bilelim s
Erkek arzular kadın arzulanmak / erkek sever kadın Sevilmek.
ben istisnayım o zaman dli gibi sevmek istiorm :/
Maalesef benim gibi yogun seven yok artik
bir önceki sorundan tanıorm seni sevgin sende kalsın.
Ahahah :-D
ahanda polis :D Polis amca bu insanlrı kandırıor :D
@bırakbi ;)
@Rusasigi doğan kardeş bir senin yorumunmu güldürür adamı çok fırlamasın ya :))
@Ümitsltık Eyvallah:)
nedemek :))
@Rusasigi dobra dobra konuşuyor ben buyum diyor, bence kandırmıyor ahahah :-D
Aynen yaa bende isterimm
zor buluruz ii bişey istiorz kötü istesek kapımızda beklerler. s
Evet ya :/
kısmet :/
Hayirlisi olsun :)
amin inşallah. s
Insallahh :)
bende istiyorum ne olacak :(
Niçin gizli olarak yazıyorsun ki
sulanmasınlar die.
Açıkçası düşüncelerin güzel ama realitede bu düşüncelerini gerçekleştirmen zor
malesef öyle duruor.
Bunun sebebi güven olayı. Bir de sevene gerçek değerin verilmediği gerçeği
olabilir.
Senin gibi biri arıyorum bende :)
inşALLAH bulrsunuz.
inş buldum ama o benim gibi düşünmüyor sanırım :)
https://www.youtube.com/watch?v=EEFuRA7vyXc
bir dinle istersen sözlere dikkat tabi :)
böyle birini bulmak çok zro
niye ki ya. s
bilmem sen 4 4 lük birisini istiyosun oda zor gigbi
yo 2 2 lik olsun yanlışlarımzıı beraber telafi ederiz :)
öyle diyosan olur D:D
inşALLAH bakalım :)
Hmmmm mezar taşı için guzel yazı olmuş :)
ALLAHım korusun.
Bu topraklarda öyle bişey yok kıta ve dünya da dahil ama umudunu kesme yaşamak güzel
orası öyle tabi.
arayana aşk her zaman vardır
yok işte.
emin ol var sadece karşındaki insanı iyi analiz etmen lazım
ediorm ve ettikçe nefret ediorm. s
sebep neki hepmi hayırsızlar senin karşına geldi
vallahi evet. s
hehe aynı sorun bendede vardı sadece moralim 1 ay bozuk oluyo sonra kanım kaynıyo ve yeni arayışlar içine giriyorum buda sanırım gerçek aşkı bulana kadar sürecek. Bence aynısını sende yap ümidini kaybetme illaki günün birinde bulucaksın onu ama evdede boş boş oturma tabi arayışa devam :D
ahahhaha ALLAH ım razı olsun inşallah gerçekten güldürdünüz :)
Allah sizdende razı olsun :) aynen böyle işte moral bozmak yok gülmeye devam :)
teşekkür ederm :)
rica :)
Aşk diye bir şey yoktur
demi. s
Aynen öyle senin kararın ama kendin kandırma derim.
aynen teşekkür ederm. s
Rica ederim.
bir aşık olan pişman bir olmayan zaten :D
demi :S
olma boşver. ya da acele etme. zamanı gelince o seni bulur zaten
bulacagı yok evde kalcam evde :D
her kör satıcının bir topal alıcısı olurmuş :D
sizi gebertebilirim :D
hahahah :D üzme kendini hatun acele etmee elbet çıkar karşına biri
inşallah ya. s
:// :D
Zor degil bulursun insallah
inşallah. s
bunun kız versiyonu varsa ben alıyım.
bilmiorm
düzgün bir kızsan düzgün birini bul
yokki
merak etme söyle bir yakısıklıyla cık yoldan cıkarsın :)
kötü devir işte. s
kendıne hakım olamıyorsan senın sorunun dogru kişiyi bul istiyenı degıl yuva kuranı
yuva kuranların hepsi de sadık çıkmıor malesef.
kölemi beklıyodun :D
of. ben ne diorum siz ne diorsunuz sırf yorum olsun die yorum atmayın ya !
aşk artık koca bir yalan.
demi :/ daha aşkı tadamadan bittimi yani. s
kısa sürede sıkılacak birine benziyorsun
ALLAH tan benziorm öyle değilim.
aşık olacagım kişi uzun boylu olsun nedir yav.
Evet bitti =/
#DıkşınDıkşınn.. 😜🔫
:)))
Knk en sondaki facedeki imzam :Ddd:D
peki.
Leyla mecnun aşk bitti
aşk değilmişki bitsin. s
Gerçek mutluluğu bulduğunda aşk olduğunu anlarsın insan hayatında sadece bir kere bu kadar mutlu olabilir
zannetmiorm da sanmıorm da. s
Umut iste
kısmet hayırlısı olsun inşALLAH. s
Aynen
Biri beni andı sanırım :)
malesef. s
Yalnızlık benimde canıma tak etti :)
ksımet. s
Seninkide kısmet :)
Diyarbakır'dan selamlar :-)
Ve Aleyküm Selam.
Böyle saf bir ilişkiyi evlilikte bulursun toprağım.
Geçici aşklarda değil
sevmeden evlenmek istemiorm. s
Sevip öyle tatillere filan çıksan aşkın tılsımı bozulur.
Biraz tanıyıp sevip, dokunmadan evliliğe yol almalı yoksa istesen bile karşı koyamaz, en iyi ihtimalle sadece öpersin... Aşk sınırları kaldırıyor, şehvet karıştı mı bitiyor
aynen öyle zaten. siz anlamadınız beni evlenmeden yapacagm demeedim zaten saydıklarımı.
Ben de diyorum ki öyle tatillere gitmek, samimiyetin ilerlemesi yakınlaşmayı ister istemez getiriyor. En iyi ihtimalle sadece öpüyorsun. Aşık oldun mu hep yakın olmak istiyorsun
anladım anladım.
İyi o zamn
Ben olanilirmiuim ama boyum kisa
teşekkür ederm.
hayırlısıyla olur inşlh
inşallah. s
benim gibi seven bulamazsın.
buluurm inşallah.
beni sevebilirsin.
teşekkür ederm.
rica derim, ben ciddiyim
Aşk herkese uğramaz genç
aynen belli.
beni tarif etmişsin adres vereyim gel iste beni :D
oldu.
işine gelirse
hayir ask var
hmm
Antep?
derken?
Güneydoğu Anadolu Bölgesinin en güzel şehirlerinden biri :)
aynen
sen denk gelmemıssın
sen geldinmi :P
evet
maşallah darısı başıma o zmn :D