20 lik kızlar neden + 30 erkeklerin peşinden koşuyorlar? Hiç utanmıyorlar mı?

Ahlakımız bozuluyor... Davul bile dengi dengine

Güncellemeler
1 yıl
Arkadaşlar ben soruyu her gün bu şekilde soru soran pembelilere ironi olsun diye sormuştum ama :D Olumlu olumsuz yorumlarınız için teşekkür ederim :)) Bazılarınız ciddiye alıp bana kızmış ama ironi ironi :D
20 lik kızlar neden + 30 erkeklerin peşinden koşuyorlar? Hiç utanmıyorlar mı?
Cevapla