Aslında bunun sebebi saçma sapan bir şekilde işte Ben olgun seviyorum işte ben benden yaşça büyük insanları seviyorum gibi kendilerini birtakım oturttukları saçma düşüncelerden kaynaklanıyor neticede artık insanlarla ahlak utanma namus bu gibi durumlar çok kalmadığı için her yaşadıklarını kendilerini normal kabul etmeye başladılar asıl sıkıntı burada başlıyor ve yaşanan ahlaksızlıklar toplumda o kadar normal bir hal aldı ki benim hayatım benim özgürlüğüm diyerek yapmadıkları kalmıyor aile bağları veya namus kavramı değil hiçbir şey kalmadı
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
Basit daha olgun diye gidiyorlar fakat bir haber vereyim 20 lerin başlarındaki kızlara size yazanların çoğu Abaza 30 lu yaş sendromuna girmiş hayattan belkide ot gibi gelip giden kişiler adam benden büyük benim hayatla ilgili daha fazla tecrübem ve planım var. Bu yaştaki kızlarda ise daha çok baba figürü ile gidiyor ya da tecrübeli diye
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Utanmalı mıyım... 😔👉🏼👈🏼
25liler bana çocuk geliyor yaa 😔(tip olarak değil akıl olarak.) ya trip atıyorlae abi... Gıcık oluyorum. Ah şöyle yaşlarıma yakın ve olgun kafalı bi bey😔yoksa biz de çıtır istemez miyiz🙁
En fazla 5-6 yaş olsa ideal aslında 🥰210 Yorumla- 1 yıl
Sevgili güzellik açıklamayı okurmusun (kalp, çiçek, envayi çeşit güzel emojiler) :D
- 1 yıl
Ahahaha :D Ya galiba yazılı ironi anlaşılmıyor çok. Benim ironileri de hep ciddiye alıyorlar hahaha :D
- 1 yıl
Sanırım öyle :D Ondan sonra mimleniyorum sapık, pislik, kadın düşmanı diye ahahah. D
- 1 yıl
Eehhehe çok teşekkür ederim. bilmukabele her daim yanındayım şu sitede tanıdığım en ponçik insanlardan birisisin valalhi (çiçek) Eskisini bilmiyorum çünkü 10 senelik hesap olmasına rağmen 1.5 senedir faalim. Bazen insanlar eskileri anıyor Alalhalla gerçek mi acaba diyorum...
- 1 yıl
@yeterhayeterhayat bana siteyi terk etti dediler bynarcosla birlikte aynı dönem aylardır. Bizim de iletişimimiz vardı yoksa...
Aşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. Bende 30 ve üstü erkeklere bakarım çünkü daha mantıklı düşünebiliyorlar hani bir meyve nasıl olgunlaşmadan koparılırsa tadı iyi olmaz işte bu işler de böyledir 😄
31 Yorumla- 1 yıl
:D:D:D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
30Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 28,4b cevap paylaştı.
1 yılHiç utanmıyorum neden utanayım çolukla çocukla mı uğraşacağım
92 Yorumla- 1 yıl
Olgun erkeklerinde çoğu aynı
- 1 yıl
Bende yaş farkını problem etmem aslında soru ironiydi ama çoğunlukla ciddiye alınmış :D Kızlar burnu kalkık şekilde paylaşıyor ya her gün o yüzden paylaştım :D Erkeğinyaş olarak 8-10-15 yaş daha yaşlı olması bence de ideal olanı...
1 yılOğluşum ondan değil o. Baba sevgisi görmemişler, o yüzden. Psikolojik açıklaması bu😂
24 Yorumla- 1 yıl
Annem yaaa psikolog annem :D
- 1 yıl
Hehehe tabi tabi😂😂
- 1 yıl
Annecim beni bir tek sen anlarsın başkası yalan valla :D
- 1 yıl
Elbette😌😂
Genelleme yapmıyorum ama olgun erkekler daha aklı başında olduğu için
71 Yorumla- 1 yıl
Şimdiki genç erkekler bizden büyükleri cebinden 100 kere çıkartır aklı başında çok genç var ha ilişki kurmam da yani genç erkek toy erkek muhabbeti saçma yetiştirilmeyle alakalı tamamen
- Aşk İlişkileri konusunda 974 cevap paylaştı.
1 yılÇoğunlukla kızların kafada var o yüzden olgunluk yaşla alakası yok hatta yaşı daha büyük olanlar çoğunlukla vasıfsız bir işçi oluyor daha gençlerden çıkıyor çoğunlukla kamu personeli memur falan en basitinden idari yargı ön sınavlarına yani hukuk meslekleri için yapılan sınavlara gençler katılıyor kpss aynı zaten dedim müfettişlik denetmenlik vesaire örnek sürüyle veririm yani
11 Yorumla- 1 yıl
Başarı oranında ise zaten direkt bilmem kaça katlıyorlar bunun yaşla falan alakası yok tamamen kendini yetiştirme kızlar öyle erkekleri seviyorsa demek onlarda öyle
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
1 yılGenc erkekler de buyuk kadinlardan hoslanabilir. Ona serbest mi :) Bunu ahlaka baglamamak gerek. insan 50 sinde de yanlis yapabilir. yapmam diyecegi seyi de yapabilir.) Etkilenmek insana mahsus. 20 sinde degil 30 olsa erkek 40 olsa anormal mi olacak. 20 cok genc fakat 24-25 yas sonrasi 10 14 yas fark normaldir. Ahlaksizlik sadece bedende degil, ruhta da karakterde de cikabiliyor maalesef. Sosyal medyaya girin bakın kimler kimlerin arkasindan haksızca neler diyor :)
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.
1 yılHadi o artik klasiklesti de, asil 20lik ergenler ne diye 40+ kadinlarin pesinden kosarlar? 😅🤣
42 Yorumla- 1 yıl
Aaaa terbiyesizlir püüüü :D
- 1 yıl
Kulaklarini cekmek lazim 😅
Hemcinslerine sormalisin neden 20' lik pesindeler erkekten talep olmadıkça kadınlar yüz vermez belli sebepler olmadikça
21 Yorumla- 1 yıl
Bu değişkendir talebim olmamasına rağmen deneyimlerim oldu bu 3 kişiyle 20-21 yaşındalardı. Soru zaten ironi kızlar her gün paylaşıyor diye sordum bu sorudan...
Gizli Üye(18-24)1 yılYaa söyle benim takilmamin sebebi erkekler 30 dan sonra olgunlaşıyor diğerleri çocuk gibi. Bir avantajı da şu ben 22 yaşındayım 40 yasındaki biriyle olsam adam yasliyken ben hala gencim ve yanında çıtır genç bir kız olduğu için gözü dışarı kaymaz
32 Yorumla
Cevap sahibi1 yılYani ben biriyle evlenip beraber yaşlanmak istemiyorum mesela bir erkek 25 yaşında falan sakalı bıyığı falan çıkıyor zaten yüzü istemsiz kirisiyor ve göze batmıyor 50 yasındaki adamlar bile çökmüş görünmüyor hala karizmatik duruyor yaa kadınlar yaa 27 yaşında yüzü burusan arkadaşlarım var ki kötü duruyor
- 1 yıl
Aferin valla iyi gözlemlemişsin. Kadınlar genelde feminist duygular ile busöylediğini kabul etmez. Kemik yapısı bile kadında daha çabuk deforme oluyor...
Aşk İlişkileri konusunda 935 cevap paylaştı. Koşabilirler sorun yokta hep olması ilginç ama biz gencecik olsun diyince tepki de gösteremezler
12 Yorumla- 1 yıl
Evet aslında bu karşılıklı rıza meselesidir.
- 1 yıl
22 yaşında bir kadın 36 yaşında bir adam isterse kimse karışamaz 22 yaşında koca kadın olmuş ama 35-36 yaşında adamlar da çevresinde ben daha genç daha çıtır istiyorum diye aradığında aynı zihniyette biri ama böyle düşünme ne kadar da bilmem nesiniz işte erkek değiller mi demesinler çünkü onlarında yaş istemesi maddi anlamda hayatitdaha güçlü erkek olmuş olması
1 yılSadece kızlar değil erkekler de aynı şekilde kendinden büyük kadınlara ilgi duyuyorlar, 18 den büyük oldukları sürece yaş önemli değil herkes istediğiyle olsun fakat yaş farkı çoksa sağlıklı bir iliski olacağını düşünmüyorum
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
1 yılBirazdan ki kizi etiketlicektim ama olmuyor
Neyse
Ne alaka be
12 Yorumla- 1 yıl
Aşkın yasin vardir
Ve buda en fazla 5 tir
Bu kadar - 1 yıl
Evet yaa sürekli taciz ediyolar mesaj atıyorlar işinize bakın be kardeşim alalla
Gizli Üye(36-45)1 yıl18,20'lik erkeklerde 35,40'lı kadınların peşinde. Özenti bence. Bir de olgunum diyorlar ya gel de gülme
22 Yorumla- 1 yıl
Vallahi yaa manyamışlar.
Cevap sahibi1 yılSaçmalık işte kendi yaşıtlarınızla takılın gençler
- Aşk İlişkileri konusunda 646 cevap paylaştı.
1 yılSevgisizlik gorulmemislik aile sevgisi almamis genç kızlar büyük ve olgun erkeklere ilgi duyar onun her anlamda yeterli ve tecrübeli olduğunu düşünür ama psikolojik olarak altında bu sebepler yatar
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 327 cevap paylaştı. Para ve güç için çünkü; yaşıtları henüz hayata atılmamış ve ekonomik özgürlüğü yok çoğu ailesine mecbur
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılher 30 yasinda olan sapik her 20 de ergen degil kabullenin artik
314 Yorumla- 1 yıl
Genç kızlar olgun erkeklerin peşini bıraksın. Genç kızlar kapatılsın. Yolda yürüyemez hale geldim ya her yerimden çekiştiriyorlar..
Cevap sahibi1 yıloha hdjshsjdbsjs benim kastetigim nokta o değil aslinda
- 1 yıl
Anladım ama sorunun amacını kavra istedim :D
Cevap sahibi1 yılanladim anladim 😅
ama Şu an bakis acim degisti biraz yani dusunsene kadin 20 adam 33 yasinda- 1 yıl
:D:D şaka bir yana var böyle durumlar ama nadir :)
Cevap sahibi1 yılbenimde ilgi duydugum adam yasca buyuk benden sence bu yanlis mi
- 1 yıl
Hayır ben yalnız bulmuyorum. Fakat bir kaç tecrübem oldu. Zamanla şunu anlıyor insan güzellikmiş, zeka seviyesiymiş bunlar yeteri kadar olsa bile hayat tecrübesi ve itaatkarlık çok farklı bir durum.221 yaşında ki bir kız muhtemelen 3-4 sene sonra bugun hor gördüğü çoğu şeyin aslında doğr, doğru olduğunu sandığı pek çok şeyin ise yalnış olduğunu kavrayacağını gördüm. Önceden kriterim yoktu 20 yaşında ki kızın aklı başındaysa olur derdim. Şİmdi 23-25 minimum kendi yaşımda birisi için. Ya da itaatkar olup partnerinin tecrübelerine ve kendisine güvenip onun sözüne girecek. Böylesi de manipule ediyormusum gibi hissettirebilir.
Cevap sahibi1 yılkisaca ilişki için geçsin diyorsun yani
Cevap sahibi1 yıltesekkur ederim guzel aciklama için, emeğine saglik
Cevap sahibi1 yılher şey oturup olgunlasinca aslinda bakmak gerek bu islere sanirim cunku genc erkeklerle iletisim kuramiyorum cocuk gibi geliyorlar
- 1 yıl
Rica ederim umarım her şey gönlünce olur...
Cevap sahibi1 yıl😊🙏🙏
- 1 yıl
Ben bir ilişkide erkeğin daha olgun olmasını her zaman savunurum zaten. Şu bir gerçek ki el bebek gül bebek büyüyen ya da sokak kültürüyle yetişmiş erkekler çoook geç olgunlaşıyorlar. O yüzden
seni anlıyorum. Yine de bu zamanda güvenilir erkek bulmak zor. İlla arada 5-10 yaş var diye o erkeğin senden daha olgun olacağı anlamını da taşımaz her zaman...
Cevap sahibi1 yılhaklisin
Gizli Üye(18-24)1 yıl30 yaşındakiler neden 20 lik çıtırın peşinden gidiyor?
22 Yorumla- 1 yıl
Soruya soruyla cevap verilmez ki...
Kosmak değil o genelde erkek istiyor kız da daha çok ilgi hediyeler maddi açıdan sınırsız oldukları için kabul ediyor
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılÖncellikle genelde ilk sinyali erkekler veriyor kızlari tavlayabilirlerse de zaten ilişki oluyor kızları duygularıyla tavlamak cok basit ve bunu da büyük erkekler basarıyla yapabiliyorlar
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
1 yılBu yaştan sonra çocuk bakıcılığı mı yapalım yaw?
🤣😅😂🤣🤣
10 Yorumla
1 yılLan bakire bulsak zaten kendi yasitimzda alicaz
10 Yorumla
1 yılKadınlar güç sever, gücün de yaş ile orantılı olduğunu düşünürler.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,4b cevap paylaştı.
1 yılHerkesin fikri saygı duymalisin reis zevkleri farklı herkesin
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
1 yılUtanması gereken 30 erkekler de işte ne yaparsın sjsjsk
10 Yorumla Kızlar hep büyük yaşların peşinde taki 30 dan sonrasına kadar
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılYo ben sevmiyorum 😄 asıl onlar uzak dursun genç güzel görünce bakmasınlar rahatsız oluyoruz yahu
20 YorumlaGenelde tam tersi oluyor 30 yaş abidir bacımdır gözümde ama Evet öyle insanlarda vardır sağlıklı olduklarını düşünmüyorum filmlerden etkileniyorlar diye yorumladım 26 üstü yazdımı direk engel
30 Yorumla
1 yılBizim sınıftaki 18 likler 33 yaşındaki adama amca diyorlar ama ndndnd
14 Yorumla- 1 yıl
Ama kerem bursin sevgilin olsun mu deseler koşarak giderler değil mi? O zaman amca demezler. İki yüzlü sistem iki yüzlü insanlar :)
- 1 yıl
Ahajssd bilmem ki
Aslında onun da boyu posu var altında audisi var - 1 yıl
Parası varrr :D Bu arada nickine yeni bakttm sana belki saçma gelecek ama napolyonun eltisinin sarayını ziyaret edip sarayın bulunduğu semtte 2 ay yaşadım askjfbaskfjasb Gürcistan da...
- 1 yıl
Yaparsın sen kankaaa ndndnd
1 yılkadının en çok talep edildiği yaş 20-30 yaş arasıdır çünkü güzelliğinin zirvesindedir. Ama erkek için aynı durum değil. Gerek karakter olarak gerek maddi kazanç anlamında ve statü anlamında erkek büyüdükçe gelişir.
10 Yorumla
1 yıl10 sınırları zorlasa da olmaz diyemeyiz.
Esas olan tabii maddi-manevi denklik.
Utanılacak pek durum olduğunu düşünmüyorum.
Diğer bir hussus erkekler kızlara göre daha ileri yaşta olgunlaşıyor. Bu da önemli bir ayrıntı...10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 14,7b cevap paylaştı.
m 1 yılKoşan yok kendinizden element uydurmayin
26 Yorumla- 1 yıl
Sana koşan yokmuş kanks üzücü...
- 1 yıl
Sanada yok merak etme günde 500 kıza yazınca zaten illa 4 5 yazar onlarda gider sonra.
- 1 yıl
Senin adına üzüldüm kanks :D
- 1 yıl
Hayatımda biri varken zaten bı beklenti de olmam sapiklikdan vazgeçtiği deutlu biri olucaksin zaten bol şanslar cavv
- 1 yıl
Hiç üstüme alınmadığım gibi yaşamış olduğun hayata acıyorum :D Ne sapıklığından bahsediyorsun sizin sülalede erkekler sapıksa bilemem de hayatımda hiç kimseye bırak sapıklığı rahatsızlık vermedim:Öptüm bende çavv canm
- 1 yıl
Uza hadi
Aşk İlişkileri konusunda 1,9b cevap paylaştı. Ergen olabilirler abi arıyorlar bence kendilerine 😀
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,6b cevap paylaştı.
1 yılMaddi olarak güçlüler diye bence.
25 Yorumla- 1 yıl
Mantıklı bir sebepten yaklaşılsa da zamanla kişilik karakter açısından da uygun görüyorlar mentor gibi...
- 1 yıl
Onlar öyle ama bunlarla konuşan erkeklerin amacı ne çocuk avutmak mi? Evlen kendi çocuğunu büyüt derdin çocuk büyütmek ise demek geliyor içimden.
- 1 yıl
Haklısın zeki ve güzel olsa bile hayat tecrübeleri eksik ve aynı telden konusamıor pek çoğu. Ancak erkeğine itaat eden genç kadınlar kendilerinden yaşça büyük bir erkekle sağlıklı bir ilişki kurabilir, en önemli etken erkeğin iyi niyetli olması. İtaatten kastım, deneyimlerimden yola çıkıyorum.''yaa ne kadar bilgilisin tecrübelisin hayat konusunda deyip, kendi kafasına oturmayan bir konu olduğunda aynı saygıyı göstermiyor bu sefer 35 yaşına gelmişsin gibi saçma slk feministçe konusan tipler var. Bunlarla ilişki kurulmaz zaten. Genç olan diyecek ki yaa evet bu adam görmüş geçirmiş inatla böyle diyorsa benim şu an kavrayamadığım bir şeyler olabilir. Sonra düşün tartış konu hakkında değil mi?
- 1 yıl
Sezen Aksu'nun bir konserinde dediği gibi;
"Akranıyla uçmayan kuşun sesi havadan değil, tavadan gelir." - 1 yıl
Ehhehe
- Aşk İlişkileri konusunda 4,5b cevap paylaştı.
1 yılhahhahah
aynen
para avcısı aç köpekler211 Yorumla- 1 yıl
Hayır yani hiç dönüp aynada kendierine de mi bakmıyorlar kjasbfaskjh
- 1 yıl
skip geçecen
- 1 yıl
İngilizce olan skip dimi :D
- 1 yıl
reklamları tıkla:D
- 1 yıl
skip skip skip skip yapacağıma youtube prime kullanıyom :D
- 1 yıl
adguard
u block origin
hiç şaşmaş bende:DDDDDDDDD - 1 yıl
İşini biliyorsun valla :D
- 1 yıl
viski almam lazım. doğru yatırım:D
- 1 yıl
ASjfdbashj valla bizim satıcı kıza dedim bana votka sözün vardı nerede diye? Kız kendini kötü hissetti cidden m idedi? Evet dedim. Unutmuşum özür dilerim dedi bugun bana votka getirmiş tl fiyatı 4 bin :D deneyecem hafta sonu bakalım.
- 1 yıl
afiyet olsun
yarasın - 1 yıl
Eywww :))
- Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı.
1 yılAyy tövbe tövbe
11 Yorumla- 1 yıl
Ashjfasfgasfu
Benim ilgili mi çekmiyor erkenden kırışacak bari benimle bir yaşlansa aynı yaş daha iyi
20 YorumlaHaklı ama çocukla uğraşacağına olgun insan hep bir adım önde olur
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılBoş hayallerde gezmeyin dayi
13 Yorumla- 1 yıl
Tamam sperm
Cevap sahibi1 yılTamam kuşu ölmuş moruq nxjxo
- 1 yıl
Konusma sana kardeş yaparım
Gizli Üye(25-29)1 yılerkekler farklı olsa bari 😂🤣
13 Yorumla- 1 yıl
Tabii buldunuz bizim gibi taşş kendinize bakmadan bizim gibilerle takılmak istiyorsunuz iiirennç :D
Cevap sahibi1 yılsen once o igrenc keci sakalını kes de öyle ego kasarsın 😂
- 1 yıl
Kıskanç kadın şirrrreeettt...
Büyük erkekler bazen çekici olabiliyor
20 Yorumla
1 yıl30 lu erkekler de bakınca sorun yok ama
10 Yorumla
1 yılGerçekten bu doğru arkadaşım. Asılan çok oluyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 438 cevap paylaştı. Bence 20 likler para seviyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı. Neden utansınlar ki aşk her yaşta yaşanır
10 YorumlaKoşsunlar yaa 20 candır
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,8b cevap paylaştı. Yaşıtlarında para yok o yüzden
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 4,4b cevap paylaştı. İlgi meselesi galiba
10 Yorumla
1 yılçekiciler
24 Yorumla- 1 yıl
Çekici ne yönleri var örnek verebilir misin?
- 1 yıl
sanırım önceki ilişkilerden kaynaklı ne istediğini bilmeyen karakteri yerine oturmamış naptığı belli olmayan çocuklardan yorulduğum için net kişiler daha çok huzurlu hissettiriyor bu da onları çekici yapıyor. biri seni annesi gibi hissettirir birisi bebek gibi sevilen kadın gibi.
- 1 yıl
Görüşlerine katılıyorum. Teşekkürler...
- 1 yıl
rica ederiim
Aşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. 20 olsa iyi yine
21 Yorumla- 1 yıl
Neeeeee daha küçükleride mi peşimizde artık pfff
Gizli Üye(30-35)1 yılBunda bir ahlaksızlık yok..
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılKimse kosmuyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu işler zor kirve sen anlamazsın bırak 😂😂😂
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılKatılıyorum. Sevgilim 19 yaşında
10 Yorumlaaklı basında oluyolar ve daha çekici geliyo
30 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılKim ne yaparsa yapsın
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
1 yılOlgun seviyorz
30 Yorumla Sence tek sorun bu mu ülkede
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,6b cevap paylaştı.
1 yılTercih meselesi
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
1 yılÖzenti hep
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 519 cevap paylaştı. Para
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılSapıklar işte
20 Yorumla- Devamını Gör (6)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer